dragan
Professional
^^^.. ova poslednja bi odgovarala, ali malo veća prema 3.bul. ( desno)bigvlada":2u0ec2de je napisao(la):
jer tu već postoji ovaj ogoljeni plac, koji se sada koristi kao depo za gradilište.
^^^.. ova poslednja bi odgovarala, ali malo veća prema 3.bul. ( desno)bigvlada":2u0ec2de je napisao(la):
Pravo da ti kazem, plasim se i da pomislim sta znaci "dugorocno" Jednog dana ce biti prebacena, a kada...To je dugoročni projekat zacrtan Generalnim planom. Postojeća Autobuska stanica u Karađorđevoj ulici nije
primerena za dolazak u grad na stotine autobusa iz celog sveta. Potrebno je da se ona izmesti na primereniju
lokalciju, a taj deo Novog Beograda je veoma dobro mesto. Uz izgradnju nove autobuske stanice, postojeća železnička
stanica u Novom Beogradu biće rekonstruisana i proširena - kaže za „Blic“ glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić.
"MPC Blok 43" : http://www.beobuild.net/news.php/180.htmlbigvlada":3ucn8dfg je napisao(la):Izgleda mi kao da je MPC uzeo deo tog prostora ali ne sve.
MPCTrenutno se u Beogradu najviše gradi u novom delu Beograda duž Trećeg bulevara i taj izbor nikako nije slučajan – stvara se novo, savremeno, poslovno i stambeno jezgro Beograda.
Pošto je poslovni princip kompanije MPC Properties da prati najnovije trendove u gradnji savremenim vizuelnim rešenjima, izborom materijala, ali i lokacijama, deo investicija biće uložen u tzv. Blok 43., čije je novo ime tema velikog izbornog konkursa.
Reč je o poslovno-komercijalnom prostoru koji će se nalaziti u neposrednoj blizini Sava Centra, a manje od kilometra udaljen od hotela Hyatt. Predviđeno je da se na površini od 25.000 m² izgrade poslovne prostorije „B klase“, upravo ono čega na Novom Beogradu nema dovoljno. Osim što će mnoge firme ovde rentirati ili kupiti prostor za sebe, u ponudi ćemo predstaviti i prostor za uslužne delatnosti.
Radi komfora naših klijenata, obezbedili smo podzemne garaže ukupnog kapaciteta od 300 parking mesta. U okviru Bloka 43 biće izgrađena i dva trga koja će međusobno biti povezana pešačkom pasarelom što će omogućiti brz i lak pristup svim kancelarijama i prodavnicama.
Izvor: Tanjug5.12.2007 13:49 BEOGRAD - Izmeštanje Glavne autobuske stanice iz Karađorđeve ulice na prostor kod železničke stanice na Novom Beogradu, gde je sada Otvoreni tržni centar (OTC), ili popularni ''buvljak'', kao i Zzelezničke stanice u Prokop, planirano je do 2010. godine, rekao je danas glavni gradski arhitekta Djorđe Bobić.
Nova autobuska stanica, koja će biti znatno veća od postojeće, biće veoma dobro povezana sa ostalim saobraćajnicama, jer će tim delom Novog Beograda proći trasa Unutrašnjeg magistralnog poluprstena, gradiće se novi most preko Ade Ciganlije, a stručnjaci kažu da je to idealna lokacija jer je veoma pristupačna.
Blic : http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=22291Nova autobuska stanica, koja će biti znatno veća od postojeće, biće veoma dobro povezana sa
ostalim saobraćajnicama, jer će tim delom Novog Beograda proći trasa Unutrašnjeg magistralnog poluprstena.
Stara ideja
Ideja da se Autobuska stanica izmesti iz Karađorđeve ulice na lokaciju u Novom Beogradu na mestu "Buvljaka"
postoji odavno, a definitivno je zacrtana Generalnim urbanističkim planom Beograda iz 2003. godine.
U gradskoj upravi najavljuju da bi preseljenje moglo da se desi tokom 2009. godine.
- Izmeštanje Autobuske stanice doneće mnogo dobrog tom delu grada. Na stotine međugradskih autobusa, kao
i onih koji dolaze iz inostranstva, sada svakodnevno ulaze u centar grada Savskom i Karađorđevom ulicom,
zadržavaju se da bi putnici izašli, pa kruže oko Bristola da bi stigli na parking...
Sve to stvara ogromnu gužvu, zagađenje i veliko opterećenje za taj deo grada. Kad se sklone svi ti autobusi,
Karađorđeva ulica će procvetati - kaže za "Blic" glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić.
Kraj terazijskog grebena
U Karađorđevoj ulici i na beogradskom Pristaništu završava se Terazijski greben koji, u budućnosti, treba
da bude urbanistički i arhitektonski povezan sa rekom.
Krajem marta završen je arhitektonski konkurs koji je imao zadatak da spoji Terazijski plato sa Karađorđevom
ulicom i Pristaništem.
Verovatno radovi sa konkursa neće biti realizovani zbog "mnogo gradnje" pa će najveći deo Terazijskog grebena
ostati parkovska površina. Ipak, kraj Terazijskog grebena doživeće transformaciju što je već zacrtano detaljnim
planovima regulacije.
- Deo zemljišta od otprilike 1,5 hektara, na kojem se nalazi Autobuska stanica, namenjen je za
komercijalno-turističke sadržaje i gradnju - kaže Bobić.
Kad se izmesti Autobuska stanica, trebalo bi da se rekonstruiše cela Karađorđeva ulica.
