Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

nova_autobuska_stanica_beograd_190924_tw1024.jpg


nova_autobuska_stanica_beograd_2_190924_tw1024.jpg


 
Ако дирекција расписује тендер, значи да она и финансира? Шта то значи, да ће БАС да изнајмљује зграду?
 
Treba podsetiti da obim saobraćaja ima tendenciju pada kako se ljudi sve više orijentišu na železnicu, uskoro se pušta pruga do Subotice pa se očekuje još.

Zaboravio si da se odjaviš na kraju posta sa Boki123, televizija pink.

Oni koje navodiš se već orijentišu jer tek iz NS mahom uzimaju bus za Suboticu. Dakle već koriste voz do NS.

Ja se svako malo vozim tom železnicom.

Juče sam stajao u oba smera do i od NS uz uredno plaćenu kartu. Kondukter se nije provlačio kroz gužvu te provere i naplate nije bilo.
Sem povećanih cena karata i strože kontrole ne vidim šta je unapređeno, ne vidim sinhrone polaske više ni vikendom.

Jedina dobra stvar su novi beli flirtovi od pre par meseci al njih je očigledno jako malo da poprave stanje saobraćaja u železnici. U njima sam putovao samo dva puta do sada, dok je u 90% slučajeva i dalje nailazio stari crveni...

Ja ne znam brojke i stanje nabavke, to vi stručniji pratite, ali vidim da ih je malo.

I dalje železnica parira cenom ali ne i kapacitetima i mrežom da se tako lako prelazi sa autobusa...

U jednoj rečenici žali bože tih što treba da se preorijentišu u ovakvom stanju žel. zaobraćaja. Zvučiš kao da je cela zemlja premrežena prugom uzduž i popreko iako znaš da alternative busu za mnoge još dugo neće biti.
 
U petak koleginica išla za Osečinu, ušlo 5 putnika u autobus na BAS stanici, on krenuo u 5 i 15 prošao pored Beogume i stao na stanicu kod Sava centra. Tu su putnici ulazili pola sata jer je vozač i kondukter i sve ostalo. Onima koji svakodnevno putuju ka obližnjim mestima skupo im je plaćati peronsku kartu svakodnevno.
Druga situacjia je da autobusi za Obrenovac, Lajkovac i slično idu preko Arene, Gazele i onda dalje ka Sajmu umesto da idu preko mosta na Adi.
 
Vrh