Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Po stanju radova mimo tunela vidite kako ide bušenje i tunelu, kada probiju Munjino brdo tada ce se znati rok.
Negde sam se nadala da ce pustiti do LU, ali nebih rekla da ce tako biti 😐
 
Po stanju radova mimo tunela vidite kako ide bušenje i tunelu, kada probiju Munjino brdo tada ce se znati rok.
Negde sam se nadala da ce pustiti do LU, ali nebih rekla da ce tako biti 😐
Rece Antic ili Drobnjak par puta da ce do kraja godine biti sve gotovo do Lucana. Sto bi mozda moglo da znaci da ce pustiti tu deonicu.
 
Ко је био на терену зна да пуштање до Лучана не значи ништа и да ће бити прилично велика гужва до укључења на магистрални пут Чачак-Ужице, не заборавите да мост код Лучана званично није у функцији, да је алтернативни пут до магистрале преко Пилатовића оштетила поплава, и на крају крајева, од петље у Лучанима до магистрале има неких 5 километара, можда мало мање, баш не видим поенту да се пусти Лучане.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Samo cu vam postaviti moj stari video zasto mislim da nece biti otvaranja deonice do Lucana


Da napomenem, da je ovaj put sad u jos losijem stanju, a nema nikakvih naznaka da ce se bar ova dva mosta rekonstruisati i prosiriti da mogu da se mimoidju dva auta.

PS: Ako se pusti do Lucana, brze ce se stizati od Pakovraca do tunela u Lucanima, nego od ove naplatne rampe do magistrale.
 
Samo cu vam postaviti moj stari video zasto mislim da nece biti otvaranja deonice do Lucana


Da napomenem, da je ovaj put sad u jos losijem stanju, a nema nikakvih naznaka da ce se bar ova dva mosta rekonstruisati i prosiriti da mogu da se mimoidju dva auta.

PS: Ako se pusti do Lucana, brze ce se stizati od Pakovraca do tunela u Lucanima, nego od ove naplatne rampe do magistrale.
Управо. Значи и да пусте Лучане, препорука од мене као локалца је да се искључите у Паковраћу и правац ка Пожеги и даље ка Златибору.
 
Ta je varianta razmatrana u jednom kracem periodu u ministarstvu kad su se zaglavili poslovi na Munjinom brdu. Posle detaljnijeg uvida u stanje na terenu se odustalo I vise nije ni razmatrano nite ce.
Kad sam bio pre mesec dana svi mostovi na reci Bjelici, ako ne gresim bili su pod Jersy barijerama da ne prolazi teretni saobracaj. To je Rade pogresno preneo da su seljani postavili, medjutim istana je da su to nadlezni postavili posle poplava, jer su svi redom mostovi posle poplava, podkopani I nestabilni I nesigurni za veca opterecenja. Svi argumenti od @Roske i @srdjanprpa stoje. Tako da po meni o tome vise I ne vredi raspravljati.
Kad pricamo o otvorenoj trasi napravio bih paralelu sa Preljina Pakovrace. Prvi radovi su krenuli na otkopu u Trbusanima za tuneless pocetkom Februara, zatim sredinom Marta 2km nize od Preljine na nadvoznjaku I tu Kreme prvo trasiranje, pa u junu cevi, u Avgustu belong jos na mostu tunelu I vijaduktu, u septembru je bio prvi asfalt it'd
Ovde jos iskop nije zavrsen na tri naivece likacije. Ako konacno rese eksproprijacije zavrsice I ta tri velika iskopa pre jesenjih kisa. Za dalekovod su postavljeni novi stubovi jos krajem Aprila, ali jos nisu povezani kablovi, a cela desna strana vijadukta u Markovici ceka to. E to stvarno izludjuje. Dole nize od Markovice pokusavaju da osposobe desnu traku da bi levu oslobodili za izgradnju dva vijadukta I te tri take su tri naj veca zaostatka kad je beton u pitanju na celoj trasi. Svi ostali betonski radovi su po prilicno odmakli. Naravno ekspropriacija je problem za dovrsetak preostala 3 raspona na vijaduktu u Prilipcu.
Sta zelim reci?
Ako ovi definitivno zavrse ekspropriaciju od zute kuce pre Laza, pa preko Markovice do petlje u Lucanima I Prilipca, onda gledano betonske pozicije, pa stanje na iskopu trase, onda je Vidovdan dogodine po meni gotovo siguran rok. Naravno za sve ostalo sem Munjinog Brda, a za Munjino brdo bilo sta reci sad bilo bi neozbiljno. Definitivno cu jos jednom skoknuti da vidim tacno do kad bi trebalo da ga bar probiju, pa cemo potom davati iole ozbiljnije prognoze.
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da pustaju do Lucana jer na tenderu za 2024. je raspisana naplatna stanica Lucani, a naplatna stanica Pozega ne. Znaci moja procena za godinu i koji mesec do Lucana, a za dve i po do Pozege.
 
