Mnogo toga bi trebalo uraditi na tom putu da bi podneo funkciju veze auto-puta i magistrale. Problem su i dva mosta - na Bjelici u Dljinu i onaj drumsko-železnički na Moravi.
Problem je i konfiguracija raskrsnice kod Kratovske stene, ne samo režim saobraćaja. Kako god da ga regulišeš, u dane vršnog saobraćaja, a to je sada svaki petak i nedelja, dovoljan je na svakih 15-20' po jedan vozač koji se ne snalazi najbolje (čitaj: ne zna da vozi) da nastane kolona, kolaps i raspad. Takvih sada ima mnogo više nego 3-4 na sat na postojećem putu.
Kod tunela moguće je dati prioritet pravcu Požega - Lučani i tako ga ubrzati, ali ostaje problem oštrog skretanja od Požege, što će povlačiti zastoj i kolonu još od pre tunela. Isto tako, od Čačka, nepostedno ispred je krivina koja zaklanja pogled i sada se vrlo često dešavaju naletanja, jer ko skreće levo, čeka, ali se ne vidi od krivine. Trebalo ti tu mnogo posla da se raskrsnica upristoji, ali za to sada nema vemena. Ne radujem se previše parcijalnom otvaranju, ali sva je prilika da će se to desiti, pa makar i nazor.