Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Možda će zvučati čudno, ali mislim da je za svaku pohvalu način na koji ruše ovo. Postupno, planirano, sa razdvajanjem materijala, bez rasipanja... Umesto kao što se inače radi, samo bager i sve na deponiju.
Pa kako da ne rade tako kada ljudi van sluzbe saobracaja rade jos tamo dok se ne prebace u iznajmljeni prostor u bloku 23 mada neki su dobili placeno na 3 meseca.
 
@Пантограф
Хајде сад да терамо мак на конац. Drop-off зона постоји и није довољно искоришћена. Да ли је битно ко ју је изградио?
А паркирана возила сметају - возилима јавног превоза и возилима која излазе из drop-off зоне.
Нема никаквог оправдања за овај неред.

Код нас су на положајима просечни јер је изгледа интелигентнима веће уживање да пишу по форумима и друштвеним мрежама него да пробају нешто да промене у стварном свету.
 
Imam ja stalan posao i skoro 25 godina staža.

Drop-off zona na ž. st. se koristi, i neko veče je bila skroz popunjena, i pritom je još više kola stajalo na ulici. Koristim je često, jer mi žena svakodnevno putuje vozom. Mnogo prometniji BAS je, naravno, zahtevao još ozbiljnije rešenje, ali avaj, nije dobio nikakvo.
 
Беше свуда око овог дела блока 42 уз БАС додата по трака-две?
 
Nema parking pored.

Nemojte smarati, autoritarni K.u.K. Novosađani - ni na staroj železničkoj stanici nismo imali taj problem, nemamo ga ni na aerodromu, samo ovde, na skroz novom objektu na širini i u ravnici, jer kod nas visoka zvanja nose ljudi sa iq 110-.
Nema parking 2m pored, ali ni ne treba ceo Sibir preći da se dođe do parkinga.
 
IMG_5271.jpeg
IMG_5272.jpeg
IMG_5265.jpeg
IMG_5266.jpeg
IMG_5267.jpeg
IMG_5268.jpeg
IMG_5269.jpeg
IMG_5270.jpeg
 
Радећи на пројектима неколико великих иностраних аеродрома имао сам подоста искустава са дроп-оф зонама и занимљиво је да нас је клијент око тога муштрао малтене колико и за сами објекат.

Дроп-оф зона је почетни и можда кључни елемент проточности а самим тим и функционалности јавног објекта саобраћајне инфраструктуре.
 
Код нас пола хотела има очајне прилазе, или су у пешачкој зони, или немају регуларни паркинг за аутобусе.
 
Jedna od najvećih apsurda u našem gradu je nekažnjavanje nepropisnog parkiranja u blizini praznih parkinga koji se naplaćuju.

Da li postoji bolji primer nedomaćinskog poslovanja jednog grada?
pre n eki dan htedoh da sa detetom, ženom i njenom majkom koja malo teže hoda odem do bulevara zorana djindjića da jedem na onom delu gde ima milion kioska... Već sam isplanirao da ću da stanem tamo na sred gde je parking plave zone. Dolazim tamo, i na tom delu gde su restorani ima sigurno nekih 10-20 mesta slobodno... Plaćam ja 40 dinara a tamo u krajnjoj desnoj traci 10 n jih sa migavcima... Pa zar je toliko teško stati gde treba....
 

Šta će pre, zgrada autobuske ili železničke? Kamo sreće da su dogovorili da ih grade zajedno u okviru istog projekta, pošto već treba da budu integrisane. Ali zašto bi neko razmišljao praktično.
Tačno, šta će dve zgradurine na potezu od 100m.
 
Pozdrav za um koji je osmislio da se staze za slepe kuda godisnje prodje 3-5 miliona putnika urade sa alu trakama, svaka pricvrscena sa 3 srafa.
Kako ljudi? Zar nije moglo otpornije resenje? Zar nije moglo resenje bez srafova? Kako mu nije bilo zao sati rada bacenih na uvrtanje srafova?
20241014_193049.jpg
 
Решење већ виђено у пракси, очекујмо отпадања.
 
A što bi stali i platili, kada mogu da ne plate i stanu bliže.

Jbg, mi smo drugačiji, nas je sramota da to uradimo, ali većinu nije.

Sa ove strane prema Belvilu je dolazni peron i tu, logično, ulaze autobusi. Ili bar pokušavaju da uđu, jer već ima likova koji parkiraju na "sva 4" bukvano na ulazu, metar od rampe... Gledam preneki dan, autobus mu trubi ne može da uđe valjda, ovaj maše nešto rukama, glumi neku budalu. Pa, pomeri auto da čovek može da doveze putnike, voze se ljudi satima i sada još treba da čekaju neku bahatu budalu koja se nabila direkt na rampu.

Parking preko puta dolaznog perona, koji se plaća, je naravno prazan. Vozila se parkiraju po ulici na "sva 4" ispred ulaza u stanicu.
 
Sa ove strane prema Belvilu je dolazni peron i tu, logično, ulaze autobusi. Ili bar pokušavaju da uđu, jer već ima likova koji parkiraju na "sva 4" bukvano na ulazu, metar od rampe... Gledam preneki dan, autobus mu trubi ne može da uđe valjda, ovaj maše nešto rukama, glumi neku budalu. Pa, pomeri auto da čovek može da doveze putnike, voze se ljudi satima i sada još treba da čekaju neku bahatu budalu koja se nabila direkt na rampu.

Parking preko puta dolaznog perona, koji se plaća, je naravno prazan. Vozila se parkiraju po ulici na "sva 4" ispred ulaza u stanicu.
Занимљиво је да је међу народом бу**** онај који иде на паркинг и плаћа, а паметан овај што је стао са сва четири најближе могуће и неплаћа у 90% случајева ништа.
 
Vrh