Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Vidim niko nije objavio na temi iako se desilo pre nekoliko dana.

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/528961 ... oridora-11


""Na gradilištu Koridora 11, u mestu Šarani kod Gornjeg Milanovca, poginuo je Ekrem Kaplan (40), saopštilo je Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.

Kako je navedeno, radnik je bio državljanin Turske sa boravištem u kampu Takovo, angažovan na poslovima tesara u AGT ogranak Beograd, a do nesreće je došlo kada je na njega sa išalovanog stuba pala oplata.

Inspekcija rada je odmah izašla na teren, a na osnovu utvrdjenog stanja, inspektor rada će preduzeti odgovarajuće, zakonom propisane mere.


Nesreća se dogodila danas oko 11.30 sati, navedeno je u saopštenju.""

Neka ostane i ovde zabelezeno kao zabeleska o nemilom dogadjaju tokom gradnje ovog putnog pravca.
 
Najnovije...

Izvor Blic - http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/531948/Otvaranje-ponuda-za-koncesiju-na-Koridoru-11

Otvaranje ponuda za koncesiju na Koridoru 11

Beta | 05. 02. 2015. - 08:17h | Komentara: 1

Ponude kineskih kompanija za koncesiju za izgradnju dela autoputa od Beograda do Požege, na takozvanom Koridoru 11 biće otovrene danas, rekli su juče u Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Postupak dodele koncesije biće okončan do 31. marta, a u slucaju da bude potrebna druga faza i pregovori, biće okončan do 30. aprila, istakli su u Ministarstvu.

Predmet koncesije su izgradnja i održavanje dela deonice autoputa kod Beograda, dužine 17,6 kilometara od Surčina do Obrenovca i deonice od 30,9 kilometara između Preljine i Požege, kao i upravljanje, održavanje i korišćenje deonica od Obrenovca do Preljine, dužine 103 kilometra.

Po ranijim informacijama, za tender su se kvalifikovale kineske kompanije CRBC (China Road and Bridge Corporation) (CRBC) i "Šandong haj-spid grup" (Shandong Hi-Speed Group).

Autoput Beograd-Požege, deo je saobraćajnice koja bi trebalo da poveže Srbiju sa Crnom Gorom (Beograd-južni Jadran) i Rumunijom (do Temišvara). Kineska grupa "Šandong haj spid" već gradi dve deonice autoputa na Koridoru 11, od Obrenovca do Uba, i od Lajkovca do Ljiga, ukupne dužine 50 kilometara, što se finansira kreditom kineske Eksim banke od 334 miliona dolara.

Polovinom decembra 2014. završena je deonica od 12,5 kilometara između Uba i Lajkovca koju su gradile domaće firme Planum i Putevi Užice od 2010. godine.

Po informacijama Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukure, izgradnja jednog kilometara prosečno je koštala šest miliona evra, a novac je obezbeđen iz budžeta Srbije.

Kompanija Azvirt iz Azerbejdžana na Koridoru 11 gradi deonice od Ljiga do Preljine, dugu 40 kilometara. Radovi se finasiraju iz azerbejdžanskog kredita od 308 miliona evra, a plan je da se završe do 25. avgusta ove godine.
 
Deonica UB-RUBRIBREZA :D

AU1.jpg
 
DEO KOD DIĆI GDE SEĆE KORIDOR IBARSKU

AU2.jpg


BOJKOVCI - RUČIĆI

AU3.jpg

AU4.jpg


VRČANI - SINOŠEVCI

AU5.jpg


TAKOVO

AU6.jpg
 
TAKOVO - TUNEL ŠARANI - SEMEDRAŽ - BRĐANI - PRELJINA - ČAČAK

AU7.jpg

AU8.jpg


NAJNOVIJE IZ GUGL MAPS :D :D
 
prilicno ocekivano.

ne, nisam hejter, nisam ni pozicionar, niti opozicionar, ali imamo situaciju totalne ekonomske i politicke nestabilnosti.
niti smo istok, ni zapad, niti sever ni jug.
Izjave zvanicnika se na nivou grupe, ali i pojedinca mgu podvesti pod ono, ``danas jeste, sutra nije``

kad se tome doda totalno trapavo `doci ce zuti ljudi``, rezultat konkursa i nije mogao biti drugaciji.
 
