Moraju biti negde. Pravila se gužva na Mostarskoj petlji kad su se uključivali sa starog basa. Sad se prave kod Arene. Samo se premestila ta ista gužva.
Oшури те 1800 динара ако си закаснио 5 минута у трећој зони, али паркираш се на ливади поред, и стојиш ту џабе цео дан...Jedna od najvećih apsurda u našem gradu je nekažnjavanje nepropisnog parkiranja u blizini praznih parkinga koji se naplaćuju.
Da li postoji bolji primer nedomaćinskog poslovanja jednog grada?
Колика надстрешница неискоришћена.
Glupost. Apsolutno se nikakva gužva nije pravila na tom potezu, već je čep bio nešto pre autokomande, gde svejedno dolaze i oni koji sad prelaze Gazelu.
Reci da nema neke velike guzve na nbgd je prilicno neozbiljno u najmanju ruku ,da ne kazem bezobrazno. Sve ulice oko stanice su u spicu bukvalno blokirane ukljucujuci i obe petlje kod arene. Mogli bi taman kada semaforiziju usce da posalju policiju da regulise petlje, kad vec gospoda vozaci ne umeju da voze
Da, do daljnjeg.Pozdrav, da li neko moze da mi kaze da li autobusi i dalje staju kod autokomande na starom stajalistu gde su do sada uvek stajali?, konkretno mislim na autobuse koji idu iz Beograda do Kragujevca, jer negde vidim da kazu da je ukinutno to stajaliste. Hvala unared
Da do daljnjeg je ukinuta ili da do daljnjeg jos uvek staju tu?Da, do daljnjeg.
Kada se izgradi UMP juzna i glavna stanica bi bile direktno povezane. Kada ulaze u Bg autobusi preko ump preskacu autoput i dolaze direktno na juznu stanicu, zatim nastavljaju ka glavnoj preko mosta na adi, u povratku istom putanjom. Jedino sto nece nikad da se izgradi i sto bi trebao biti 3+3.Nema nikakve posebno veće gužve ni na NBG, niti tih autobusa ima nešto previše... Vikendom na dolaznom peronu ima 2-3 autobusa preko dana. Pre može da se kaže obrnuto, tj. da autobusi sada moraju da prolaze kroz gužve oko Arene na NBG koja je tu konstantna u špicevima i pre izmeštanja stanice. Plus, moraju da prolaze gužvu koju si spoemnuo oko Slap-a, što je drugi čep na autputu zbog isključenja na Autokomandi.
To je možda neki minus nove lokacija, jer će im sada biti možda biti potrebno još više vremena da "uđu u Beograd", a za kraće relacije to može da bude duže nego što im je potrebno da stignu "do Beograda".
Sama autobuska stanica je funkcionalno u principu slična kao i stara, osim što je ovo sada sve novo, pa bolje izgleda. Polu-montažni objekat, kapaciteta prilagođenog tome da je autobuskog saobraćaja sada manje, s tim da je sada povezanost sa autoputem i drugim ključnim saobraćajnicama bolja.
Ne napadam nikoga taman posla, zivimo u demokratiji svako ima pravo na misljenje. Prava rec je bezobzirno, a ne bezobrazno. Svaki dan gledam od otvaranja sta se desava. Ako mi sada od parkinga do delte treba kolima 15 minuta od kada uspem da izadjem sa parkinga, a misaona je imenica da npr krenem preko petlje na drugu stranu, onda ne može da se kaze da autobusi nisu generisali guzvu. Kako drugacije objasniti to DA autobus vidi da petlja stoji, ali on opet udje, zablokira ceo tok, i tu stoji 5-6 minuta dok se iza njega stvara kolaps, i tako u krug
U 21. veku za visinsku razliku od 1m, za kretanje starih ljudi, ljudi sa teškim koferima sa točkićima, sa dečjim kolicima, invalidska kolica, tamo gde prostora ima, na novoj infrastrukturi imaš... stepenice.