Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Одвајкада је на овом форуму било људи којима логичке операције нису представљале јачу страну, али је ово ипак пробој на том плану. Свака част. Не знам шта си радио у Косовској Митровици и Приштини, али није лако било том народу тамо, ни једном ни другом.

Дакле, предузеће из Азербејџана и предузеће из Бугарске, новцем обезбеђеним из различитих извора, граде једно аутопут на западу Србије ("Коридор 11") а друго на истоку Србије (Коридор 10). Притом је прво подмирен извођачима и кредитима Коридор 10. Како се онда концепт "борбе на два фронта" примењује на овај случај? Како Азербејџанац на западу утиче на Бугарина на истоку? Успорава га - телепатски, или како већ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389847#p389847:1ijm61zx je napisao(la):
Earthmoving » 04 Jun 2016 02:21 pm[/url]":1ijm61zx]Dobro, ali ja se ne slažem. Mislim da će se pokazati da je Bg-Ča profitabilan autoput i da ce imati veci promet vozila (ukupnih, a posebno nasih) nego recimo Ni-Pi na koridoru 10.
Put za motorna vozila je za državu čist trošak, a autoput sem troška donosi i sigurne godišnje prihode. Tačno je i da su inicijalni troškovi viši ali posle nekog vremena on vraća uloženo a nakon toga donosi zaradu. Mnogo je bezbedniji. Brži je. Znači ima sve prednosti.
Što se tiče izvoza usluga na koridoru 1o (a biće ga valjda i na Bg-Ča): priliv novca od plaćana putrina stranaca i pratećih stvari - odliv novca na otplatu kredita = -minus. Ok je da imamo minus (nekoliko decenija dok se ne isplati) za potrebe nasih ljudi ali nije ok da pravimo minuse za potrebe stranaca.

Za Nis Pirot I meni djeluje da si u pravu.
 
Dedinje, kako nije bitno ko je iz koje zemlje ako ću ja iz Srbije morati da otplaćujem kredit za autoput, a onaj iz Turske neće. Naravno da postoji razlika, moj džep (kad kupujem hleb, mleko i sve ostalo na šta plaćam PDV u državni budžet iz koga se otplaćuju krediti) je pod pritiskom a njegov nije. A ako već mi plaćamo kredite, daj onda bar da napravimo autoput koji će koristiti više naših ljudi. Pa onda onaj koji će koristit manje, i tako redom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368463#p368463:2adwk5e0 je napisao(la):
autoputevi kao hobi » 24 Јан 2016 11:39 am[/url]":2adwk5e0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368457#p368457:2adwk5e0 je napisao(la):
Blade » Sun Jan 24, 2016 12:19 pm[/url]":2adwk5e0]Nikako da pitam...(Izvinjavam se što prekidam trenutnu diskusiju), jel se zna kada će početi izgradnja deonica Obrenovac-Ub i Obrenovac-Beogradska obilaznica?
Deonica Obrenovac-Ub je vec u izgradnji i rok je valjda 2017 godina.
A Obrenovac-Surcin ce raditi Kinezi.
Sta mislite o mojoj ideji za dron?


Претражујем и не умем да нађем на страницама ништа осим ове поруке горе...

На сајту коридора нема рокова за Кинезе? Зашто? Који су рокови? Макар да се споји овај азербејџански део са оним нашим завршеним 2014.. да имамо од уба до прељине.. овако он само пропада 3 године
 
pantog. da se nešto dogovorimo. ja se tebi više neću obraćati a nemoj ni ti meni. ne zbog ove zadnje bljuvotine koju si mi poslao. još pre nekoliko godina si sa strašnom mržnjom pisao o Maršalu Jugoslavije Josipu Brozu - Titu. Ja tog čoveka poštujem.
 
Steta sto Kinezi ne izbacuju kao Azeri video update, bilo bi i to jako interesantno gledati. Ali neka ih nek rade pa cemo za godinu dana snimiti nesto i sami. :)
 
earth. nisi shvatio i nećeš shvatiti da mi koridor X gradimo zbog sebe a zatim i zbog ostalih zemalja. Tvoja shvatanja su potpuno pogrešna a ja zaista nemam više strpljenja i volje da ponavljam iste stvari. Naročito posle tvog genijalnog zaključka da je tvoj džep po pritiskom a džep turčina nije.
 