Plan detaljne regulacije predvideo je da tramvajske šine idu sredinom ulice, zatim po dve trake u oba smera
i trotoare proširene na 2,5 metara. Celom dužinom ulice treba da bude zasađen drvored.
Uređenje Pristaništa
Obližnje Pristanište na Savi, takođe, treba da bude rekonstruisano i prošireno, jer sadašnje ne mogže da
prihvati sve turističke brodove koji uplovljavaju u Beograd. Novi dokovi gradiće se u dužini jednog kilometra ka Ušću.
U delu Beton hale od nekoliko stotina kvadrata napraviće se prijemni centar za putnike.
Radovi na izmešanju Autobuske stanice u Beogradu trebalo bi, prema rečima Đ. Bobića da počnu tokom 2009.g.
Plan detaljne regulacije za deo Novog Beograda gde bi trebalo da bude izmeštena Autobuskja stanica još se radi.
- Plan nije gotov, ali može da se desi da se pred odbornicima nađe na jednoj od prolećnih sednica
rekao je za "Blic" Antonije Antić, direktor Urbanističkog zavoda Beograda.
Novo čvorište
Urbanisti smatraju da je lokacija kod "Buvljaka" idealno mesto za novu autobusku stanicu.
Ta će lokacija, smatraju, biti novo saobraćajno čvorište grada. Njome treba da prođe linija lakog
metroa, obližnja železnička stanica Novi Beograd da se proširi, u blizini će se graditi most na Adi Ciganliji, a
od aerodroma je udaljena svega desetak minuta vožnje.
Politika ceo članak : http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=50736С овом идејом сагласни Ђорђе Бобић, градски архитекта и Милутин Игњатовић, генерални директор ЦИП-а.
:laugh: Mozda do 2015. godindragan":3econ116 je napisao(la):Radovi na izmešanju Autobuske stanice trebalo bi da počnu tokom 2009. godine.
Glavna autobuska stanica biće preseljena do 2010. godine
Blic : http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=22291Nova autobuska stanica, koja će biti znatno veća od postojeće, biće veoma dobro povezana sa
ostalim saobraćajnicama, jer će tim delom Novog Beograda proći trasa Unutrašnjeg magistralnog poluprstena.
Stara ideja
Ideja da se Autobuska stanica izmesti iz Karađorđeve ulice na lokaciju u Novom Beogradu na mestu "Buvljaka"
postoji odavno, a definitivno je zacrtana Generalnim urbanističkim planom Beograda iz 2003. godine.
U gradskoj upravi najavljuju da bi preseljenje moglo da se desi tokom 2009. godine.
- Izmeštanje Autobuske stanice doneće mnogo dobrog tom delu grada. Na stotine međugradskih autobusa, kao
i onih koji dolaze iz inostranstva, sada svakodnevno ulaze u centar grada Savskom i Karađorđevom ulicom,
zadržavaju se da bi putnici izašli, pa kruže oko Bristola da bi stigli na parking...
Sve to stvara ogromnu gužvu, zagađenje i veliko opterećenje za taj deo grada. Kad se sklone svi ti autobusi,
Karađorđeva ulica će procvetati - kaže za "Blic" glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić.
Kraj terazijskog grebena
U Karađorđevoj ulici i na beogradskom Pristaništu završava se Terazijski greben koji, u budućnosti, treba
da bude urbanistički i arhitektonski povezan sa rekom.
Krajem marta završen je arhitektonski konkurs koji je imao zadatak da spoji Terazijski plato sa Karađorđevom
ulicom i Pristaništem.
Verovatno radovi sa konkursa neće biti realizovani zbog "mnogo gradnje" pa će najveći deo Terazijskog grebena
ostati parkovska površina. Ipak, kraj Terazijskog grebena doživeće transformaciju što je već zacrtano detaljnim
planovima regulacije.
- Deo zemljišta od otprilike 1,5 hektara, na kojem se nalazi Autobuska stanica, namenjen je za
komercijalno-turističke sadržaje i gradnju - kaže Bobić.
Kad se izmesti Autobuska stanica, trebalo bi da se rekonstruiše cela Karađorđeva ulica.
Plan detaljne regulacije predvideo je da tramvajske šine idu sredinom ulice, zatim po dve trake u oba smera
i trotoare proširene na 2,5 metara. Celom dužinom ulice treba da bude zasađen drvored.
http://img77.imageshack.us/img77/1720/otcmfb7.jpg
Uređenje Pristaništa
Obližnje Pristanište na Savi, takođe, treba da bude rekonstruisano i prošireno, jer sadašnje ne mogže da
prihvati sve turističke brodove koji uplovljavaju u Beograd. Novi dokovi gradiće se u dužini jednog kilometra ka Ušću.
U delu Beton hale od nekoliko stotina kvadrata napraviće se prijemni centar za putnike.
Radovi na izmešanju Autobuske stanice u Beogradu trebalo bi, prema rečima Đ. Bobića da počnu tokom 2009.g.
Plan detaljne regulacije za deo Novog Beograda gde bi trebalo da bude izmeštena Autobuskja stanica još se radi.
- Plan nije gotov, ali može da se desi da se pred odbornicima nađe na jednoj od prolećnih sednica
rekao je za "Blic" Antonije Antić, direktor Urbanističkog zavoda Beograda.
Novo čvorište
Urbanisti smatraju da je lokacija kod "Buvljaka" idealno mesto za novu autobusku stanicu.
Ta će lokacija, smatraju, biti novo saobraćajno čvorište grada. Njome treba da prođe linija lakog
metroa, obližnja železnička stanica Novi Beograd da se proširi, u blizini će se graditi most na Adi Ciganliji, a
od aerodroma je udaljena svega desetak minuta vožnje.