Pa kolko meni reče krajem prošle godine naš podizvođač Kinezima, on je tad za nabavku opreme očekivao početak gradnje tokom sledeće, tj 2023. godine. Međutim, ja nisam ispratio dal je nova vlada morala izglasa kredit, dal je to završeno kao preduslov za početak. Sem toga ima i drugih potencijalnih rizika, šta npr ako Kina uđe rat oko Tajvana, dal će u tom slučaju zaustavi isplaćuje kredite ili ne, i sl.A kada će "onaj" deo koji je navodno ugovoren od Požege do Duge poljane početi da se stvarno gradi?
Ne znam šta veruješ ili ne, tek Mek kod Plane je uvek dupke pun.Mek KFC i ostali nude industrijski spremnu hranu koju samo malo dopeku u restoranu.
Ne verujem da bi taj koncept prošao sa Srpskim roštiljem i pogotovo karađorđevom.
Država ako hoće, može napravi i na Goliji veći grad od Niša za par decenija. Bg je pre 200 godina imao par hiljada stanovnika, Srb je x puta menjala mesta prestonica, u Savskom amfiteatru do skoro nije živelo par stotina ljudi, a sada imaju zgrade BnV sa hiljadama stanova, nekad je Zlatibor imao samo hotel Palisas i još par objekata, a sada je još malo veći od Užica, Kina je za protekla pola veka preselila pola milijarde ljudi na istočnu obalu, itd itd, poenta je da to što sad nema negde puno ljudi apsolutno ne znači da je to trajna kategorija. Naravno ja im ne želim ružnu urbanizaciju, ali urbanizacija može biti i lepa. Pošto ovaj put vodi ka CG primorju evo kako pre nešto više od pola veka, u Budvi skoro da nije bilo nešto ljudi, a danas? Jel se dakle broj ljudi na nekom mestu menja ili ne menja, uvek će biti sadašnji?I ja sam isto mišljenja da put treba praviti za građane Srbije, bez obzira na to što ih u tim krajevima nema u tolikom broju kao npr u beogradskom okrugu ali mislim da svako zaslužuje da ima vrhunsku povezanost sa drugim krajevima zemlje.
E sad ako se crnogorci povežu na naš deo pa nagrnu da pune autoput i da plaćaju putarine tim bolje... ali mislim da će veći deo troškova snositi naši državljani što iz Sandžaka što iz drugih delova Srbije dolaskom u nove i neistražene Golijske turističke lokacije.
Prijatelju, mnogo si omasio u tumacenju moje poruke.Druže iz Niša (grad koji trenutno dobija ČETVRTI autoput ka Prokuplju i Prištini) , ako je Srb spucala za, uglavnom strani tranzit, 250km južnog i istočnog kraka iza Niša, sad možda još nepotrebniji ka Prištini, najduži tunel Manajle, 40km skupih klisura (Grdelička i zaobilazak Sićevačke)... šta je sad problem za drugi deo Srbije svega 70km do Duge Poljane? Veruj mi da će više Srba doći na Goliju nego na Bancarevo. A ne zaboravi, sve kredite ne vraćaju stranci koji prolaze u tranzitu (pa me briga za njih) već državljani Srbije. A onaj u Dimitrovgradu ili Preševu nije važniji od onoga u Ivanjici ili Arilju koji su isto tako na nekoj trasi. Što se tiče konkretnih iznosa, cene su se tolko promenile da ne možemo porediti nominalne iznose kredita za jug-istok K10 pre 10-15 godina i onoga što će tek biti za 5 godina. Čak su ovi na ovom autoputu oštećeni što im se put nije radio u isto vreme kad i tamo, pa da ga koriste već 10 godina i da je koštao mnogo manje po tadašnjim cenama.
Trasa od Ivanjice do Boljara ima vise stanovnika nego sto bi imala trasa Ivanjica - Prijepolje - Jabuka ili Ivanjica - Raska - N.Pazar - Gazivode?Ova trasa koja je izabrana prolazi kroz kraj u kome živi veći broj stanovnika naše države nego da je išla preko Prijepolja i N.Varoši.
Upravo zato smatram da je Ivanjica - Raska - Novi Pazar bila bolja opcija od Ivanjica - Duga Poljana.@NikolaNis
Novi Pazar ima 100.000 stanovnika.
Inače je, valjda, najveća varoš u Evropi bez železničke pruge.