Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Kako sam razumeo sad se peronska plaća samo za izlazak na peron, ako se kupi karta ne plaća se? Na staroj se kupovala peronska i kad kupiš kartu.
 
Evo i par mojih fotki od pre par dana...

20241008_152125.jpg
20241008_152047.jpg

20241008_152143.jpg
20241008_152117.jpg
20241008_145345.jpg
20241008_145359.jpg
20241008_145453.jpg
20241008_152216.jpg
 
Mene više nerviraju ograde koje onemogućavaju da bez kupovine peronske karte presedaš, tj. odeš sa dolaznog na polazni deo perona (iako su pešačke komunikacije očigledno isplanirane tako da to omoguće). Makar bi putnici sa presedanjem trebali da budu oslobođeni tog cirkusa sa peronskom kartom, jer su ovako primorani da obilaze celu stanicu da bi u onom kontejneru plaćali "luksuz" da zakorače na BAS kao da se tu ukazuje Gospa iz Međugorja.

Ili nek dodaju opciju peronske karte na one automate ako su baš toliki lihvari. Ovo sada je ne samo pljačka (što sama naplata peronske karte i jeste) nego i nepraktično rešenje za sve: i za putnike (koji bi brže presedali) i za šalteruše (kojima bi se posao makar malo smanjio).

Ali avaj, treba finansirati onaj Generalštab zvani Bord direktora.
 
Kako sam razumeo sad se peronska plaća samo za izlazak na peron, ako se kupi karta ne plaća se? Na staroj se kupovala peronska i kad kupiš kartu.
Nikad se uz kupljenu kartu nije kupovala i peronska karta. Kupovinom karte se dobijao žeton za ulaz u peron. Peronska karta služi da se uđe u peron bez obzira na razlog, kupovina karte u autobusu, praćenje nekoga, slanje pošiljke...
 
Poslednja izmena:
Nikad se uz kupljenu kartu nije kupovala i peronska karta. Kupovinom karte se dobijao žeton za ulaz u peron. Peronska karta služi da se uđe u peron bez obzira na razlog, kupovina karte u autobusu, praćenje nekoga, slanje pošiljke...
У НС, рецимо, ако имаш повратну карту и враћаш се, рецимо, у БГ, мораш са том повратном картом да одеш на шалтер и да купиш перонску да би могао да изађеш на перон јер се скенира перонска.
Бар је тако било када сам последњи пут користио аутобус.
Тоалет се, наравно, наплаћује посебно.
Још јача ситуација је, ако, рецимо, неко ко путује на линији која има стајање у НС треба до тоалета.
Излазиш са перона, платиш тоалет па онда идеш по перонску карту да би могао да се вратиш у бус и наставиш путовање.
 
Poslednja izmena:
У НС, рецимо, ако имаш повратну карту и враћаш се, рецимо, у БГ, мораш са том повратном картом да одеш на шалтер и да купиш перонску да би могао да изађеш на перон јер се скенира перонска.
Бар је тако било када сам последњи пут користио аутобус.
Тоалет се, наравно, наплаћује посебно.
Још јача ситуација је, ако, рецимо, неко ко путује на линији која има стајање у НС треба до тоалета.
Излазиш са перона, платиш тоалет па онда идеш по перонску карту да би могао да се вратиш у бус и наставиш путовање.
Zar ne stoje prolazne linije na dolaznom peronu u NS a kada idu po nove putnike iz NS se samo prebace na polazni peron?
Dugo nisam koristio međugradski bus do/iz Novog Sada pa sam zaboravio već...
 
Zar ne stoje prolazne linije na dolaznom peronu u NS a kada idu po nove putnike iz NS se samo prebace na polazni peron?
Dugo nisam koristio međugradski bus do/iz Novog Sada pa sam zaboravio već...
Стају али се долазни користе само за излазак путника.
Кад год бих ишао аутобусом сећам се да би се нашао бар један који би заскочио бус иза излазне рампе, на семафору, да би избегао куповину перонске.
Возач их онда некад пусти а некад не јер им је забрањено да примају путника изван полазних перона.
Не знам да ли се нешто променило у међувремену.
 
