БГ:ВОЗ
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 05.11.2021.
- Poruke
- 446
- Pohvaljen
- 541
Мерцедес КонектоJel zna neko koji modeli autobusa saobracaju na liniji 78?
Исузу Ситипорт
Темса Авенуе ЛФ12
Кобра ГД272
Акиа Ултра ЛФ12
МАЗ 203
ЛиАЗ 5292
Мерцедес КонектоJel zna neko koji modeli autobusa saobracaju na liniji 78?
U narednih mesec dana. Najavio gradonačelnik u sredu.Када ће изаћи Бмц на улице?
Tačno, mada ako poredimo 17 i 31, solo su dosta češći na 17, a na 31 ređi, pogotovo van špica.Ni prvi ni poslednji put…
Pa da se ne brukamo pred turiste.Tačno, mada ako poredimo 17 i 31, solo su dosta češći na 17, a na 31 ređi, pogotovo van špica.
Lično ću uvek biti veliki ljubitelj ikarbusa. Jedan deo njih zaista više nije bio za saobraćaj. Isto tako, nikad neću prežaliti silne ik-201 koji su rashodovani bez preke potrebe, pogotovo pogon Novi Beograd kad je u pitanju. Jako mi je krivo što i ovo malo ik-201 što je ostalo skoro nikad ne radi na 31.Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
Jes baš turisti znaju da l na 31 treba da radi zglobni autobus ili nePa da se ne brukamo pred turiste.
Pa to znači samo da nisu valjali, zašto je trula olupina bolja od novog autobusa kakva ti je to ptičija logika ?Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
Sanos je bio bio lengeda u svoje vreme i ostaće kao jedno od najboljih vozila pored Mercedesa u bivšoj Jugoslaviji, ali nenormalno ga je voziti posle 25 i više godina, ja sam gledao neke snimke u Skoplju 2018 kad su se još korsitli čak i zglobni S200 i gde su ljudi kukali na televiziji kako im je los prevoz sad ne znam dal rade ali znam da imaju jednog servisnog.САНОС није олупина, мада шкољка јесте била тешка и једино МБ мотор је могао да је повуче из места. Што се тиче ИК далеко су комплетнија возила од Хигера, који ће се распасти чим прође гаранција.
Nesto meni kvalitet kod Ikarbusa nikad nije bio jača strana pa čak i autobuse koje sam ja obožavao ik 161 i ik 111 nisu bili očaravajući kvalitetom a najgore je prošla serija krajem devedesetih.
Pa da, nisi dotegnuti na vreme, klatilo se dok nije puklo. Danak neodržavanja, a ne kvaliteta