Slazem se, jedna veoma opasna raskrsnica i ta veza sa Lucanima kod Kratovske stene... Pitanje je sta je tu najbolje uraditi. Ali cini mi se da bi pustanje deonice do Lucana znacilo ljudima tog kraja (Pozega, Lucani, Guca, Ivanjica)
Mašiš poentu onoga što sam napisao ako je meni uopšte i upućeno ovo.Србију чине народ и од њега изабрана власт! 20 милиона е по 1км аутопута или промена на боје на логоу поште за 1.5 милион еура или 666.666 еура Марини Абрамовић за гледање у магарца. Или давање шипцима КиМ са бар 1000 милијарди еура у рудним богатствима. О мигрантима и краденој деци из породилиштима да не говоримо. Гажење Устава као добар дан, земља где председник каже имам против себе 1500 кривичних пријава па шта. Нажалост то је данас Србија! МИ треба да ослободимо земљу за почетак од колонијлне власти кој у различитим облицима траје још од геноцида над Обреновићима ( 1904 ).
Србија је Богом дана земља, али геноцид над Србима у 20 веку је довео до тога да се фукара са 5% намножила на скоро 50%. Што се тиче инфраструктуре не знам ниједан већи пројекат да није каснио и прекорачио вредност радова. Такође не знам ниједан случај да је страна фирма платила пенале за кашњење!
on vlada zato što je izabran i zato što je na zakonski način postavljen tu gde jeste.
Izborni zakon je tu i po njemu se i bira onaj ko treba da vodi državu. Ja sam i napisao da on treba da se menja ako nije dobar.Ovo prosto nije tačno. Nema ništa zakonski ispravnog, čak ni formalno, u izbornom procesu kakav je u poslednjih 10 godina. Niti je tačno da su progonitelji i progonjeni svi uvezani (da podsetim, ovi UBIJAJU svoje političke protivnike). Neki možda i jesu, ali logički skok na SVI je netačan. To radi istine, jer ne treba pustiti neistini da truje javni prostor.
Sad bi bilo dobro da se vratimo na auto put.
Kamere definitivno nisu za merenje brzine. Biće kao smart znakovi ograničenja brzine, gde će se oni menjati od uslova u saobraćaju. Postavili su ih Putevi Srbija i za sada, a i nekom dužeme periodu, sigurno ovakvi kakvi jesu, tehnični nisu opremljeni za merenje prosečne brzine.Ove kamere što se postavljaju jesu za merenje prosečne brzine i meriće prosek na tri deonice od Užica do Zlatibora tako da bih zamolio ove što tvrde da nisu da više ne smaraju kad očigledno ne znaju o čemu se radi
Hvala puno! sergio_spector i ja smo rizikovali dosta-naše nimalo jeftine dronove da bi smo snimili ove kadrove. Veliki pozdrav!Svaka cast za ove ljude, po kakvoj magli su podigli dron
Ако пусте Лучане онда се Кратовска стена заобилази као и Лучански тунел, не верујем да ће Кинези да сређују два моста, један на Бјелици други на Морави да би решили проблем уског грла, пре ће пустити саобраћај преко Дљина и даље ка Пилатовићима па преко некадашњег звекећег ка магистрали. Сами знате какав је проблем укључити се из Лучана за Пожегу код тунела а прављење кружног тока одмах после тунела мислим да би више одмогло него помогло. Мишљења сам да ће ако пусте Лучане сав саобраћај ићи преко Пилатовића на Звекећи мост и ту се укључује у Пријановићима на магистралу.Mnogo toga bi trebalo uraditi na tom putu da bi podneo funkciju veze auto-puta i magistrale. Problem su i dva mosta - na Bjelici u Dljinu i onaj drumsko-železnički na Moravi.
Problem je i konfiguracija raskrsnice kod Kratovske stene, ne samo režim saobraćaja. Kako god da ga regulišeš, u dane vršnog saobraćaja, a to je sada svaki petak i nedelja, dovoljan je na svakih 15-20' po jedan vozač koji se ne snalazi najbolje (čitaj: ne zna da vozi) da nastane kolona, kolaps i raspad. Takvih sada ima mnogo više nego 3-4 na sat na postojećem putu.
Kod tunela moguće je dati prioritet pravcu Požega - Lučani i tako ga ubrzati, ali ostaje problem oštrog skretanja od Požege, što će povlačiti zastoj i kolonu još od pre tunela. Isto tako, od Čačka, nepostedno ispred je krivina koja zaklanja pogled i sada se vrlo često dešavaju naletanja, jer ko skreće levo, čeka, ali se ne vidi od krivine. Trebalo ti tu mnogo posla da se raskrsnica upristoji, ali za to sada nema vemena. Ne radujem se previše parcijalnom otvaranju, ali sva je prilika da će se to desiti, pa makar i nazor.
Тако је.@Roske U pravu si. Taj put preko Dljina je dosta ravan i ima taj podvoznjak na E761. Moze da prihvati ako se prosiri za pola metra, asfaltira, obelezi.
Nije 5 ali nije da se guraju.Ček, ne razumem. Znači ostavimo jednu cev i napadnemo drugu i kao ranije ćemo završiti? Kao da pet Kineza kopaju obe cevi pa ajde da stavimo svih pet u jednu pa će pre završiti.
Тако је.