Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Koliko znam to samo Ekspres preko sajta nudi pa su ih povezali da sada i na BAS-ovom sajtu što je super.
 
Moraju biti negde. Pravila se gužva na Mostarskoj petlji kad su se uključivali sa starog basa. Sad se prave kod Arene. Samo se premestila ta ista gužva.

Glupost. Apsolutno se nikakva gužva nije pravila na tom potezu, već je čep bio nešto pre autokomande, gde svejedno dolaze i oni koji sad prelaze Gazelu.
 
20241016_124252.jpg

20241016_124259.jpg
 
Jedna od najvećih apsurda u našem gradu je nekažnjavanje nepropisnog parkiranja u blizini praznih parkinga koji se naplaćuju.

Da li postoji bolji primer nedomaćinskog poslovanja jednog grada?
Oшури те 1800 динара ако си закаснио 5 минута у трећој зони, али паркираш се на ливади поред, и стојиш ту џабе цео дан...
 
Glupost. Apsolutno se nikakva gužva nije pravila na tom potezu, već je čep bio nešto pre autokomande, gde svejedno dolaze i oni koji sad prelaze Gazelu.

Nema nikakve posebno veće gužve ni na NBG, niti tih autobusa ima nešto previše... Vikendom na dolaznom peronu ima 2-3 autobusa preko dana. Pre može da se kaže obrnuto, tj. da autobusi sada moraju da prolaze kroz gužve oko Arene na NBG koja je tu konstantna u špicevima i pre izmeštanja stanice. Plus, moraju da prolaze gužvu koju si spoemnuo oko Slap-a, što je drugi čep na autputu zbog isključenja na Autokomandi.

To je možda neki minus nove lokacija, jer će im sada biti možda biti potrebno još više vremena da "uđu u Beograd", a za kraće relacije to može da bude duže nego što im je potrebno da stignu "do Beograda".

Sama autobuska stanica je funkcionalno u principu slična kao i stara, osim što je ovo sada sve novo, pa bolje izgleda. Polu-montažni objekat, kapaciteta prilagođenog tome da je autobuskog saobraćaja sada manje, s tim da je sada povezanost sa autoputem i drugim ključnim saobraćajnicama bolja.
 
Pozdrav, da li neko moze da mi kaze da li autobusi i dalje staju kod autokomande na starom stajalistu gde su do sada uvek stajali?, konkretno mislim na autobuse koji idu iz Beograda do Kragujevca, jer negde vidim da kazu da je ukinutno to stajaliste. Hvala unared
 
Reci da nema neke velike guzve na nbgd je prilicno neozbiljno u najmanju ruku ,da ne kazem bezobrazno. Sve ulice oko stanice su u spicu bukvalno blokirane ukljucujuci i obe petlje kod arene. Mogli bi taman kada semaforiziju usce da posalju policiju da regulise petlje, kad vec gospoda vozaci ne umeju da voze
 
Reci da nema neke velike guzve na nbgd je prilicno neozbiljno u najmanju ruku ,da ne kazem bezobrazno. Sve ulice oko stanice su u spicu bukvalno blokirane ukljucujuci i obe petlje kod arene. Mogli bi taman kada semaforiziju usce da posalju policiju da regulise petlje, kad vec gospoda vozaci ne umeju da voze

Moraš da čitaš pažljivije umesto što napadaš, lepo piše da nema veće gužve u odnosu na pre... Niko nije bezobrazan, smiri se malo, pokušavamo civilizovano da diskutujemo, čemu odmah takvi napadi? Da si pažljivije pročitao, a ne odmah skočio sa napadima, verovatno bi razumeo šta piše.
 
Ne napadam nikoga taman posla, zivimo u demokratiji svako ima pravo na misljenje. Prava rec je bezobzirno, a ne bezobrazno. Svaki dan gledam od otvaranja sta se desava. Ako mi sada od parkinga do delte treba kolima 15 minuta od kada uspem da izadjem sa parkinga, a misaona je imenica da npr krenem preko petlje na drugu stranu, onda ne može da se kaze da autobusi nisu generisali guzvu. Kako drugacije objasniti to DA autobus vidi da petlja stoji, ali on opet udje, zablokira ceo tok, i tu stoji 5-6 minuta dok se iza njega stvara kolaps, i tako u krug
 
Pozdrav, da li neko moze da mi kaze da li autobusi i dalje staju kod autokomande na starom stajalistu gde su do sada uvek stajali?, konkretno mislim na autobuse koji idu iz Beograda do Kragujevca, jer negde vidim da kazu da je ukinutno to stajaliste. Hvala unared
Da, do daljnjeg.
 
Dok se ne otvori stanica Jug, još uvek se izlazi kod DZ Voždovac.
Bilo je više izvora na tu temu, ali pošto su konfuzni, eto, najkraće.

