Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mesta za pumpe bi trebalo davati u višegodišnji zakup uz klauzulu da ako se desi prekid rada duži od jednog ili dva meseca ta dozvola bude oduzeta i data nekom likvidnijem trgovcu. Upravo na navedenom primeru, kod Doljevca postoji gotova pumpa koja ne radi jer je država dala to u zakup investitoru koji je očigledno bankrotirao u medjuvremenu. Lokacijska dozvola sa uslovima, ista priča kao što bi trafikant koji želi da drži trafiku pored stanice gradskog prevozza morao da prodaje karte za taj prevoz ili ode dozvola a lokacija drugome.
 
А то мало има везе и с тим што се гради аутопут тамо где баш и нема довољно аутомобила за аутопут, па онда ни промета за пумпу... Па се направи супердалека обилазница око Лесковца, па постојеће пумпе остану мимо аутопута. И тако, неинтелигентно пројектовање, наш специјалитет.

Елем, на овом првом делу "Коридора 11" не би требало да буде тих проблема, осим на глупој деоници Сурчин - Обреновац..
 
Potpisam je ugovor za deonicu Surcin-Obrenovac:
"...Potpisani su sporazumu iz oblasti građevinarstva, infrastrukture, telekomunikacija, trgovine, odbrane, medija, a jedan od najvažnijih je sporazum o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji auto-puta na deonici Surčin - Obrenovac na Koridoru 10. Sporazum o tom projektu potpisali su potpredsednik vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i izvršni direktor kompanije Ćina Communication Construction Company Lu Šan..."
E sad, proći če sigurno par meseci nego pre nego što krenu radovi. Valjda će uskoro biti objavljeni i ostali detalji poput roka izgradnje.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1145012
 
A kako će se rešiti povezivanje Jurija Gagarina, Vojvodjanske i T6 sa početkom autoputa? Postoji li detaljan projekat pristupnih saobraćajnica?
 
Ja samo ovo imam, ako neko ima detljnije nek zakaci. Ako se spominje 17tak km i ako se kaze SURCIN-Obrenovac onda je to verovatno samo do obilaznice, ne do NBg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389901#p389901:1pdr797i je napisao(la):
dedinje » Sub Jun 04, 2016 7:04 pm[/url]":1pdr797i]pantog. da se nešto dogovorimo. ja se tebi više neću obraćati a nemoj ni ti meni. ne zbog ove zadnje bljuvotine koju si mi poslao. još pre nekoliko godina si sa strašnom mržnjom pisao o Maršalu Jugoslavije Josipu Brozu - Titu. Ja tog čoveka poštujem.
Covek postuje najveceg grobara svega sto je srpsko i jos se time hvali???!!! E Srbijo, puna korova...
Nisam previse aktuelan na ovoj temi, malo je reci da sam iznenadjen odlukom o gradnji diletantske deonice surc-obr umesto ostruz-obr, kada se to desilo i zbog cega?
 
kažu deonica Surčin-Obrenovac na Koridoru 10...

:blah:
 
Dobro je da je potpisano, sad da cujemo i detalje! U sustini rok puta mu dodje rok mosta...Valjda su dovoljno pametni da ne iskilave petlje pa da se to ceka.
 
Idiotska trasa je zacementirana. Nada u razimno resenje da put koji je ka jugozapadu ima ulaz i grad sa te strane je bila uzaludna.
Verujem da cemo biti prvi u svetu koji ce na putovanju ka jugu izlaziti iz grada na za severozapad - zapad... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Преусмеравање транзита на Војвођанску ми се ни најмање не свиђа. Невероватно је кад упоредимо колико је аутопута по Срему, а колико у Шумадијском делу Београда...
 
Ima jedna dobra fraza kod nas za to Laki : na Terazije preko Male Azije.
Čim je to već izmišljeno znači da smo i ranije briljirali
 
Ja mislim da će ipak većina ljudi da se uključuje na taj autoput preko sajma pa na ostružnički most, koji bi do tada trebao da ima 6 traka, onda na buduću petlju surčin, pa obrenovac.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Значи два пута преко Саве, а могло се право али их мрзи да се бахћу са клизиштима која ипак морају да се санирају.
 
od petlje ostruznica do obrenovca preko umke ima nekih 14-15 km dok je preko surcina skoro duplo duze. tek za nas pored ibarske magistrale koji se na obilaznicu "penjemo" na petlji labudovo brdo tesko da ce biti dileme da li okolo ili ibarskom do prve naredne petlje ka jugu.
 
