Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 199 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 10 4,8%

  • Ukupno glasača
    209

протектор

Intermediate
Učlanjen(a)
13.01.2018.
Poruke
164
Pohvaljen
141
Ексклузивно, Хигер 3373 на 31. Није било да се залепиш на врата, али сва места за седење су била попуњена и са око 70-80 путника у аутобусу. Полазак из града око пола 8 увече.

Када ће изаћи Бмц на улице? Поред садашње набавке, чини ми се да треба још 200 зглобова да се купе, према тренутном расположивом стању зглобних аутобуса. Гсп не мора да узима соло аутобусе једно 5 година. Има их више него што треба(Погони Карабурма и Нови Београд).
 

БГ:ВОЗ

Intermediate
Učlanjen(a)
05.11.2021.
Poruke
446
Pohvaljen
538
Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
 

Alex_BG

Intermediate
Učlanjen(a)
30.04.2019.
Poruke
300
Pohvaljen
601
Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
Lično ću uvek biti veliki ljubitelj ikarbusa. Jedan deo njih zaista više nije bio za saobraćaj. Isto tako, nikad neću prežaliti silne ik-201 koji su rashodovani bez preke potrebe, pogotovo pogon Novi Beograd kad je u pitanju. Jako mi je krivo što i ovo malo ik-201 što je ostalo skoro nikad ne radi na 31.
 

KizaNoSleep

Higher intermediate
Učlanjen(a)
18.11.2019.
Poruke
575
Pohvaljen
706
Evo sad IK112LE #3217, videh prešao 761k km, ne može da realizuje polazak na 305 sa USTANIČKE (22:40), jer mu ne radi otvaranje/zatvaranje vrata.
Kaže mi vozač da je poludeo odjednom posle odrađenog celog dana...
Živote nedostupni dileru 😔
 

Bracajerkovic

Beginner
Učlanjen(a)
04.06.2022.
Poruke
71
Pohvaljen
109
Прелистајте мало тему и погледајте коментаре од јесени/зиме 2018, видећете гомилу пљувачине по старим зглобовима. Епа ако није ваљао ИК зглоб, ваљаће соло Хигер. Наздравље!
Pa to znači samo da nisu valjali, zašto je trula olupina bolja od novog autobusa kakva ti je to ptičija logika ?
To što nisu znali da kupe normalne autobuse ne opravdava da pratimo trend Skoplja i olupina od Sanosa.
 

БГ:ВОЗ

Intermediate
Učlanjen(a)
05.11.2021.
Poruke
446
Pohvaljen
538
САНОС није олупина, мада шкољка јесте била тешка и једино МБ мотор је могао да је повуче из места. Што се тиче ИК далеко су комплетнија возила од Хигера, који ће се распасти чим прође гаранција.
 
Poslednja izmena:

Bracajerkovic

Beginner
Učlanjen(a)
04.06.2022.
Poruke
71
Pohvaljen
109
САНОС није олупина, мада шкољка јесте била тешка и једино МБ мотор је могао да је повуче из места. Што се тиче ИК далеко су комплетнија возила од Хигера, који ће се распасти чим прође гаранција.
Sanos je bio bio lengeda u svoje vreme i ostaće kao jedno od najboljih vozila pored Mercedesa u bivšoj Jugoslaviji, ali nenormalno ga je voziti posle 25 i više godina, ja sam gledao neke snimke u Skoplju 2018 kad su se još korsitli čak i zglobni S200 i gde su ljudi kukali na televiziji kako im je los prevoz sad ne znam dal rade ali znam da imaju jednog servisnog.
Sve ima svoj rok upotrebe, stari autobus je daleko kvalitetnij od današnjih novih ali ali ne do te mere da ispuštaju oblake dima izduvnih gasova i tandrcu ko svabski tenkovi, Volvo u Novom Sadu je mnogo bolji od Ikarbusa a stariji su od Ikarbusa, doduše oni su neke rekaroserirali pa sad nemaju toliko problem.
Nesto meni kvalitet kod Ikarbusa nikad nije bio jača strana pa čak i autobuse koje sam ja obožavao ik 161 i ik 111 nisu bili očaravajući kvalitetom a najgore je prošla serija krajem devedesetih.
 

БГ:ВОЗ

Intermediate
Učlanjen(a)
05.11.2021.
Poruke
446
Pohvaljen
538
Nesto meni kvalitet kod Ikarbusa nikad nije bio jača strana pa čak i autobuse koje sam ja obožavao ik 161 i ik 111 nisu bili očaravajući kvalitetom a najgore je prošla serija krajem devedesetih.

Споменуо си најосетљивију и то прву серију ИК103 са аутоматским мењачима. Код њих су инсталације биле зезнуте и проузроковале пожаре, углавном су у пожарима и страдали, а овако нису били толико лоши. Њихова млађа варијанта из 2003. ускоро улази у двадесету годину рада. За Н серију су били појава, биле су приче (извор аутобуси.нет) да су се возачи тукли у гаражи око тих ИК103 само да не би морали да возе каНте. Имаш и снимак недавно отпуштеног возача Симе где објашњава шта конкретно не ваља код тих возила. Баш да видимо колико ће у односу на ове потрајати кинески, од којих се вероватно већ преко 60 комада налази ван саобраћаја. Неки су постали и донори делова.
 
Poslednja izmena:

Прле

Advanced
Učlanjen(a)
29.11.2018.
Poruke
4.391
Pohvaljen
5.422
Све у свему, продадоше икарбус неким Кинезима, планови, најаве и - ништа.
 

БГ:ВОЗ

Intermediate
Učlanjen(a)
05.11.2021.
Poruke
446
Pohvaljen
538
Нема никаквих вести о ИК још од зиме, а ни тад није било некаквих специјалних најава. Доћи ће изгледа страни инвеститори и мазнути фабрику, а требало је следеће године да се прослави стоти рођендан.
 

Igor

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
10.01.2007.
Poruke
17.523
Pohvaljen
32.052
Upravo pukla šipka u Solarisu na liniji 52. Spakovao sam je kod harmonike:ROFLMAO:
IMG_20221002_191305.jpg
IMG_20221002_191315.jpg
 

Igor

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
10.01.2007.
Poruke
17.523
Pohvaljen
32.052
Druga tačka se jednostavno odvojila, u pitanju su dva šrafa na kraju šipke. Na fotografiji iz prethodnog posta se vidi gde je pričvršćena šipka sa suprotne strane.
 

Kesha

Higher intermediate
Učlanjen(a)
06.12.2017.
Poruke
1.525
Pohvaljen
2.226
Pa da, nisi dotegnuti na vreme, klatilo se dok nije puklo. Danak neodržavanja, a ne kvaliteta

Upravo, to mi nikada nije išlo u glavu. Neke krupne stvari koje ne mogu tek tako sa se reše i nekako, al par šrafova. Neka shvati ko kako hoće, al to i vozači nekada treba da prođu, čisto da vide dal nešto visi, klapara ili nešto slično. Obično dugo vremena samo zatezanje je dovoljno, a posle kad već šrafovi poispadaju, i onda na kraju pucaju spojnice, plus što može lako neko i da se povredi.
 
Vrh