Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kamere su kao i kamere na autooutu za merenje prosečne brzine. Ne mere brzinu, već beleže ulazno i izlazno vreme i onda brzinu određuju količnikom pređenog puta i razlike vremena. (6. razred, fizika).
Meriće se na nekoliko mikrodeonica, nema potrebe ni za kakvom kontrolom pristupa.
Danas je nastavljeno montiranje opreme na stubove koje sam pomenuo juče.
Ne morate mi verovati, ali ću na kraju ipak ipak biti u pravu.
Znači, vrlo uskoro počinje merenje prosečne brzine na malim deoniicama, ali i većim, jer će kamera biti poprilično od Pakovraća do Zlatibora.
Pogledajte prilog 180050Pogledajte prilog 180051Pogledajte prilog 180052
Нису то за мерење брзине. Такве имаш и код Младеновца и Тополе већ годину дана.
 
Ključno za ove kamere(ne i nužno) je da prepoznaju registarski broj da bi obrada išla automatski tj da ne bi nekakav operater morao da zumira sliku i uparuje tablice a što na većem broju vozila može prilično potrajati

Ono što je bitno za ovakav način snimanja je da kamere budu iznad na portalu da bi se na minimum svela mogućnost kao na ovoj slici u postu iznad da neko obilazi kamion u zoni snimanja i da onda druga kamera nema šta da upari.
I sada na autoputu ima ljudi koji se svesno pribiju uz šleper pri prolasku ispod portala što im povećava šanse a ovde sa bočnim snimanjem to bi im bilo mnogo lakše .


Ne znam ko radi ovaj sistem ali to su neke ključne stvari kao i dobar ic reflektor kao i tehničke karakteristike same kamere.
 
Videćemo.
Na njima su pravougaoni displejom sa brzinom. Trenutno stoji 80, ali s obzirom da se neki od stubova nalaze pored zimskih tabli sa 60 u slučaju snega, pretostavljam da će biti izmenljivi i sa smanjenom preporučenom brzinom
 
Ne vidim razloge za ovoliko otkrivanje tople vode. Sistem već odavno uhodano šljaka na autoputevima.
Prođeš ispod jedne kamere, zabeleži vreme. Prođeš ispod druge, zabeleži vreme. Razlikom vremena (trajanjem vožnje po deonici između kamera) podeli se pređeni put i utvrdi brzina. Nebitni su alternativni putevi, a i same deonice su kratke (pisao sam - mikrodeonice) i na njima uglavnom nema mesta za isključivanje i zadržavanje. A i da se neko isključi, pa šta, računaju se samo upareni prolasci ispod ulazne i izlazne kamere.
Vlasniku vozila stiže obaveštenje da je dužan da se izjasni ko je u navedeno vreme koristio vozilo, tj. kome će globa biti pripisana. Kamere su baždarene na vreme i lokaciju i ako možeš da osporiš validnost radarskog zapisa, možeš i njihovu.
Sistem ovako radi, a ko ne veruje da je funkcionalan, uskoro, a najkasnije do 1.12.imaće priliku da ga isproba. Jednostavno, opali po gasu, pa posle ima priliku da pred prekršajnim sudom ospori funkcionalnost sistema. Svako ima izbor.

Pisao sam i ranije na forumu o drugim pravno/preksajnim temama jer sam pomalo upucen sto iz licnog iskustva sto iz razgovora sa advokatima. Na putevima se preslo sa sistema rampa-rampa na merenje po portalima. Za svako dokazivanje o "mikrodeonici" mora da se izvodi vestak itd, a prekrsajni sudovi su preoptereceni i tek ce biti. Ove kamere NISU atestirane za izdavanje prekrsajnih naloga. Naravno da je mnogo lakse platiti kaznu ali ako neko dobije kaznu zbog koje moze dobiti zabranu ili slicno, treba da zna svoja prava.
Necu vise ulaziti u oftopik, nije poenta rasprava nego cista informacija, jer nasa policija voli da potrosi pare na ovakve sprave koje su JAKO SKUPE a nisu bas po zakonu.
 
