Slažem se sa višespratnim konceptom stanice ali ovo što si dao prostora za parkiranje autobusa nije ni izbliza dovoljno a i parkirani autobusi u nivou partera deluju loše, taj nivo mora da bude što slobodniji i atraktivniji.Arnorian":u4bvgn9w je napisao(la):Нашкрабао сам како би станица у Блоку 42 могла да изгледа, у три новоа
Felix55":udrtha0v je napisao(la):Grad može da ga sagradi negde na obodu Novog Bg-a, pa da onda ostvaruje dodatni prihod od naplaćivanja prevoznicima za njegovo korišćenje.
a imamo pare za faraonski most i akvapark petljevucko":39rwg15i je napisao(la):Nemamo para za tako nesto,trebamo biti srecni ako stanica bude imala 2 nivoa.
zidar":1zuxo3to je napisao(la):+1 prigradska zeleznica
0 stanicna zgrada i ulice
-1 peroni
-2 metro
zidar":1172xpaf je napisao(la):Daj sta das, samo da ja pobedim na konkursu
kosta 10 puta manje od onog novca koji ce jos da ljuljnu u crnu rupu zvanu Prokop :bash:
Pozivam zainteresovane da procitaju knjigu koju su spanci objavili da objasne kako i zasto je u Madridu u poslednjih 15 godina napravljeno 5 novih podzemnih autobuskih cvorova.
Pdf na spanskom i engleskom sa gomilom ilustracija, 480 strana, 22 Mb, veoma interesantno stivo. Imali Spanci love do pre par godina...
http://www.madrid.org/cs/Satellite?...goBlobs&blobwhere=1271731643813&ssbinary=true
Milance":3mdwvf8j je napisao(la):@Arnorian
Zasto bi parking za autobuse morao da obezbedi grad? Svaka firma treba da ima svoj parking ili nek se zajedno udruze pa naprave zajednicki koji definitivno ne treba da bude u centru grada!
JohnnyLee":2mu5jql3 je napisao(la):zidar":2mu5jql3 je napisao(la):+1 prigradska zeleznica
0 stanicna zgrada i ulice
-1 peroni
-2 metro
ово и није лоше, поготово што на НБГ има доста места да се копа
vucko":1g36kznx je napisao(la):A tih -2 nivoa bi bilo najvise 15-20 metara sto nije preduboko,sigurno su temelji recimo belvila i bloka 23 te dubine.
Око овога се не слажем с тобом. Једини начин да пруга из Топчидера иде право до ж.с. Нови Београд је нешто као ово испод, са тунелом испод Сењака и мостом преко реке и Зимовника. Ближе мосту преко Аде не може, јер сметају делови УМП-а код Хиподрома и петље Радничка, који су са пругом испреплетени као змије које се паре. Такво решење је прескупо и по мени непотребно. Ослобађање Сајма од шина не доноси ништа, јер ту опет остаје ограда - Сајам не може да се отвори према улици.zidar":2ztq9jtu je napisao(la):Kao sto rece @Arnorian moze se iskoristiti rekonstruisan Stari Zeleznicki most za Zeleznicki cvor, jeftinija varijanta na kratke staze ipak zeleznica je projekat na nekoliko generacija, ali ja sam pre za direktnu vezu izmedju NBGD i Topciderske doline i oslobadjanje Sajma i obe strane Savskog Amfiteatra od zeleznickih okova. Uz to kraca/brza veza izmedju tehnicke stanice u Topcideru koja ce opsluzivati NBGD.
Oво је из идеје о раздвајању градске и путничке железнице, и ж.с. Нбг као главне.JohnyBgood":1s0ul57g je napisao(la):Zar ne ide tunel ispod Dedinja posle Prokopa i na kraju se ulije u ovu prugu prema Rakovici?
Stvarno ne vidim potrebu za tim mostom i tunelom. A i ne bih suze ronio ako bi se sine pored sajma najzad digle.