zekagradjevinar
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.06.2017.
- Poruke
- 220
- Pohvaljen
- 537
Kako sam razumeo sad se peronska plaća samo za izlazak na peron, ako se kupi karta ne plaća se? Na staroj se kupovala peronska i kad kupiš kartu.
Zar nije uračunata u kartu?Kako sam razumeo sad se peronska plaća samo za izlazak na peron, ako se kupi karta ne plaća se? Na staroj se kupovala peronska i kad kupiš kartu.
Biće to i više. Ovo je sad "moderna" stanica.Meni je i dalje fascinantno da peronska karta kosta 300 dinara. EJ 300 dinara ni za sta.
Nikad se uz kupljenu kartu nije kupovala i peronska karta. Kupovinom karte se dobijao žeton za ulaz u peron. Peronska karta služi da se uđe u peron bez obzira na razlog, kupovina karte u autobusu, praćenje nekoga, slanje pošiljke...Kako sam razumeo sad se peronska plaća samo za izlazak na peron, ako se kupi karta ne plaća se? Na staroj se kupovala peronska i kad kupiš kartu.
Jel bar wc u to uračunat retoricko pitanjeMeni je i dalje fascinantno da peronska karta kosta 300 dinara. EJ 300 dinara ni za sta.
У НС, рецимо, ако имаш повратну карту и враћаш се, рецимо, у БГ, мораш са том повратном картом да одеш на шалтер и да купиш перонску да би могао да изађеш на перон јер се скенира перонска.Nikad se uz kupljenu kartu nije kupovala i peronska karta. Kupovinom karte se dobijao žeton za ulaz u peron. Peronska karta služi da se uđe u peron bez obzira na razlog, kupovina karte u autobusu, praćenje nekoga, slanje pošiljke...
Koji bre narod, o cemu mi pricamo, izbori ne postoje.Pa kad se narod ne buni, zasto bi bilo sta radili? Ja nisam video neki ozbiljan i masovan protest zbog zakrzljalih ulica u gradu. Cak sam vise protesta video da se bune sto usko grlo hoce da se prosiri, pa makar i samo na papiru.
Zar ne stoje prolazne linije na dolaznom peronu u NS a kada idu po nove putnike iz NS se samo prebace na polazni peron?У НС, рецимо, ако имаш повратну карту и враћаш се, рецимо, у БГ, мораш са том повратном картом да одеш на шалтер и да купиш перонску да би могао да изађеш на перон јер се скенира перонска.
Бар је тако било када сам последњи пут користио аутобус.
Тоалет се, наравно, наплаћује посебно.
Још јача ситуација је, ако, рецимо, неко ко путује на линији која има стајање у НС треба до тоалета.
Излазиш са перона, платиш тоалет па онда идеш по перонску карту да би могао да се вратиш у бус и наставиш путовање.
Стају али се долазни користе само за излазак путника.Zar ne stoje prolazne linije na dolaznom peronu u NS a kada idu po nove putnike iz NS se samo prebace na polazni peron?
Dugo nisam koristio međugradski bus do/iz Novog Sada pa sam zaboravio već...
У НС, рецимо, ако имаш повратну карту и враћаш се, рецимо, у БГ, мораш са том повратном картом да одеш на шалтер и да купиш перонску да би могао да изађеш на перон јер се скенира перонска.
Бар је тако било када сам последњи пут користио аутобус.
Тоалет се, наравно, наплаћује посебно.
Још јача ситуација је, ако, рецимо, неко ко путује на линији која има стајање у НС треба до тоалета.
Излазиш са перона, платиш тоалет па онда идеш по перонску карту да би могао да се вратиш у бус и наставиш путовање.
Žeton metalni je uracunat bio u cenu karte tj svakakonse placala peronska karta sada sto se uz kartu dobijao skupoceni metal a bez kupovine karte malo parce stabla (papiric) to je druga stvar.Kupovinom karte se dobijao žeton za ulaz u peron.