Nemoj vise ni ponavljati.
slozili ste se da se ne slazete, jedino to je jasno.
Jasno je i da si u manjini, kako na forumu, tako i medju kompletnom populacijom ove zemlje.

P.S.
Niko nije preusmerio (niti moze da preusmeri) novac namenjen za K10 koji `daju` (kreditiraju) EBRD i Svetska banka na autoput Beograd -Juzni jadran.
Kada prihvatis tu cinjenicu, poceces drugacije da razmisljas.
Takodje, brojanje saobracaja je apsolutno na strani ovog drugog autoputa u odnosu na deo K10 od nisa do dimitrovgrada.
Trece i ne manje bitno, da naravno da su Srbiji vaznije potrebe gradjana ove zemlje od potreba auaednih ili nekih daljih zemalja.
To je tako u svakoj normalnoj zemlji.

p.s
- Ni austrijanci jos nisu zavrsili autoput ka ceskoj republici (TAKODJE CLANICA EU!), iako su u zadnjih 25 godina sigurno duplirali mrezu autoputeva.
Ne, bitniji im je bio novi i laksi pravac ka Gracu jer je potrebniji njihovim gradjanima.
- Ni HR nisu nastavili neprofitabilan K5 `Slavonika` ka madjarskoj, vec produzise Dalmatinu do doline neretve.
 
drum1 :
"Deonice Koridora 11 Lajkovac - Ljig i Obrenovac - Ub, ukupne dužine oko 50 kilometara, koju grade Kinezi sa domaćim podizvođačima, biće završene do juna 2017"
"Bilo je puno problema, kao i uvek kod gradnje autoputa, očekujemo da ove dve deonice imaju stepen izvršenja do kraja godine od 45 odsto, a da sledeće godine do početka juna ili do kraja juna imamo završene radove"
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1139758
A Bg obilaznica (Surčin)-Obrenovac bi prema današnjim najavama trebali potpisati ovog meseca kada dođe kineski premijer u Srbiju. U nekom od pređašnjih postova sam preneo vest i link.
Nažalost Ča-Pž se trenutno ne spominje.
 
Ja moram da se uključim u priču ničim izazvan.

,,Ko vodi rat na dva frotna, gubi,, , je definitivno rečenica koja može da opiše ovu situaciju. Jasno je da sada država pokušava da izgradi nešto što nije gradila na vreme, pa bi sada sve to da nadoknadi za kratak period. E, ne može brate! Ali bi sav taj haos bio umanjen kada bi se nešto radilo po redu. Da se odrede prioriteti i po njima radi. A ,,bitke,, se vode na mnogo frontova i to sve sa obzirom koliko je zagrizeno, odlično ide. Ruku na srce.

Prvi prioritet je da ceo put od granice sa Mađarskom do iste sa Makedonijom bude u punom profilu auto-puta. Pošto se on najviše koristi. Deonica Srpska Kuća - Levosoje nije toliko zahtevna kao ona kroz Grdeličku klisuru. I realno, mogla se uraditi pre tekuće turističke sezone, pa ako je i cena da Koridor 11 malo istrpri.

Ovako, sa obzirom koji smo mi pašaluk od države i koliko se puteva trenutno gradi i šta se sve planira...Gradnja ide extra brzo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389901#p389901:1ujejvve je napisao(la):
dedinje » Суб Јун 04, 2016 7:04 pm[/url]":1ujejvve]pantog. da se nešto dogovorimo. ja se tebi više neću obraćati a nemoj ni ti meni. ne zbog ove zadnje bljuvotine koju si mi poslao. još pre nekoliko godina si sa strašnom mržnjom pisao o Maršalu Jugoslavije Josipu Brozu - Titu. Ja tog čoveka poštujem.

О Боже, има ли те !!!!!!!!!!!!!!!!
 