Ideja o zaobilaženju Jakova sa zapadne strane je debilitet posebne vrste. Ionako predugački put je bez ikakve potrebe dodatno produžen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392914#p392914:33ckcx90 je napisao(la):
laki72 » 19 Jun 2016 04:39 pm[/url]":33ckcx90]U Lajkovcu :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Netačno. U Ljigu. U Lajkovcu je petlja sa putem 4.
 
Od Bg do Ča će biti 7 petlji: ispod Surčina na obilaznici, Obrenovac, Ub, Lajkovac, Ljig, Takovo, Preljina. U proseku svakih 20tak km, negde malo manje negde malo više. E sad zavisi sa kog dela Ibarske se traži priključenje/isključenje.
 
Zavisi i iz kog dela grada se kreće. Meni u Rakovici ovaj autoput verovatno nikad neće zatrebati, barem ne deonica do Lajkovca. Nekome ko je u Zemunu i ide ka Lajkovcu će verovatno biti od mnogo veće koristi nego Ibarska.
 
I meni je čudno da obilazi Jakovo sa zapadne strane, a ne da kreće od obilaznice ispod Jakova. Ali ne treba zaboraviti da nadvožnjak petlje treba da sem obilaznice premosti i paralelnu prugu pored, a Jakovo je blizu , pa bi možda istočno obilaženje zahtevalo veću krivinu pre Jakova ili kose i duže nadvožnjake da bi se ispeglala krivina. Ali mogla je petlja da počne na delu obilaznice ispod Jakova, možda i svega par km pre ostružničkod mosta. Čini mi se da bi tad ova deonica bila i kraća. Doduše deonica od NBg do obilaznice bi tada bila duža ali bi veći deo stanovnika koji putuje iz starog dela grada išao samo par km mimio putanje i prešao ostružnički most, a ne sve gore do Surčina suprotnim smerom. Tada bi ova varijanta bila svega par km duža od one preko Umke koja se trebala graditi. Tako da bi to bio bar neki kompromis... Mada u tesktu o ovom kineskom sporazumu kaže "sporuazum o PROJEKTOVANJU i izvođenju radova...". Da li to onda znači da bi projekat mogao biti drugačiji nego onaj gore na slici?
 
tragac":1qdgk4gj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392914#p392914 je napisao(la):
laki72 » 19 Jun 2016 04:39 pm[/url]":1qdgk4gj]U Lajkovcu :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Netačno. U Ljigu. U Lajkovcu je petlja sa putem 4.
Tragac, govorimo o najblizoj logicnoj vezi ibarske magistrale i A2 .
To sto kod Lajkovca ima nekoliko kilometara od magistrale do A2 ne menja cinjenicu da je to prva logicna "tacka ukrstanja" iako nema faktickog kontakta ta dva puta.

Sve jedno i Lajkovac i Ljig su dovoljno daleko, Ub je van konkurencije, a Obrenovac zbog ocajnog dela puta preko Umke nije opcija.

Logika "nema logike" je opet pobedila u Srbiji.
Al sta ocekivati od genijalaca kojima je obilaznica van svih prioriteta, metro nije vise ni u vlaznim snovima, ali im je zato prioritet luka 'gde joj mesto nije', pa valjda im po toj logici treba i jos jedan most preko Save, mada ni postojeci ostruznicki nikako da mrdne od malo vise od 1/2...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nije ni logična jer se da bi se dospelo mora proći kroz centar naseljenog mesta putem koji već trpi tranzitno opterećenje. Postoji u planu obilaznica oko Lajkovca ali to su samo planovi. I Lajkovac su, kao i Jakovo, obišli sa pogrešne strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392895#p392895:2lgbu5gh je napisao(la):
MilisaV » 19 Jun 2016, 15:20[/url]":2lgbu5gh]Ja mislim da će ipak većina ljudi da se uključuje na taj autoput preko sajma pa na ostružnički most, koji bi do tada trebao da ima 6 traka, onda na buduću petlju surčin, pa obrenovac.
MilisaV-e većina će preko sajma dolaziti novim obrenovačkim putem do Ostružnice ali čisto sumnjam da će kako ti kažeš "većina" skretati desno i voziti preko mosta prema petlji Surčin, ako kreneš preko sajma i dođeš do ostružničkog mosta a pravac kretanja ti je prema Obrenovcu, valjda je logično da ćeš nastaviti da voziš pravo preko Umke do petlje Mislođin i tamo se uključiš na auto put nego da skrećeš desno i voziš prema petlji surčin koja ti nije u pravcu kretanja ?
 
Ako si vozio nekad od umke do mislođina u špicu znaćeš zašto će ljudi da voze malo duže.



Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
Vrh