У НС, рецимо, ако имаш повратну карту и враћаш се, рецимо, у БГ, мораш са том повратном картом да одеш на шалтер и да купиш перонску да би могао да изађеш на перон јер се скенира перонска.
Бар је тако било када сам последњи пут користио аутобус.
Тоалет се, наравно, наплаћује посебно.
Још јача ситуација је, ако, рецимо, неко ко путује на линији која има стајање у НС треба до тоалета.
Излазиш са перона, платиш тоалет па онда идеш по перонску карту да би могао да се вратиш у бус и наставиш путовање.

Ove autobuske stanice komplikovanije od Schengen aerodroma...
 
Žeton metalni je uracunat bio u cenu karte tj svakakonse placala peronska karta sada sto se uz kartu dobijao skupoceni metal a bez kupovine karte malo parce stabla (papiric) to je druga stvar.
Pogledajte neki put kartu kad putujete, sve piše šta je uračunato. Postoji stanična usluga ali ona je jeftinija od peronske karte i usklađena je sa dužinom relacije. Dakle nije žeton, uz kupljenu kartu (papirić sad) nikad koštao 300 din.
 
Žeton, tj. "stanična usluga" (koja se na BAS-u naplaćuje uz kupovinu karte odnosno overu povratne) je 180 dinara.

U NS-u je 180 sama peronska karta (koja se plaća pri overi povratne karte odnosno ulasku na peron bez ikakve autobuske karte) dok je stanična usluga (uz kartu kupljenu na šalteru MAS 90 dinara.
 
Ove autobuske stanice komplikovanije od Schengen aerodroma...
Целокупан аутобуски превоз у Србији је од своје експанзије у време СФРЈ једна одвратна, џиберска транге-франге привредна делатност коју би требало ликвидирати а онда натерати државу која је одговорна за пропаст железнице за рачун тих аутобуских пилићара да као привремено решење, а у знак извињења за вишедеценијско маллтретирање грађана, о свом трошку обезбеди пристојан, редован, чист и поуздан аутобуски превоз на територији целе Србије.

Погледајте на шта личе све те станице. Оронуле буваре са тим огромним, зарђалим кавезима како би могли убогу сиротињу да оробе за још који динар измишљањем перонске карте. Без изузетка, свака аутобуска станица у сваком граду у Србији је уједно и највеће ругло у том месту, или је генерисала стварање ругла око ње.
 
Zvučni signal za dolazak autobusa je toliko jak da se čuje kroz celo naselje Belvil, sve do Delta City, što je “srednji vek”…Sramotno funkcionisanje stanice u prvim nedeljama, stanična zgrada privremenog karaktera je slika i prilika nas kao naroda, nazadni, ni običnu stanicu ne znamo da napravimo
 
Zvučni signal za dolazak autobusa je toliko jak da se čuje kroz celo naselje Belvil, sve do Delta City, što je “srednji vek”…Sramotno funkcionisanje stanice u prvim nedeljama, stanična zgrada privremenog karaktera je slika i prilika nas kao naroda, nazadni, ni običnu stanicu ne znamo da napravimo
Шта је тачно срамотно код функционисања станице у првим недељама? (питам нормално, занима ме)
Ја колико сам приметио (а живим близу и обилазим често) није било скоро никаквог поремећаја што се аутобуског дела тиче. Што се путничког дела тиче, анекс је већи од старог објекта и колико знам довољан је за обим путника који кроз њега пролази. Видео сам једино један дан изузетног оптерећења кад су долазили или се враћали студенти да је унутра била већа гужва, али у 99% случајева анекс је довољан да осплужи све путнике.
 
