Recimo, primer zapadne evrope. Ovde se autobuski prevoz koristi samo u gradu i na kratkim medjgradskim relacijama (do nekih 20km). To je naravno gradski saobracaj - medjugradski autobuski saobracaj ne postoji i sve se svodi na vozove. Recimo, hamburska autobuska stanica je mal te ne rezirvisana za autobuse tipa Eurolines iz Srbije, Rumunije, Bugarske itd.´U suprotnom verovatno ne bi ni postojala.
Kod nas, pak, sa druge strane, vozovi nisu dovoljno razvijeni, a autobuski prevoz pokriva sve linije koje obsluzuje i zeleznica, tako da ne vidim neku potrebu za presedanjem (recimo, dolazis iz Budimpeste vozom i onda hvatas bus za Cacak. zasto kada mozes oba busom da odradis? itd..)
Inace, dovoljno je da su autobuska i zeleznicka stanica (pogotovo protocna kao sto je NBG) budu blizu jedna druge, i sigurno ce biti povezane nekim prolazom ili cak pasazom, ali ne vidim neku potrebu za organizacijom jednog preduzeca.
Kod nas, pak, sa druge strane, vozovi nisu dovoljno razvijeni, a autobuski prevoz pokriva sve linije koje obsluzuje i zeleznica, tako da ne vidim neku potrebu za presedanjem (recimo, dolazis iz Budimpeste vozom i onda hvatas bus za Cacak. zasto kada mozes oba busom da odradis? itd..)
Inace, dovoljno je da su autobuska i zeleznicka stanica (pogotovo protocna kao sto je NBG) budu blizu jedna druge, i sigurno ce biti povezane nekim prolazom ili cak pasazom, ali ne vidim neku potrebu za organizacijom jednog preduzeca.