Pogledajte neki put kartu kad putujete, sve piše šta je uračunato. Postoji stanična usluga ali ona je jeftinija od peronske karte i usklađena je sa dužinom relacije. Dakle nije žeton, uz kupljenu kartu (papirić sad) nikad koštao 300 din.Žeton metalni je uracunat bio u cenu karte tj svakakonse placala peronska karta sada sto se uz kartu dobijao skupoceni metal a bez kupovine karte malo parce stabla (papiric) to je druga stvar.
Целокупан аутобуски превоз у Србији је од своје експанзије у време СФРЈ једна одвратна, џиберска транге-франге привредна делатност коју би требало ликвидирати а онда натерати државу која је одговорна за пропаст железнице за рачун тих аутобуских пилићара да као привремено решење, а у знак извињења за вишедеценијско маллтретирање грађана, о свом трошку обезбеди пристојан, редован, чист и поуздан аутобуски превоз на територији целе Србије.Ove autobuske stanice komplikovanije od Schengen aerodroma...
Шта је тачно срамотно код функционисања станице у првим недељама? (питам нормално, занима ме)Zvučni signal za dolazak autobusa je toliko jak da se čuje kroz celo naselje Belvil, sve do Delta City, što je “srednji vek”…Sramotno funkcionisanje stanice u prvim nedeljama, stanična zgrada privremenog karaktera je slika i prilika nas kao naroda, nazadni, ni običnu stanicu ne znamo da napravimo
Ovo jednostavno nije istina.Zvučni signal za dolazak autobusa je toliko jak da se čuje kroz celo naselje Belvil, sve do Delta City, što je “srednji vek”…
1. Zvučni signal koji se proteze unaokolo, potpuno suludo da to ne zatvore u stanicu samo ili ga isključeШта је тачно срамотно код функционисања станице у првим недељама? (питам нормално, занима ме)
Ја колико сам приметио (а живим близу и обилазим често) није било скоро никаквог поремећаја што се аутобуског дела тиче. Што се путничког дела тиче, анекс је већи од старог објекта и колико знам довољан је за обим путника који кроз њега пролази. Видео сам једино један дан изузетног оптерећења кад су долазили или се враћали студенти да је унутра била већа гужва, али у 99% случајева анекс је довољан да осплужи све путнике.
Ok to što priliči ili ne priliči je potpuno subjektivno, pa mnogo veći gradovi po Evropi imaju manje stanične zgrade. Aneks je dovoljan za ovaj obim saobraćaja i ok je za privremeno rešenje (po meni i za trajno ali ok). Za 3 godine će se preživeti.1. Zvučni signal koji se proteze unaokolo, potpuno suludo da to ne zatvore u stanicu samo ili ga isključe
2. Guzva u anexu, ne prilici Beogradu, kao “Palanka” neka,
3. Djubre na sve strane,
4. Blato na parkingu kod dolaznih perona,
5. Nigde zelenila,
6. Premali parking za autobuse već sada na otvaranju - pitanje kapaciteta za već koji mesec,
7. Veliki projekat, a otvoren bez kljucnog dela - STANICNE ZGRADE…
Ako treba, ima još dosta toga…
Kao da sam upalio ono crveno smece od kanala i slusao sta prica neko od njih tamo.Ok to što priliči ili ne priliči je potpuno subjektivno, pa mnogo veći gradovi po Evropi imaju manje stanične zgrade. Aneks je dovoljan za ovaj obim saobraćaja i ok je za privremeno rešenje (po meni i za trajno ali ok). Za 3 godine će se preživeti.
Lično nisam primetio Đubre i blato, ali ok, nadam se da će se rešiti. Za zvučni signal im se treba pisati jer verovatno nisu ni svesni problema, a to je jako lako rešiti.
Kad pričamo o parkingu, lično nikad nisam video da je 100% popunjen, uvek je bilo koje mesto. Da li se parkira negde dalje nisam siguran (fala bogu na NBG stvarno ima prostora), a mogu se iskoristiti i privremeno peroni koji su dosta prazni (posebno za međunarodni). Treba podsetiti da obim saobraćaja ima tendenciju pada kako se ljudi sve više orijentišu na železnicu, uskoro se pušta pruga do Subotice pa se očekuje još manji saobraćaj od Severtransa recimo. Dugoročno je ovaj parking dovoljan.