Шта је тачно срамотно код функционисања станице у првим недељама? (питам нормално, занима ме)
Ја колико сам приметио (а живим близу и обилазим често) није било скоро никаквог поремећаја што се аутобуског дела тиче. Што се путничког дела тиче, анекс је већи од старог објекта и колико знам довољан је за обим путника који кроз њега пролази. Видео сам једино један дан изузетног оптерећења кад су долазили или се враћали студенти да је унутра била већа гужва, али у 99% случајева анекс је довољан да осплужи све путнике.
1. Zvučni signal koji se proteze unaokolo, potpuno suludo da to ne zatvore u stanicu samo ili ga isključe
2. Guzva u anexu, ne prilici Beogradu, kao “Palanka” neka,
3. Djubre na sve strane,
4. Blato na parkingu kod dolaznih perona,
5. Nigde zelenila,
6. Premali parking za autobuse već sada na otvaranju - pitanje kapaciteta za već koji mesec,
7. Veliki projekat, a otvoren bez kljucnog dela - STANICNE ZGRADE…

Ako treba, ima još dosta toga…
 
1. Zvučni signal koji se proteze unaokolo, potpuno suludo da to ne zatvore u stanicu samo ili ga isključe
2. Guzva u anexu, ne prilici Beogradu, kao “Palanka” neka,
3. Djubre na sve strane,
4. Blato na parkingu kod dolaznih perona,
5. Nigde zelenila,
6. Premali parking za autobuse već sada na otvaranju - pitanje kapaciteta za već koji mesec,
7. Veliki projekat, a otvoren bez kljucnog dela - STANICNE ZGRADE…

Ako treba, ima još dosta toga…
Ok to što priliči ili ne priliči je potpuno subjektivno, pa mnogo veći gradovi po Evropi imaju manje stanične zgrade. Aneks je dovoljan za ovaj obim saobraćaja i ok je za privremeno rešenje (po meni i za trajno ali ok). Za 3 godine će se preživeti.
Lično nisam primetio Đubre i blato, ali ok, nadam se da će se rešiti. Za zvučni signal im se treba pisati jer verovatno nisu ni svesni problema, a to je jako lako rešiti.
Kad pričamo o parkingu, lično nikad nisam video da je 100% popunjen, uvek je bilo koje mesto. Da li se parkira negde dalje nisam siguran (fala bogu na NBG stvarno ima prostora), a mogu se iskoristiti i privremeno peroni koji su dosta prazni (posebno za međunarodni). Treba podsetiti da obim saobraćaja ima tendenciju pada kako se ljudi sve više orijentišu na železnicu, uskoro se pušta pruga do Subotice pa se očekuje još manji saobraćaj od Severtransa recimo. Dugoročno je ovaj parking dovoljan.
 
Ok to što priliči ili ne priliči je potpuno subjektivno, pa mnogo veći gradovi po Evropi imaju manje stanične zgrade. Aneks je dovoljan za ovaj obim saobraćaja i ok je za privremeno rešenje (po meni i za trajno ali ok). Za 3 godine će se preživeti.
Lično nisam primetio Đubre i blato, ali ok, nadam se da će se rešiti. Za zvučni signal im se treba pisati jer verovatno nisu ni svesni problema, a to je jako lako rešiti.
Kad pričamo o parkingu, lično nikad nisam video da je 100% popunjen, uvek je bilo koje mesto. Da li se parkira negde dalje nisam siguran (fala bogu na NBG stvarno ima prostora), a mogu se iskoristiti i privremeno peroni koji su dosta prazni (posebno za međunarodni). Treba podsetiti da obim saobraćaja ima tendenciju pada kako se ljudi sve više orijentišu na železnicu, uskoro se pušta pruga do Subotice pa se očekuje još manji saobraćaj od Severtransa recimo. Dugoročno je ovaj parking dovoljan.
Kao da sam upalio ono crveno smece od kanala i slusao sta prica neko od njih tamo.
 
Vrh