Wile E. Coyote":20w6h6qj je napisao(la):
Хмм... Да није мало места за прилазе?
Sever:
od Autoputa do stanice ima 600 metara, sasvim dovoljno da se savlada visinska razlika, uz to Antifasisticke Borbe i Spanskih Boraca su bulevari dovoljno siroki da podnesu vijadukte i pojacan saobracaj.
Jug:
Most na Adi je vec uzvisen, jos lakse.
Milance":20w6h6qj je napisao(la):
Hm... Da nije malo preambiciozno za nas i nas budzet? Interesantno zvuci u svakom slucaju...
Nesto malo stubova, to jest kubika betona, ne mora da bude neka preambiciozna struktura, lakse se resava i gradi od petlje u Radnickoj.
JohnyBgood":20w6h6qj je napisao(la):
Mislim da u ovoj i tako grandioznoj zamisli nedostaje jos jedan nivo za komunikaciju pesaka iz stanicne zgrade na razne gradske linije. Znaci trebalo bi 5 a ne 4 nivoa.
Gradske linije (prolazne) staju u bulevarima oko stanicne zgrade, u ravni sa njom, zajedno sa automobilskim i taxi saobracajem.
JohnyBgood":20w6h6qj je napisao(la):
Ja bih sa jedne strane voleo da vidim tako nesto mocno i "cutting edge", ali sa druge strane takva koncentracija nosi sa sobom i rizike. Tako da odvajanje autobuske od zeleznicke stanice, da budu blizu ali jos uvek relativno zgodne za presedanje zapravo ima smisla.
Poenta Huba ili Cvora je u raznolikim mogucnostima presedanja ali i u brzini i komforu.
Vertikalne veze koje izbegavaju kontakt sa gradskom sredinom (citaj ulicama) ispunjavaju oba uslova.
Mislite o putovanju Kaludjerica-Altina, Jagodina-NBGD-Aerodrom ili Bec-Zeleznik, jos sa prtljagom.
JohnyBgood":20w6h6qj je napisao(la):
E sada, to se moze uraditi na Novom Beogradu ali i u Prokopu. Ova druga lokacija mi se nekako vise svidja zbog geografski centralnije lokacije ali sa druge strane mi se cini da je povezivanje sa velikim brojem linija gradskog saobracaja zapravo lakse na Novom Beogradu. Jos jedan beogradski paradoks.
Prokop jeste centralniji ali nema dobru vezu sa jugom Beograda i Srbije (Ibarska i Novi Most) ali sto je najvaznije ogranicen je u prostoru. Veliki komunikacioni cvor Zeleznica+Autobusi otvara ogromne mogucnosti za razvoj privrede u neposrednoj okolini. Oko Prokopa jedva da ima gradjevinskog zemljista a oko stanice Novi Beograd nekoliko praznih Blokova.
Zamislite 20 + solitera oko Z. St. Novi Beograd i marinu umesto brodogradilista. Autoput i Novi Most su tu, oba aerodroma na 20 min. Stari centar grada takodje na 20 min. Savski Amfiteatar preko puta ulice.