Djaba nam kvote, 2024-25-26. Svi smo konstatovali da je najveci problem exproprijacija i izmestanje dalekovoda, dok to ne zavrse, nevidi se kraj.
Za mene ce 1-vi septembar biti prolazno vreme. Ako se do tada zavrse te dve stvari, pustaju u leto 2024 sve.
 
Ja mislim da pustaju do Lucana jer na tenderu za 2024. je raspisana naplatna stanica Lucani, a naplatna stanica Pozega ne. Znaci moja procena za godinu i koji mesec do Lucana, a za dve i po do Pozege.
Mozda to i jeste najrealniji scenario ali bi do tada morali da rekonstruisu most i put do ukrstanja sa glavnim magistralnim putem za Pozegu. To je malo verovatno, no videcemo...
 
Mislim da nece, ostavice da ko zeli koristi taj mostic, ali ce saobracaj za Lucane i Ivanjicu u koju idu preko Guce, kao i Sjenicu odvuci sa tim privremenim zavrsetkom sa petljom Lucani. Ostali ce verovatno ici i dalje na Pakovrace. Svakako koliko, toliko rasterecenje puta Pozega - Pakovrace.
 
Mislim da nece, ostavice da ko zeli koristi taj mostic, ali ce saobracaj za Lucane i Ivanjicu u koju idu preko Guce, kao i Sjenicu odvuci sa tim privremenim zavrsetkom sa petljom Lucani. Ostali ce verovatno ici i dalje na Pakovrace. Svakako koliko, toliko rasterecenje puta Pozega - Pakovrace.
Taj mostic je u fazi raspada, nisam decenijama prosao tuda ali znam da nije za ozbiljniji saobracaj... Neka me neko ispravi
 
Samo do prvih tunela,ima bar dve godine da se rasteže,posle tunela,neka im je bog u pomoći.To sve skupa,bez 5 godina,neće moći.
 
Meni sve ovo vreme nije jasna jedna stvar - zbog čega su put IA reda provoačili kroz vododelnicu? Da je bar na stubovima, kao što su radili na Kim prema Skoplju. Kakva će tu biti garancija u slučaju elementarnih nepogoda? A tak kraj Srbije ima bujice svako malo.
 
O puštanju do Lučana smo pisali i svakome ko poznaje kraj i postojeći pristupni put, jasno je da je nemoguće.
E sad, u svrhe jeftinog marketinga sve je moguće, pa i nefunkcionalno otvaranje.
Videli smo to na Prokopu više puta, a i pre nekoliko dana kod Merdara.
Biće izbora, trebaće im, pa makar bio i parking, samo neka je nov.
 
Meni sve ovo vreme nije jasna jedna stvar - zbog čega su put IA reda provoačili kroz vododelnicu? Da je bar na stubovima, kao što su radili na Kim prema Skoplju. Kakva će tu biti garancija u slučaju elementarnih nepogoda? A tak kraj Srbije ima bujice svako malo.

Mislis vodoslivnicu.
Vododelnica ide po vrhovima i grebenu padina, najvisim tackama na reljefu.

Vidi se da se radi betonski kanal po dnu vodoslivnice. Kritican prostor je obrastao sumom sto znatno smanjuje verovatnocu pojave, odnosno smanjuje jacinu bujica.
 
Ma na slivnicu sam i mislio, pogrešno otkucao.
Jeste obrastao šumom, ali isto tako prima i kanališe vodu sa drugih mesta.
 
Nije direktno za ovu temu
IMG-e8518141b3d525d4779170e8f15d3aa6-V.jpg
 
Izvinite na komentaru ali da je regulisan granicni prelaz kod Manastira Kumanica moglo bi se novim putem koji je zavrsen pre nekoliko dana iz Sjenice doci do manastira i granicnog prelaza u Crnoj Gori. Put Ivanjica -Sjenica- manastir Kumanica, ili Nova Varos, -Sjenica - manastir Kumanica granica sa Crnom Gorom.
 
Izvinite na komentaru ali da je regulisan granicni prelaz kod Manastira Kumanica moglo bi se novim putem koji je zavrsen pre nekoliko dana iz Sjenice doci do manastira i granicnog prelaza u Crnoj Gori. Put Ivanjica -Sjenica- manastir Kumanica, ili Nova Varos, -Sjenica - manastir Kumanica granica sa Crnom Gorom.
Боље Нова Варош - Сјеница, пут је одличан, нов, широк и нема гужве, прошао сам скоро када сам ишао према Тутину. Са друге стране пут Ивањица - Сјеница је тежи, констатан успон од Ивањице до врха Јавора а онда вас на уласку у Сјеничку општину чекају радови у дужини од неколико километара са преко 10 семафора где нема трунке асфалта, огромна прашина, непоштују се семафори, буквално принцип јачег па ко ухвати да иде за неким камионом који ни на једно црвено не стаје тај је на коњу, ко не, жалим случај, путовање постаје агонија. :)

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Vrh