Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Била је прича да наводно код нас нису имали новије машине за тај бетон, да су биле престане.
 
Nisu uopste imali masine za beton.
A svuda po evropi je asfalt u tunelima…
 
Nisu uopste imali masine za beton.
A svuda po evropi je asfalt u tunelima…
Nije baš svuda, najduži tunel u Austriji, Arlbergtunnel ima podlogu od betona

1689913210983.jpeg


Isto tako 10km dug Plabutschtunel u Gracu ima betonsku podlogu

1689913409314.jpeg

 
Postoji asfalt koji je vrlo otporan na vatru, ali je verovatno jezivo skup.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Ovo sa betonom i asfaltom u tunelima na M. Velikom je prica za politicke udzbenike. Secate se kada su ljudi videli da je beton u tunelima bio neravan, to je doslo i do novina, a svi su videli da nesto nije u redu. E sad, razlog za beton jeste bio protivpozarni, ok. Ali se tada i proculo da izvodjac nije imao adekvatne masine za izradu iste.
Na to je vlast na celu sa Sefom reagovala skolskim primerom spincuge - STA BRE vi pricate da tuneli ne valjaju i da kamion ne moze da prodje, evo vidite da moze i da je sa tunelima sve u redu, i provoza on kamion kroz tunel, njegovi mediji to proglasise kao pobedu nad hejterima.
A od tada sam svim mojim saputnicima morao da objasnjavam sta se desava u tim tunelima, da su zapravo zavrseni i zasto auto poskakuje ko na seoskoj dzadi kad se vozi kroz njih. I svi su znali da podloga nije dobra, ali vlast nas ubedila da jeste i da je svuda po evropi isto tako.

I eto, koju deceniju kasnije - asfaltirase ih:LOL:
 
Da, secam se price nekog glavnog sefa, inzenjera, koji je na TV-u objasnjavao kako su radovi izvedeni po propisima i sa greskama koje su u granicama normale...
Da bi se evo posle koliko godina posle toga, sve promenilo i svi tuneli asfaltirali.
 
Ako nekog muka nanese ka Priboju, nastavljena je rekonstrikcija puta preko Pribojske Banje. Na mestu gde je novi put ponovo proklizao sada se radi "šipovanje".

Od Banje ka Priboju potpuno su uklonili asfalt niz serpentine i proširuju kolovoz. Saobraćaj se odvija sa semaforima
IMG_20230721_101041.jpg
IMG_20230721_094520.jpg
 
Nije baš svuda, najduži tunel u Austriji, Arlbergtunnel ima podlogu od betona

Nisam rekao da je svaki tunel od asfalta, i naravno da znam da postoje betonski tuneli, ali u svakoj zemlji ima i dugackih asfaltiranih tunela koji su potpuno bezbedni.

Pogotovo za ovako kratke tunele nije bilo logike raditi beton, a radjeno je jer se namestao posao za jednu firmu. Zato smo sada trpeli ova preusmeravanja silna.
 
Nidokle, znači.
Za to vreme izgibosmo. Svakodnevni zastoji i teški udesi do Zlatibora. Iznad Užica je zastoj od 14h (4h do ovog trenutka) zbog bahatog dase u audiju Qnešto koji je udario u kamion u trećoj traci.
 
Tek sad, posle 5 sati zastoja kreće saobraćaj. U međuvemenu su i svi alternativni putevi zakrčeni.
I sve to zbog samo jednog kretena koji misli da je brži, jači, sposobniji i pametniji od ostalih. A od svega, samo je beskrajno glup i bahat.
A što je najcrnje, još bar celu deceniju čekaćemo nastavak puta.
 
Alternativni put ide do Sevojna i jezivo je spor, cesto bukvalno uski seoski put, jedna mini deonica makadam.

Jednom isao istog razloga i nikad vise.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Danas prošao tom alternativom. Izuzetno naporno zbog uskog puta pod enormnim opterećenjem iz oba smera, a vozio sam kombi. Ipak, bolje od stajanja 5h.
 
Alternativni put ide do Sevojna i jezivo je spor, cesto bukvalno uski seoski put, jedna mini deonica makadam.

Jednom isao istog razloga i nikad vise.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Imaju bar tri alternativna puta, ne znam na koji si naleteo. Jedan silazi u grad kod ž.stanice, drugi kod teretne ž.stanice u Krčagovu, a treći na kraju Sevojna kod firme Jedinstvo, ili čak u Zlakusi ako je i tuda gužva na magistrali. Ima ih još, ali nešto duže se obilazi.
U današnjem slučaju, najekonimičnije je bilo za one koji nastavljaju put Pž, isključenje iza pumpe i motela BS (braća Sekulić) na put ka Sirogojnu i na Kaldrmi, prva raskrsnica, skrenuti levo
 
Poslednja izmena:
Fotografije koje vidite su sa sa samog kraja prve deonice AP u Crnoj Gori kod tunela Matesevo. Taj deo se ne vidi kada se ulazi na Ap sa sadasnje trase. Naravno odatle ce I startovati druga deonica do Andrijevice 23km, kako sad stvari stoje tek 2025. Za one koji su zainteresovani pripremio sam reportazu o tunelu Klisura, obzirom da svi koji dolaze iz istocne i juzne Srbije u CG gravitiraju da im je to najkraci buduci pravac. Reportaza je na temi Crna Gora.
20230724_162732.jpg
20230724_163339.jpg
20230724_163420.jpg
20230724_163433.jpg
20230724_163546.jpg
 
Vrh