Ove kamere nisu za merenje prosecne brzine, ali objasni ti to siroj masi kad 3/4 beograda i dalje misle da su sve one kamere za nadzor saobracaja (200+) kamere za brzinu
 
Ove kamere što se postavljaju jesu za merenje prosečne brzine i meriće prosek na tri deonice od Užica do Zlatibora tako da bih zamolio ove što tvrde da nisu da više ne smaraju kad očigledno ne znaju o čemu se radi
 
Odlican snimak. Nego kada vidim ovakve stvari (zvrljotina na stubu mosta) bukvalno instant me takve stvar iziritiraju i pokvare raspolozenje. Ma koga briga da li je to bila necija dedovina, pa zar je necija dedovina (koja je pri tome kupljena u procesu eksproprijacije) prioritet u odnosu na autoput i benefit za sve.
Screenshot_1.jpg
 
Bojim se Dejane da nisi shvatio poentu natpisa. Niko tu ne misli nista lose niti osporava prednosti trenutnog unapredjenja infrastrukture, koja je kod nas tako brutalno zakasnila. Zelim ti da ti nikada vise neki natpis ne pokvari raspolozenje
Pozdrav!
 
Odlican snimak. Nego kada vidim ovakve stvari (zvrljotina na stubu mosta) bukvalno instant me takve stvar iziritiraju i pokvare raspolozenje. Ma koga briga da li je to bila necija dedovina, pa zar je necija dedovina (koja je pri tome kupljena u procesu eksproprijacije) prioritet u odnosu na autoput i benefit za sve.
Pogledajte prilog 180252
E мој Дејане толико си омашио поенту графита да би човек помислио да си слеп код очију.
Овде се ради о томе да је графит написан када су почели радови и када су изашли са почетном ценом од 10 еура по ару. И графит стоји од тада.
А ти ако имаш дедовину, а верујем да је имаш, размисли добро да ли би је дао по тој цени. Срдачан поздрав.
 
Gomila ovih kamera ima od Pakovraća do Zlatibora, da li je neko brojao tačno?
 
Занимљива математика: Тренутно се копа мање од метар дневно, и има још неколико стотина метара такве геологије, након чега може много брже да се копа, и очекује крај за годину дана. Директно у рангу са оном рачуницом просечне брзине (возите 150-160, успорите кад обилазите шлепер, и испод сте 130 у просеку). Благо нама са оваквим кадровима, нама је бре и супер.
 
S obzirom da je sada zvanično da pre leta/kasnog proleća 2025. nema autoputa do Gorobilja/Požege, nadam se da će sa proleća (maj) da puste do Lučana, i to samo za putničke automobile, uz presvlačenje i gde je moguće širenje puta od petlje Lučani do Kratovske stene, uz obnovu i/ili promenu režima saobraćaja na raskrsnici nakon/pre tunela.

Obilaženje Ovčarsko-kablarske klisure i Jelen Dola je dovoljan argument za to, bez obzira na slab put od kraja AP do Kratovske stene.
 
Neka nam je bog u pomoći na tom uključenju od Lučana kod Kratovske stene... I sada me jeza podilazi svaki put kad ima levih skretanja. Kada se ukrste pravci sa uporedivim brojem vozila iskreno mislim da će nešto morati drugačije da se uradi nego je sada.
 
Mnogo toga bi trebalo uraditi na tom putu da bi podneo funkciju veze auto-puta i magistrale. Problem su i dva mosta - na Bjelici u Dljinu i onaj drumsko-železnički na Moravi.
Problem je i konfiguracija raskrsnice kod Kratovske stene, ne samo režim saobraćaja. Kako god da ga regulišeš, u dane vršnog saobraćaja, a to je sada svaki petak i nedelja, dovoljan je na svakih 15-20' po jedan vozač koji se ne snalazi najbolje (čitaj: ne zna da vozi) da nastane kolona, kolaps i raspad. Takvih sada ima mnogo više nego 3-4 na sat na postojećem putu.
Kod tunela moguće je dati prioritet pravcu Požega - Lučani i tako ga ubrzati, ali ostaje problem oštrog skretanja od Požege, što će povlačiti zastoj i kolonu još od pre tunela. Isto tako, od Čačka, nepostedno ispred je krivina koja zaklanja pogled i sada se vrlo često dešavaju naletanja, jer ko skreće levo, čeka, ali se ne vidi od krivine. Trebalo ti tu mnogo posla da se raskrsnica upristoji, ali za to sada nema vemena. Ne radujem se previše parcijalnom otvaranju, ali sva je prilika da će se to desiti, pa makar i nazor.
 
Poslednja izmena:
Vrh