@dobri_samaricanin
Molim te objasni mi kojom matematikom da dodjem do prosecne brzine 50km na Cacanskoj obilaznici?
Posto navodis 'pecenjaru kod Dragise', navedi nam i broj semafora na ovoj obilaznici, kao i ogranicenje maksimalne brzine (50km)...
Takodje, moja prica o malini i prihodima od nje nije bila u kontekstu 'transporta kamionima autoputem', vec u kontekstu tvoje izjave o 'pustim i napustenim krajevima' sto jugozapadna Srbija na svu srecu nije.
Poredjenje cifre koja se prihoduje IT sektora i vocarstva je jako promasena prica.
Iako je IT sadasnjost i buducnost, tu postoji jako brzo premestanje lokacije poslovanja, a dobar primer za to je recimo Indija. Malina sa druge strane ima neke geografske i klimatske zahteve. (Da, gaje se velike kolicine i u Poljskoj, ali su to sasvim druge sorte, sa prilicno drugacijim sastavom - da ne kazem kvalitetom).
Ovo o tekstilnoj industriji bi zahtevalo posebnu opsirnu temu, ali vise desetina manjih ili vacih, ali uspesnih tekstilnih pogona u zapadnoj Srbiji te demantuju, a veruj da ni 'deca Azije' nece doveka pristajati da rade za 1$ (niti trebaju, no to je tek posebna tema).
Poenta je da si U prethodnom postu pisao o premrezavanju Vojvodine za manje para u odnosu na opustele krajeve zapadne Srbije.
Ja sam ti naveo malinu, sljivu, kajmak, Sevojno, tekstil, drvnu industriju i dr. privredne grane kojima se bave ljudi u ovom delu zemlje i ne beze bas masovno, kao sto je to (na zalost) slucaj u nekim drugim krajevima zemlje.
Dakle ne pravi se put kroz nedodjiju iz koje su svi pobegli, vec kroz krajeve vrednog i radno aktivnog stanovnistva koje i dalje reinvestira u svom kraju.
Rekao bih da ima razlike.
Udaljih se od teme.
Severna obilznica oko Cacka.
Apsolutno je netacno da ona nece znaciti nista stanovnicima Cacka.
I ne samo to.
Ona je ne samo deo planiranog BG -Juzni jadran, vec je i deo Moravskog koridora. Pri tom je i jedina (planirana) obilaznica oko Cacka, jer postojeca saobracajnica koju zovemo obilaznicom to odavno nije.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk