Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ако пусте Лучане онда се Кратовска стена заобилази као и Лучански тунел, не верујем да ће Кинези да сређују два моста, један на Бјелици други на Морави да би решили проблем уског грла, пре ће пустити саобраћај преко Дљина и даље ка Пилатовићима па преко некадашњег звекећег ка магистрали. Сами знате какав је проблем укључити се из Лучана за Пожегу код тунела а прављење кружног тока одмах после тунела мислим да би више одмогло него помогло. Мишљења сам да ће ако пусте Лучане сав саобраћај ићи преко Пилатовића на Звекећи мост и ту се укључује у Пријановићима на магистралу.
Погледајте која је магла на снимку а то је ништа каква зна да буде, Пожега је други Лондон што се тиче магле, тек ће то зимус да буде опасно. :)
Odlicna ideja @Roske, taj put ka Pilatovicima bi bio dosta bolja opcija da primi tu kolicinu vozila sa autoputa. Eventualno, moze se srediti i taj put ka Kratovskoj steni kao alternativni, moze nekad posluziti kao veza, naravno ne kao jedina.
 
@Roske ne otkrivaj lokalne puteve :D
Salim se ja :)

Bilo bi brze preko Pilatovica, al problem je oni koji bi isli u Lucane moraju da predju taj drugi most, gde opet ne mogu dva auta da se mimoidju i onda je tu cekanje ako je neko na mostu cekas da prodju pa ti da krenes i tu moze da se napravi cep ako bi cekalo 4,5 auta da predju most, oni koji bi isli preko Pilatovica moraju da sacekaju ove koji idu u Lucane jer je tu krivina pa tu nema cistog pregleda da ih obidjes.
 
Решена мистерија за камере. То су камере које прате саобраћај са метеоролошким очитавањима и у складу са стањем на путу, препоручују брзину кретања.
 
Ако пусте Лучане онда се Кратовска стена заобилази као и Лучански тунел, не верујем да ће Кинези да сређују два моста, један на Бјелици други на Морави да би решили проблем уског грла, пре ће пустити саобраћај преко Дљина и даље ка Пилатовићима па преко некадашњег звекећег ка магистрали. Сами знате какав је проблем укључити се из Лучана за Пожегу код тунела а прављење кружног тока одмах после тунела мислим да би више одмогло него помогло. Мишљења сам да ће ако пусте Лучане сав саобраћај ићи преко Пилатовића на Звекећи мост и ту се укључује у Пријановићима на магистралу.
Погледајте која је магла на снимку а то је ништа каква зна да буде, Пожега је други Лондон што се тиче магле, тек ће то зимус да буде опасно. :)
Kad probiju Munjino brdo i puste ventilatore u tunelu, razbice se magla 🤠
 
Ta poslednja deonica od tunela Munjino brdo do izlaska na put prema Požegi je relativno kratka i ne toliko zahtevna. Ključni objekti se lagano grade. Ako ovu deonicu napadnu poput deonice od Preljine do Pakovraće ili od Makrešana do Koševa, nema tu posla za više od 6-8 meseci. Dosta je tu kritičniji tajming završetka tunela Munjino brdo. Na kraju će sinhronizovati njihov završetak.
 
Ma nema nista od pustanja jedne cevi.... iskustvo je takvo da sve ide komplet+ opremanje pa da se dobiju dozvole i "vozi miško"
Ne znam samo odkuda ovoliko jurenje da se od Pakovrace do Laza asfaltira, hoce i linije nacrtati.
Da li iko živ ( možda @KrCan ) zna opremaju li Laz? Meni se cini kad je pravljena njegova reportaza da nisu bili, bilo je ono sruseno u jednoj cevi i to je to.

Sad nama kreće drugi deo pojaacanog saobracaja do kraja februara, jer mnogi idu ka planinama, zao mi sto nemate mogucnost da izbegnete O-K klisuru makar
 
Ta poslednja deonica od tunela Munjino brdo do izlaska na put prema Požegi je relativno kratka i ne toliko zahtevna. Ključni objekti se lagano grade. Ako ovu deonicu napadnu poput deonice od Preljine do Pakovraće ili od Makrešana do Koševa, nema tu posla za više od 6-8 meseci. Dosta je tu kritičniji tajming završetka tunela Munjino brdo. Na kraju će sinhronizovati njihov završetak.
Intenzivnog rada 6,8 meseci ali uracunaj i pauzu da vec sada ne mogu da asfaltiraju skoro ceo dan. Pž je u rangu Sjenice po temperaturama, jutarnje oko 1, dnevne do 5-7 stepeni , nema tu asfalta, samo nasipanje pa pauza do marta .... ali mogu da pripreme sto vise delova pa da se beton i asfalt radi na prolece
 
Meni se cini na snimcima - Od izlaza tunela Munjino brdo do Gorobilja - petlje da nije mala visinska razlika. Jel tu autoput pada, tj. ide neki ozbiljniji nagib - spuštanje ?
 
Asfalt nemoze sigurno, ali ovde ima jos kopanja, nasipanja, postavljanje greda, sipova i dosta betonskih radova koji mogu da se odrade na ovim temperaturama. Tacno fale ona tri meseca blokade da bi bilo gotovo ako je Laz prikraju.
 
Tako je, evo i slike terena na mapi
Screenshot_20231118_214252_edit_82703870450428.jpg
 
Obzirom da je tu razdaljina ne više od 1 - 1.5 km a visinska razlika 70m, tu ce da bude dobar pad, morace vožnja nižom brzinom definitivno + je kraj autoputa na petlji
 
Od Zlatibora do Uzica 2 ( Mozda 3) i jedna od Uzica do Pozege. Na svim ima displej gde pise 80.
Ne znam da li je već pričano o tome, ali vratio sam se skoro iz Crne Gore. Te kamere i displeji stvaraju zabunu, jer nema oznaka da li je preporučena ili minimalna brzina ili ograničenje brzine, a i ne slažu se sa onim što stoji na znakovima pored puta. Na tom dispelju je stajalo 80, a 200 metara kasnije 60. Koje ograničenje onda pratiti? Voziti 200 metara 80 i spustiti na 60? 😂
 
Okvir oko broja je kvadratni, šro upućuje na preporučenu brzinu.
200m kasnije je 200m kasnije i tu nema nikakve dileme koji znak bi trebalo pratiti.
 
Vrh