Meni danas uredno stigao zahtev za dodatnu eksproprijaciju zemlje na budućoj trasi Južnog to...ehem, Koridora 11...
 
Kinezi su samo odbili da dostave ponudu kako bi im srpska strana ustupila jos nesto u njihovu korist pa ce onda prihvatiti koncesiju.

Nisu kinezi mutavi. Znaju oni biznis.
 
Da li neko zna gde se Koridor 11 ukljucuje na obliaznicu? Kod Surcina ili Ostuznice? Vidim na slikama 2 varijante, al mi nije jasno gde sta?? Ako ide kod Surcina da li ce da bude put sve do Blokova u Novom BG??
 
Prema pisanju medija u zadnjih godinu i nesto dolazim do zakljucka da je Surcin i nova petlja kod surcina pocetak (kraj) ovog autoputa.
Pravac Obrenovac - Ostruznica se gotovo ne spominje...
 
šta bi sa varijantom po kojoj se K11 nastavlja na Jurija Gagarina ili kreće iz kružnog toka? Morala bi da postoji neka veza izmedju Bežanije i blokova i novog autoputa, ići preko Surčina bi bilo suviše okolo.
 
tragac":pu2cxml5 je napisao(la):
šta bi sa varijantom po kojoj se K11 nastavlja na Jurija Gagarina ili kreće iz kružnog toka? Morala bi da postoji neka veza izmedju Bežanije i blokova i novog autoputa, ići preko Surčina bi bilo suviše okolo.

Mislim da to spada pod gradsku saobracajnicu, te nije deo autoputa niti predmet koncesije.
 
Neko rešenje se mora ponuditi, taj plan sa Surčinom potuno ignoriše potrebe većeg dela grada. Onaj ko ide prema Zlatiboru iz BG će opet ići magistralom a na AP se uključivati kod Obrenovca ili čak Lajkovca.
 
tragac":104f1l2f je napisao(la):
Neko re[enje se mora ponuditi, taj plan sa Surčinom potuno ignoriše potrebe većeg dela grada. Onaj ko ide prema Zlatiboru iz BG će opet ići magistralom a na AP se uključivati kod Obrenovca ili čak Lajkovca.


Upravo na to ukazujem svaki put kada smo diskutovali na temu leva-desna obala Save.

Prvobitni pravac preko Obrenovca je bio posledica zaobilazenja kopova Kolubare, ali i logican pravac jer trasa ranije planirana zapadnije preko Valjeva, zapadno od Divcibara pa na Pozegu.

Onda je `Veljo` izdejstvovao da pravac ide na Cacak.
Ok, iako znam da je to samo politicko siledzijstvo, pretpostavimo da se to opravdava brojem stanovnika Cacka i Kraljeva.

Ali siledzistvo sa levom obalom kao i prikljucenje na kruzni tok na kraju Vojvodjanske nema po meni nikakvo razumno opravdanje.
Cak pod pretpostavkom da je kliziste kod Umke nepremostiva prepreka ili prevelik rizik, sigurno je postojala alternativa za obilazenje ovog klizista na desnoj strani reke Save i logicnu vezu na Obrenovacki put.

Jedno od najprostijih resenja koje se meni namece, je bilo da od Barica put nastavi pravo na istok severno od Male Mostanice, prodje juzno od naselja Rucka, do blizu Velike Mostanice gde bi skrenuo na sever i spojio se na danasnji Novi Obrenovacki put severno od Umke.

:kafa:

Na ovaj nacin zaobislo bi se rizicno kliziste, a trasa bi bila kraca ali i jeftinija od sremske!
 
Mene zanima ako su vec odlucili da AP ide levom obalom zašto nisu pomerili petlju bliže Ostružnici vec je odgurase do Surcina.
I ta relativno mala izmena imala bi veoma dobar efekat za saobracaj iz starog dela grada.
 