Aman ljudi "misljenje je kao dupe, svako ga ima"
(I ja takodje, da se razumemo ;) )
Jeste li culi za brojace vozila???
E pa po tim glupim i jednostavnim spravicama prioritet svih prioriteta je upravo potez ibarske magistrale od beograda do preljine.
To sto aad ide leto, pa se se pojedinci loze da pola sata ili sat krace putuju ne menja cinjenicu da je na celogodisnjem nivou ibarska opterecenija i od glavnog pravca na koridoru 10 osim u samoj zoni grada beograda.
E to su neki pokazatelji, mnogo znacajniji od nasih pojedinacnih potreba i afiniteta.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pogledajte ubrzani snimak izgradnje tunela od 70m za samo jedan vikend

tunel-vikend-01-726x400.jpg


http://www.gradnja.rs/pogledajte-ubrzan ... an-vikend/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389922#p389922:1msnf1hd je napisao(la):
Blade » 04 Jun 2016 09:30 pm[/url]":1msnf1hd]
Prvi prioritet je da ceo put od granice sa Mađarskom do iste sa Makedonijom bude u punom profilu auto-puta. Pošto se on najviše koristi. Deonica Srpska Kuća - Levosoje nije toliko zahtevna kao ona kroz Grdeličku klisuru. I realno, mogla se uraditi pre tekuće turističke sezone, pa ako je i cena da Koridor 11 malo istrpri.


Ajde, sad i ti: Objasni kako je mogao Koridor 11 "malo da istrpi", a da se brže napravi Srpska kuća - Levosoje? Da se povuku Kinezi iz Lajkovca da od kineskih para odvojenih za Koridor 11 prave Koridor 10?
Evo, uskoro će Si Đinping ponovo za Srbiju, pa najbolje da mu se ti požališ kako njegovi zemljaci ovde kao poslednje budale poštuju međunarodne ugovore.

I oće li kruna sa glave Nemanjićke da nam otpadne, sunce li nam nedoje*******ano, ako na putu do mora osam kilometara po ravnici još jednom budemo vozili starim putem??

(Za to koji put se "najviše koristi" ti je objasnio Laki. Ja ću da te podsetim da znatno bogatijoj zemlji (Grčkoj) ni među prvih 500 prioriteta nije bilo da završi autoputeve do severnih granica - ka Makedoncima i nama neće skoro ni početi (mada prosečni iskompleksirani Srbin po povratku kući po pravilu ne priznaje da u Grčkoj fali makar metar autoputa), dok ka Bugarskoj mrljave.
E, baš ka te dve zemlje mi kao mladi majmuni gradimo najskuplje moguće autoputeve, za novac kojim smo mogli od pruge Beograd - Niš da napravimo čudo, da povežemo zemlju popreko Moravskim koridorom, ili, što da ne, da Beograd dobije metro (gle, Solun gradi metro, a za autoput ka nama ga zasvrbe... ops, isto radi i Sofija, dočim na Avtomagistrala "Kalotina" rabota nikako da počne!).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389968#p389968:2bj1dlwf je napisao(la):
Пантограф » 05 Jun 2016 12:11 am[/url]":2bj1dlwf]



Evo, uskoro će Si Đinping ponovo za Srbiju,

Председник Кине није био у Србији, био је премијер Ли Кећијанг, мало си помешао.
 
Dobro, možda neki ljudi nisu duboko u problematici pa ne znaju da koridor 10 finansira evropska banka i grade evropske firme, a "koridor 11" kineska banka i kineska firma. I pare i radnici su odvojeni pa ove dve stvari nemaju veze jedna s drugom, niti jedna može da uspori drugu niti da je ubrza. Jedino što je zajedničko za obe stvari je da će se otplaćivati iz jednog, srpskog budežta.
Čak i interesi zbog kog finasiraju Evropljani i Kinezu si različiti. Evropa daje kredi jer želi da se poveže infrastrukturno i bolje integriše, a Kinezi imaju velike suficite pa diversifikuju plasmane širom sveta od kojih će kasnije ubirati kamatu. Sem toga šire svoj politički uticaj kod zemalja koje im duguju, posebno ako te zemlje sutra maju problema da isplate dug (ko što rade Ameri, a opevano u pesmi Zabranjenog pušenja: Ujka Sem https://www.youtube.com/watch?v=S_a4N3JJ9-4). Takođe gradjom koridora ka barskoj luci i brze prige Budimpešta-Solun oni olakšavaju izvoz svojih proizvoda koji trenutno u Evropu ulaze morskim putem preko Luka. Inače, ovde se malo tome poklanja pažnja, ali pre par meseci kad sam bio u Kini sam video da oni veliku pažnju poklanjaju izgradnji megaprojekta Novi put svile, gde su uključene mnoge zemlje južne i centralne Azije. Tamo će plasirati ogromne pare u razvoj infrastrukture. Ali zanimljivo je da ti infrastrukturni projekti treba posle da se nastave na infrastrukturu Balkana i možda gore Rusije. Kinezi imaju veliki srednjoročni plan infrastrukturnog povezivanja Azije i Evrope i stotine milijardi evra (ceo plan bi koštao 8 triliona dolara) planiraju da ulože u to narednih godina: https://en.wikipedia.org/wiki/One_Belt,_One_Road
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389989#p389989:3fs0k5ge je napisao(la):
Veliki Vracar » 05 Jun 2016 07:35 am[/url]":3fs0k5ge]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389968#p389968:3fs0k5ge je napisao(la):
Пантограф » 05 Jun 2016 12:11 am[/url]":3fs0k5ge]



