Steva
Advanced
- Učlanjen(a)
- 08.12.2006.
- Poruke
- 4.394
- Pohvaljen
- 7.957
Pošto ima interesovanja i za bus stanicu, možemo da nastavimo diskusiju o njoj koja je započeta u threadu o Prokopu.
Trenutna autobuska stanica zauzima relativno veliki prostor u starom delu grada, medjutim to i nije toliki problem koliko ta stanica guši saobraćaj u karadjordjevoj, savskoj kao i okolnim ulicama.
Autobusi su u srbiji glavna okosnica medjugradskog prevoza, a i medjunarodnog jel svakog dana polaze na stotine buseva ka Evropskim destinacijama.
Lokacija trenutne BAS kod žel stanice:
Sadašnja BAS bi trebalo po gupu da se prebaci na NBGD blizu žel stanice novi beograd u istom bloku gde će se izgraditi Belvil, ovde je lokacija buduće stanice (crveni krstić u sredini):
Link ka karti
Inače BAS ne treba da bude neki gigantoogromni objekat nego čisto da bude jednostavan i ima funkciju. Mnogi misle da autobuske stanice same po sebi treba da imaju kompleksnu infrastrukturu, dovoljna je osnovna ali efektna infrastruktura. Na NBGD.u to sve postoji, stanica bi bila direktno priključena novom petljom na Autoput kroz bulevare, tu je žel stanica NBGD za brz transfer do ostalih delova grada, autobusko i stajalište tramvaja je isto tu.
Evo nekih primera bus stanica, u Hamburgu je jako lepa:
A evo i iz Novog Sada, inače najnovija BAS u srbiji:
Iako je stanica nova, meni se ne svidja... pre svega zbog plave nadstrešnice i kupole
Trenutna autobuska stanica zauzima relativno veliki prostor u starom delu grada, medjutim to i nije toliki problem koliko ta stanica guši saobraćaj u karadjordjevoj, savskoj kao i okolnim ulicama.
Autobusi su u srbiji glavna okosnica medjugradskog prevoza, a i medjunarodnog jel svakog dana polaze na stotine buseva ka Evropskim destinacijama.
Lokacija trenutne BAS kod žel stanice:
Sadašnja BAS bi trebalo po gupu da se prebaci na NBGD blizu žel stanice novi beograd u istom bloku gde će se izgraditi Belvil, ovde je lokacija buduće stanice (crveni krstić u sredini):
Link ka karti
Inače BAS ne treba da bude neki gigantoogromni objekat nego čisto da bude jednostavan i ima funkciju. Mnogi misle da autobuske stanice same po sebi treba da imaju kompleksnu infrastrukturu, dovoljna je osnovna ali efektna infrastruktura. Na NBGD.u to sve postoji, stanica bi bila direktno priključena novom petljom na Autoput kroz bulevare, tu je žel stanica NBGD za brz transfer do ostalih delova grada, autobusko i stajalište tramvaja je isto tu.
Evo nekih primera bus stanica, u Hamburgu je jako lepa:
A evo i iz Novog Sada, inače najnovija BAS u srbiji:
Iako je stanica nova, meni se ne svidja... pre svega zbog plave nadstrešnice i kupole