Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Na 307 se vratili Higeri 3433 i 3531, 3222 se vratio na svoj stari polazak, jedino što vidim da je promenjeno je to što na 307 radi 3214 umesto 3239, na 308 umesto njega radi 3491, a na 304 radi 3217.
 
858 na liniji 43 :)
zKnwIqp.jpg


1019 na liniji 43 :D
TDHNEVq.jpg

yilnKHl.jpg


937 na 43 8)
3fx6Xyv.jpg
 
Vratili su dugovečni #181 na 305.
Bila samo preregistracija što je šteta, žut ostao, svetla unutra izuzetno loša, duva kod zadnjih vrata kao u Vršcu.

Zbog manjka mesta, vozač ga je uparkiravao na stajalište unazad, što beše zanimljivo.

Jedan od Higera na 22A, ima bočni displej na kom su krenula slova da igraju "_"
 
Шта мислите о томе да се направи мапа, у којем приказује где може да иде зглоб, високоподни зголб, соло, минибус па и туристички бус? Служило би као упут где може да се преусмери превоз у случају радова, као и упут за планирање нових и измену постојећих линија.
 
Желим само да поздравим возача на линији 73 који је са 5 путника у аутобусу пролетео станицу код Екстра центра ка Батаји пре једно 15 минута.

ЕДИТ: Станица је била пуна.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=802946#p802946:2yy8ssep je napisao(la):
протектор » 14 Dec 2020 12:56 pm[/url]":2yy8ssep]Шта мислите о томе да се направи мапа, у којем приказује где може да иде зглоб, високоподни зголб, соло, минибус па и туристички бус? Служило би као упут где може да се преусмери превоз у случају радова, као и упут за планирање нових и измену постојећих линија.

Super. Videlo bi se kako zbog par stotina metara devijacije maltretiraju narod stočnim vagonima. Što se tiče pojedinih linija koje su postale solo iz njima poznatih razloga ni to ne pomaže nego samo govnjiva motka.

Inače nadležne institucije bi radi planiranja mreže linija JGP trebalo da poseduju takve mape. Pomoglo bi pri planiranju unapređenja poput povećanja radijusa, širenja ili gradnje novih terminusa. Ništa se ne bi radilo u hodu, već bi bilo unapred isplanirano.

https://www.google.com/maps/@44.8317814 ... a=!3m1!1e3

Recimo da i solo jedva okrene u Višnjici, iako grad može da otkupi dva objekta pored postojećeg izlaznog stajališta zajedno sa placem. Na taj način bi i 32 i 35 mogle biti zglobne. 32 bi mogla do Prokopa. Na 46 je radio pušer što znači da i 55 može biti opslužena istim uz rotaciju sa 58 u železniku, ili skraćivanje recimo na ovaj način posle preusmerenja kroz dedinjski tunel. Ova linija biće u bilo kojoj formi veoma važna nakon uvođenja metroa zbog toga što će na all-stop deonicama funkcionisati kao metro fider, a na centralnoj kao brza prečica između prve i druge linije metroa, uz to preko autokomande kao važnog čvorišta.

Btw. takva mapa trebalo bi da obuhvata obeležavanje lokacija simbolima mogućih unapređenja (konkretno u slučaju Višnjice okretnica).
 
Bender Rodriguez":18mojf1q je napisao(la):
Jesi li video garažni broj i prevoznika?
СП Земун држи 73 а гаражни нисам видео колико је брзо пролетео.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ja bih na tvom mestu lepo pozvao GSP kontakt centar i rekao im da pripaze malo na taj pogon Zemun da ne bi počele da padaju prijave. :D

Da, znam da to neće ništa direktno promeniti, ali ipak će Radio Milevom da se pročuje reč i do samih zaposlenih pa će ti pojedini kauboji da se dovedu u red i pripaze na svoju vožnju i ponašanje.

Jbg, mora tako. Dok se čovek sam ne izbori, ništa se ne menja.
 