 
Nema nikakve posebno veće gužve ni na NBG, niti tih autobusa ima nešto previše... Vikendom na dolaznom peronu ima 2-3 autobusa preko dana. Pre može da se kaže obrnuto, tj. da autobusi sada moraju da prolaze kroz gužve oko Arene na NBG koja je tu konstantna u špicevima i pre izmeštanja stanice. Plus, moraju da prolaze gužvu koju si spoemnuo oko Slap-a, što je drugi čep na autputu zbog isključenja na Autokomandi.

To je možda neki minus nove lokacija, jer će im sada biti možda biti potrebno još više vremena da "uđu u Beograd", a za kraće relacije to može da bude duže nego što im je potrebno da stignu "do Beograda".

Sama autobuska stanica je funkcionalno u principu slična kao i stara, osim što je ovo sada sve novo, pa bolje izgleda. Polu-montažni objekat, kapaciteta prilagođenog tome da je autobuskog saobraćaja sada manje, s tim da je sada povezanost sa autoputem i drugim ključnim saobraćajnicama bolja.
Kada se izgradi UMP juzna i glavna stanica bi bile direktno povezane. Kada ulaze u Bg autobusi preko ump preskacu autoput i dolaze direktno na juznu stanicu, zatim nastavljaju ka glavnoj preko mosta na adi, u povratku istom putanjom. Jedino sto nece nikad da se izgradi i sto bi trebao biti 3+3.
 
Sto bi se i dogodilo da nam se nije dogodila epska nesreca u vidu presvucenih slobodnih radikala na vlasti. Ponavljam, ni jedan infrastrukturni projekat u gradu nije zapocet niti ostvaren od kad su uzjahali. Sve sto je uradjeno su krpacine kako bi se zidao navodni beograd. zato i imamo ovo, sa sve redukcijom mi raspadom gspa. Nikom ne bi palo na pamet da seli stanicu BAS u normalno vreme bez uradjenog barem tunela kroz Senjak i petlje na komandi. Gde je most na adi huji i tunel od dusanovca itd ...Ali eto, vreme proslo, prolazi i prolazice, desiti se nista nece. Nazadujemo Dzeksonovim munvokom sve eksponencionalnije.

Dovoljno je sto je most na Adi iskoriscen u najgore propagandne svrhe, eto ga sad. Zamisli da su jos i tunel i petlje uradjene, kako bi to bilo popljuvano. Sad nek se lepo guzva raja, i neka se divi zgradama i onome od cega nema nikakve koristi ,i sto debelo placa iz svog dzepa, dok čekića na gazeli sat i po da dodje od Bezanije do Medaka.
 
Имали смо једно време Весићев концепт "унутрашње обилазнице" (УМП+Пантеров булевар+СМТ), а онда је дошао овај Павиљонац.

Како изгубисмо деценију, ау. Као да сам то једном већ гледао...
 
Pa kad se narod ne buni, zasto bi bilo sta radili? Ja nisam video neki ozbiljan i masovan protest zbog zakrzljalih ulica u gradu. Cak sam vise protesta video da se bune sto usko grlo hoce da se prosiri, pa makar i samo na papiru.
 
Ne napadam nikoga taman posla, zivimo u demokratiji svako ima pravo na misljenje. Prava rec je bezobzirno, a ne bezobrazno. Svaki dan gledam od otvaranja sta se desava. Ako mi sada od parkinga do delte treba kolima 15 minuta od kada uspem da izadjem sa parkinga, a misaona je imenica da npr krenem preko petlje na drugu stranu, onda ne može da se kaze da autobusi nisu generisali guzvu. Kako drugacije objasniti to DA autobus vidi da petlja stoji, ali on opet udje, zablokira ceo tok, i tu stoji 5-6 minuta dok se iza njega stvara kolaps, i tako u krug

ja sam iz 29 bloka isao par puta, i iskreno ne vidim neki diff. ok vidim sada neki autobus vise, ali subjektivni osecaj je da mi je ista guzva (mislim na petlju izmedju 28. i 29.), a mozda sam imao samo srece.

ono sto mi je u stvari najveci utisak, posto sinoc oko 7 sam bio na stanici, koliko je mracno i sablasno oko stanice, i da ja koji zivim u ovom delu grada, bi mi bilo ok da idem peske do gajbe, ali ne bih smeo da savetujem mojim roditeljima (iako je verovatnoca da se desi minimalna, samo je nekako takav vajb)
 
Оптерећенија је сад Шпанских бораца до петље доста, али су (драстично) продужили зелено светло у њој на раскрсници са Миланковићевом и заправо је то испало одлично.
 
U 21. veku za visinsku razliku od 1m, za kretanje starih ljudi, ljudi sa teškim koferima sa točkićima, sa dečjim kolicima, invalidska kolica, tamo gde prostora ima, na novoj infrastrukturi imaš... stepenice.

Sledeći utisak, peronska 300 dinara, i ne može da se kupi na kartomatu pored ulaza, već moraš do blagajne. Dakle, za prodaju magle treba još jednom da vucaraš kofere tamo-ovamo. Što @Delija kaže, kao Lojanica da je projektovao.
 
Vrh