@laki72
Али у тој варијанти би било, мало, мало, па мост. И тако неколико мостова. Јер је тамо све брдо, па долина. Нарочито Мала Моштаница.
 
OK ovako vidim celu stvar.
Ovo je varijanta 1 koja se primenjuje na LOS opciju.

1.jpg


Autoput bi počinjao iz širokog kružnog toka. Sve saobraćajnice koje ga povezuju sa Tošinim bunarom, Jurija Gagarina i Čukaričkom padinom bi bili 2+2, dok bi krak ka Surčinu i aerodromu bio obična široka dvosmerna ulica, mada bi ako se bude gradio neki veći kargo centar moglo razmotriti i tu da bude 2+2. Podrazumeva se da bi do tada saobraćajnica T6 bila završena. Od kružnog toka do petlje sa obilaznicom autoput bi imao profil 3+3 kolovozne trake plus zaustavne, a odatle 2+2 i zaustavne.
Ovakvo rešenje bi bilo jako skupo ali bi izvlačilo maksimum iz LOS varijante. Dodatni problem sa ovom varijantom bi bio Vodovod, ne znam da li bi tunel (ili most) na ovom mestu kontaminirao vodu.

Varijanta 2

Ova varijanta predstavlja kompromis izmedju LOS i DOS opcije. DOSkoridor bi bilo ono što je Laki spomenuo, dok bi LOS varijanta bila ista kao u Varijanti 1, ali bez konekcije sa Čukaričkom padinom. Svi ovi pravci bi bili 2+2, a postojeći put Beograd-Obranovac ne bi više imao status tranzitne saobraćajnice i bio bi namenjen prvenstveno lokalnom saobraćaju. Dodatna veza od Orlovače preko Sremčice na Lakijevu varijantu bi mogla biti i 1+1 bez tranzita, i služila bi za Voždovac, Rakovicu i podavalska naselja bez potrebe da se uključuju na obilaznicu. Veza sa Jurija Gagarina zbog NBG a veza sa Vojvodjanskom zbog Zemuna i Borče.

2.jpg


Ne znam da li bi ova varijanta bila jeftinija od prve, ali pretpostavljam da bi jer ne zahteva izgradnju još mostova. Od Bežanije do Obrenovca bi išlo samo 2+2 a autoput bi počinjao tek na ulazu u Obrenovac.

Treća varijanta bi bila ortodoksna DOS varijanta. To bi bila bazično Lakijeva varijanta, a dodao sam saobraćajnice koje bi poboljšale pristup i povećale prohodnost u južnim delovima grada. Petlja kod Laste bi bila nadogradjena i dobila bi svoju punu funkcionalnost.

.jpg


Najveći problem sa ovom varijantom (tu pre svega mislim na pristupne saobraćajnice) je što bi bila jezivo skupa zbog visokih troškova eksporoprijacije i dva tunela. Ipak, mislim da bi sveukupno ovo bilo najbolje rešenje jer bi pored dobrog povezivanja na autoput dovelo i do rasterećenja postojećih puteva koje su sad uska grla (Crnotravska npr).
 
Dođoh danas iz Čačka...u Dićima se vrše pripreme za bušenje tunela Brančić..kako mi je rekao jedan od radnika, na celoj trasi se radi..
Evo par slika, u principu nema nekih promena od januara

20150214133753.jpg

20150214133649.jpg

20150214133608.jpg

20150214133532.jpg

20150214133131.jpg
 
Moze li neko da otprilike u % izrazi izvenedene radove na deonicama Koridora 11, kao sto na glavnoj strani sajta za Bg projekte.

Ako sam dobro razumeo Obrenovac-Ub je 0-10% , a Ub-Lajkovac 90-100% ?
Kakvo je stanje sa % otprilike deonicama BG-Obrenovac , Lajkovac-Ljig , Ljig - Preljina i Preljina - Pozega?
 
Vrh