Jednom sam tako pozvao kad je trolejbus na 29 pošao sa Studentskog trga, prešišao prvo stajalište (kod Platoa) i onda uredno pokupio putnike kod Narodnog muzeja. Reko aha znači, osim što ste mi osakatili linije, sad još praktikujete i preskakanje stanica? Epa dobro. :D

Uzmem telefon, nađem kontakt broj GSP, pozovem. Javi se neki čovek, malo pogubljen ali ljubazan. Reko kaž'te vi meni na koju foru vaš vozač preskače Studentski trg a uzima putnike kod Muzeja? Čovek počne da objašnjava - pa znate, to je možda bilo vozilo na turaži, nekad im se da nalog da preskoče stanicu da bi se ubrzali... Reko ma znam ja to, bio sam na Saobraćajnom, samo što koliko znam to se ne radi tako što se kupe putnici na stajalištu 100 metara dalje nego tamo negde od 4. i 5. stajališta... A i ne vidim logiku da se to radi u 19h, uveliko posle popodnevnog vršnog časa. :D

Čovek se malo vadio, malo bio ljubazan, ko veli a pa onda vi kao kolega razumete, ovo ono... I reko ajde de, da ne pravim sad problem. A i reko sam mu - znam ja da to nije do vas lično, ali eto, zovem da skrenem pažnju da se takve stvari ne dozvoljavaju. On prihvata sve kao, da da, u pravu ste, ne brinite, nema toga. I nisam hteo više da ga gnjavim.

Ali reko sledeći put kad mi se tako nešto desi, ima opet da radi telefon. Srećom, nije se još uvek desilo.
 
Зваћу. Хвала на савету.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Дежурна саобраћајна инспекција: 3222-531

Ovo meni daše za nerealizovane polaske... Jutros je polazak na mojoj liniji ili nerealizovan ili je krenuo 5 min ranije.
Videh posle na terminusu da kreće to planirano vozilo.
:rant:
 
Poštovanje,

Zamolio bih ako neko zna da kaže kakav je trenutno status fabrike Ikarbus. Kao što znamo, Kinezi su preuzeli fabriku, ali već dve godine ništa se ne dešava. Negde sam pročitao da je kineska firma propala, da su prva dva čoveka sa ogromnim parama pobegla u Makao...

Umesto iz Zemuna, nabavljeno je više od 200 autobusa iz Kine i Turske, mada je prethodno pominjano da postoji spremnost Grada da preuzme Ikarbus i nastavi proizvodnju ako od angažmana sa Kinezima ne bude ništa.

Da li neko zna nešto?
 
U fabrici je ostalo oko 50 administrativnih radnika koji ne rade ništa, a hale su izdate privatnicima pod sumnjivim okolnostima.
Kinezi nisu preuzeli fabriku, vec su samo otkupili dug koji je Ikarbus imao prema bankama tj oni su sad poverioci.
Po svemu sudeći dobićemo Ikarbus na vodi...
 
Hvala na odgovoru @Dart. Još jedno pitanje: Da li u Ikarbusu barem neko obavlja reparaciju vozila iz GSP?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803272#p803272:2erxyz9i je napisao(la):
Dart » Pon Dec 14, 2020 10:44 pm[/url]":2erxyz9i]U fabrici je ostalo oko 50 administrativnih radnika koji ne rade ništa, a hale su izdate privatnicima pod sumnjivim okolnostima.
Kinezi nisu preuzeli fabriku, vec su samo otkupili dug koji je Ikarbus imao prema bankama tj oni su sad poverioci.
Po svemu sudeći dobićemo Ikarbus na vodi...
Ikarbus je pušten niz vodu i teško da mu ima povratka.
Ova vlast je nesposobna da fabriku spasi. Pravi spas je u nekom zapadnom proizvođaču. U kinezi nemam poverenja.
 
KizaNoSleep":1bmlntyx je napisao(la):
Vratili su dugovečni #181 na 305.
Bila samo preregistracija što je šteta, žut ostao, svetla unutra izuzetno loša, duva kod zadnjih vrata kao u Vršcu.

Zbog manjka mesta, vozač ga je uparkiravao na stajalište unazad, što beše zanimljivo.

Jedan od Higera na 22A, ima bočni displej na kom su krenula slova da igraju "_"
3428

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока
 
Zaboravite Ikarbus. Fabriku ne line zidovi, ne čine čak ni mašine, već ljudi. A njih odavno nema. Razišli se tražeći leba i sreće. 4
 
Vrh