Evo, uskoro će Si Đinping ponovo za Srbiju,

Председник Кине није био у Србији, био је премијер Ли Кећијанг, мало си помешао.


Јбг, од Денг Сјаопинга сви слични.
 
Pantografe,

Jel sve što se na Koridoru 11 trenutno gradi, izgrađuju Kinezi?! Zar nema ništa što se gradi iz budžeta naše (nazovi) države? Ako nema baš ništa, onda čika Pantografe izvinite, moja greška i čitam šta dalje pišete...

Verujem da je možda veći prioritet to što je Laki objasnio. Ima vas ovde dosta koji to detaljno pratite. Pa što i da nije tačno. Mada meni iz ugla amatera koga to čisto interesuje, zato sam se i učlanio na ovaj forum, ne deluje tako.

Da ti pošteno kažem, lično će mi biti mnogo lakše kada se zaputim u pravcu Makedonije, pošto sve bude auto-put. Ali koliko ljudi krene na letovanje u sezoni, sada više nego u CG. Pa Turci, teretni saobraćaj,...

Realno, to u odnosu na druge (Srpska kuća - Levosoje) , nije neki veliki posao, u odnosu na većinu drugih koji se rade. Hajde ono kroz Grdeličku klisuru jeste. Ali ovo prvo je trebalo da se uradi, kada je već tako malo ostalo.
 
relativno sveže od drugara iz svemira, vidi se da onaj deo južno od Obrenovca i dalje stoji, nema ni zemljanih radova... problemi sa eksproprijacijom?

2ntllie.jpg


Trebalo bi hitno krenuti sa obilaznicom oko Čačka kroz dolinu kod Trbušana i za početak je spojiti sa magistralnim putem ČA-PŽ kod Pakovraća (to je manje od 10km), da se izbegne onaj horor na postojećoj čačanskoj "obilaznici". Trasa je laka, nema tunela, uspona, jedino je eksproprijacija bitna stavka.

mj01ee.jpg
 
Ma ok je Blade, i ja neke teme manje detaljno pratim, neke vise, negde znam manje, negde više...Što kažes zato i jesmo ovde da čujemo, vidimo nesto više od onoga sto trenutno znamo :)
Bravo za slike Kartograf :kk: A i ono za severnu obliaznicu oko Ča što si rekao si skoz u pravu, izgradjna tih par km bi mnogo značila. Ali mislim da je planirano da se ona radi u okviru denice Ča-Pž koja se nažalost trenutno ne spominje, pa kako sad stoje stvari neće se raditi pre ugovaranja cele deonice :(
 
Лепо је што се започети пројекти приводе крају и што ће се колио толико завршити на време. Само по мом скромном мишљењу било би добро да се одмах по завршетку једне деонице пређе на другу, тачније да се настави са изградњом ауто пута од Чачка ка Пожеги, и од Чачка (Прељине) ка Појатама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389861#p389861:3w1nw72m je napisao(la):
dedinje » 04 Jun 2016 03:29 pm[/url]":3w1nw72m]johnest-hon kaže: Koridor "11" nije kriv što koridor X nije završen na vreme. Itekako je "kriv". Da su novac dat do sada za koridor "11" dali za koridor X ovaj bi bio davno završen. Ko vodi rat na dva fronta gubi.

Jeste u smislu da je X morao biti davno završen...nema tu ničeg čudnog...
 
Po mom mišljenju Čačak - Požega bi trebalo da bude prioritet.
Preljina - Pojate može i da sačeka jer Kraljevo će relativno u blizini imate izlaz na autoput kod Preljine, dok Krusevac ima relativno blizu Pojate.
 
Vrh