Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Ексклузивно, Хигер 3373 на 31. Није било да се залепиш на врата, али сва места за седење су била попуњена и са око 70-80 путника у аутобусу. Полазак из града око пола 8 увече.

Када ће изаћи Бмц на улице? Поред садашње набавке, чини ми се да треба још 200 зглобова да се купе, према тренутном расположивом стању зглобних аутобуса. Гсп не мора да узима соло аутобусе једно 5 година. Има их више него што треба(Погони Карабурма и Нови Београд).
 
Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
 
Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
Lično ću uvek biti veliki ljubitelj ikarbusa. Jedan deo njih zaista više nije bio za saobraćaj. Isto tako, nikad neću prežaliti silne ik-201 koji su rashodovani bez preke potrebe, pogotovo pogon Novi Beograd kad je u pitanju. Jako mi je krivo što i ovo malo ik-201 što je ostalo skoro nikad ne radi na 31.
 
Evo sad IK112LE #3217, videh prešao 761k km, ne može da realizuje polazak na 305 sa USTANIČKE (22:40), jer mu ne radi otvaranje/zatvaranje vrata.
Kaže mi vozač da je poludeo odjednom posle odrađenog celog dana...
Živote nedostupni dileru 😔
 
Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
Pa to znači samo da nisu valjali, zašto je trula olupina bolja od novog autobusa kakva ti je to ptičija logika ?
To što nisu znali da kupe normalne autobuse ne opravdava da pratimo trend Skoplja i olupina od Sanosa.
 
САНОС није олупина, мада шкољка јесте била тешка и једино МБ мотор је могао да је повуче из места. Што се тиче ИК далеко су комплетнија возила од Хигера, који ће се распасти чим прође гаранција.
 
Poslednja izmena:
САНОС није олупина, мада шкољка јесте била тешка и једино МБ мотор је могао да је повуче из места. Што се тиче ИК далеко су комплетнија возила од Хигера, који ће се распасти чим прође гаранција.
Sanos je bio bio lengeda u svoje vreme i ostaće kao jedno od najboljih vozila pored Mercedesa u bivšoj Jugoslaviji, ali nenormalno ga je voziti posle 25 i više godina, ja sam gledao neke snimke u Skoplju 2018 kad su se još korsitli čak i zglobni S200 i gde su ljudi kukali na televiziji kako im je los prevoz sad ne znam dal rade ali znam da imaju jednog servisnog.
Sve ima svoj rok upotrebe, stari autobus je daleko kvalitetnij od današnjih novih ali ali ne do te mere da ispuštaju oblake dima izduvnih gasova i tandrcu ko svabski tenkovi, Volvo u Novom Sadu je mnogo bolji od Ikarbusa a stariji su od Ikarbusa, doduše oni su neke rekaroserirali pa sad nemaju toliko problem.
Nesto meni kvalitet kod Ikarbusa nikad nije bio jača strana pa čak i autobuse koje sam ja obožavao ik 161 i ik 111 nisu bili očaravajući kvalitetom a najgore je prošla serija krajem devedesetih.
 
Nesto meni kvalitet kod Ikarbusa nikad nije bio jača strana pa čak i autobuse koje sam ja obožavao ik 161 i ik 111 nisu bili očaravajući kvalitetom a najgore je prošla serija krajem devedesetih.

Споменуо си најосетљивију и то прву серију ИК103 са аутоматским мењачима. Код њих су инсталације биле зезнуте и проузроковале пожаре, углавном су у пожарима и страдали, а овако нису били толико лоши. Њихова млађа варијанта из 2003. ускоро улази у двадесету годину рада. За Н серију су били појава, биле су приче (извор аутобуси.нет) да су се возачи тукли у гаражи око тих ИК103 само да не би морали да возе каНте. Имаш и снимак недавно отпуштеног возача Симе где објашњава шта конкретно не ваља код тих возила. Баш да видимо колико ће у односу на ове потрајати кинески, од којих се вероватно већ преко 60 комада налази ван саобраћаја. Неки су постали и донори делова.
 
Poslednja izmena:
Све у свему, продадоше икарбус неким Кинезима, планови, најаве и - ништа.
 
Нема никаквих вести о ИК још од зиме, а ни тад није било некаквих специјалних најава. Доћи ће изгледа страни инвеститори и мазнути фабрику, а требало је следеће године да се прослави стоти рођендан.
 
Upravo pukla šipka u Solarisu na liniji 52. Spakovao sam je kod harmonike:ROFLMAO:
IMG_20221002_191305.jpg
IMG_20221002_191315.jpg
 
Druga tačka se jednostavno odvojila, u pitanju su dva šrafa na kraju šipke. Na fotografiji iz prethodnog posta se vidi gde je pričvršćena šipka sa suprotne strane.
 
Pa da, nisi dotegnuti na vreme, klatilo se dok nije puklo. Danak neodržavanja, a ne kvaliteta

Upravo, to mi nikada nije išlo u glavu. Neke krupne stvari koje ne mogu tek tako sa se reše i nekako, al par šrafova. Neka shvati ko kako hoće, al to i vozači nekada treba da prođu, čisto da vide dal nešto visi, klapara ili nešto slično. Obično dugo vremena samo zatezanje je dovoljno, a posle kad već šrafovi poispadaju, i onda na kraju pucaju spojnice, plus što može lako neko i da se povredi.
 
Vrh