[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794824#p794824:1e7gfde6 je napisao(la):Alex_BG » 19 Nov 2020 07:20 pm[/url]":1e7gfde6]Zglobova nema ni za najopterećenije linije, a oni pošalju zgloba da se uništava. Pa mi živimo u paklu.
Eto mi odgovora zašto je kanta 295 radila na 6/307 umesto 3222. Bukvalno su mi uši krvarile posle 10 minuta vožnje, još i autobus jedva ide, a kad je trebao da ide u rikverc zbog nekog kamiona, jedva je krenuo unazad. Za 497 npr znam da je kanta, ali bar dobro vuče, dok ovaj jedva ide. Mogu da kažem da mi ik 103f odaju znatno bolji utisak nego ik 103, ne bruje toliko da ti uši otpadnu i mnogo manje osećaju rupe, tako da bih pre njih sačuvao kad dođu autobusi za prevoz dece, nego ik 103, za koje su samo bačene pare za farbanje i pod.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794488#p794488:2xk6eog5 je napisao(la):KizaNoSleep » Sre Nov 18, 2020 3:50 pm[/url]":2xk6eog5]Na prevozu dece rade #3490 #3520 #3521... Neverovatno je da su i za to Kosmaj stavili.Velika glupost.
#3222 ode na 302,kojih na terminusu za sada ima 4 komada.
Za to vreme #152 radi šihtu na 305,kako ova skalamerija ide još uvek, iščuđavam se, ima neki problem sa izduvom jer bruji kao parobrod, ulazi dim kroz zadnji grejač, podolit odran skroz.
Tu je i #103... Fali samo još dinosaurus #75 i sav drim tim je tu
Ofarbali #165 napokon u crveno-belo, ne znam da li je samo farba nova, radi danas ceo dan na 308.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794934#p794934:3mzwcdsr je napisao(la):Vinča307 » 20 Nov 2020, 09:35[/url]":3mzwcdsr]Eto mi odgovora zašto je kanta 295 radila na 6/307 umesto 3222. Bukvalno su mi uši krvarile posle 10 minuta vožnje, još i autobus jedva ide, a kad je trebao da ide u rikverc zbog nekog kamiona, jedva je krenuo unazad. Za 497 npr znam da je kanta, ali bar dobro vuče, dok ovaj jedva ide. Mogu da kažem da mi ik 103f odaju znatno bolji utisak nego ik 103, ne bruje toliko da ti uši otpadnu i mnogo manje osećaju rupe, tako da bih pre njih sačuvao kad dođu autobusi za prevoz dece, nego ik 103, za koje su samo bačene pare za farbanje i pod.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794488#p794488:3mzwcdsr je napisao(la):KizaNoSleep » Sre Nov 18, 2020 3:50 pm[/url]":3mzwcdsr]Na prevozu dece rade #3490 #3520 #3521... Neverovatno je da su i za to Kosmaj stavili.Velika glupost.
#3222 ode na 302,kojih na terminusu za sada ima 4 komada.
Za to vreme #152 radi šihtu na 305,kako ova skalamerija ide još uvek, iščuđavam se, ima neki problem sa izduvom jer bruji kao parobrod, ulazi dim kroz zadnji grejač, podolit odran skroz.
Tu je i #103... Fali samo još dinosaurus #75 i sav drim tim je tu
Ofarbali #165 napokon u crveno-belo, ne znam da li je samo farba nova, radi danas ceo dan na 308.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795844#p795844:few48jw7 je napisao(la):Bender Rodriguez » 23 Nov 2020, 15:20[/url]":few48jw7]Izgleda prelepo. Ali nadam se da su ga i unutra malo sredili, jer GSP ima te fore da sredi spoljašnjost da izgleda da je novo vozilo a unutra ostavi sve isto.
Već sam pominjao na drugoj temi da ne može tako da se redukuje. Poseban biser su neujednačeni intervali posle 20:00, pa na nekim jakim linijama imaš dva polaska na 10 minuta, a onda razmak pola sata, pa opet na 10 minuta. Pritom se vidi da je to izbačeno bez ikakvog razmišljanja, da se niko nije potrudio da poneki polazak pomeri 5 minuta gore-dole i izniveliše razmake. Ljudi se sami čuvaju, pa ne idu nigde, ali ovakav neujednačen raspored proizvodi gužvu na pojedinim polascima, umesto da je razređuje jednakim intervalima. Pritom, ima ljudi koji i dalje rade do 21:00, pa ne mogu baš da biraju da sačekaju sledeći, posebno ako posle presedaju na neku prigradsku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796233#p796233:2984w6hv je napisao(la):KizaNoSleep » Uto Nov 24, 2020 10:14 pm[/url]":2984w6hv]Neki mozak stavio zbog epidemioloških mera da 31 ide uveče (posle 20h) na 20 min :laugh:
Evo nas 20 već čeka na Terazijama... Treba im orden dati.
Ima ovde jedan problem - pred prošlogodišnju nabavku stariji zglobni autobusi su bili u boljem stanju od starijih solo, ali svejedno su iz saobraćaja izbačeni zglobni u ogromnom broju. Zapravo, i ova šačica starijih zglobnih koja je ostala u saobraćaju je i danas mahom u boljem stanju od mnogih solo. Prolazim pored Sajma i Radničkom svaki dan i tu su se u proteklih godinu dana često mogli videti konstrukciono manje-više zdravi ostaci zglobova koji se kamionima prevoze na otpad (često i prevrnuti, pa je moglo da se virne i odozdo). Biće da nije bila stvar primarno u stanju vozila, nego u lošem strateškom opredeljenju (ovo da budem fin, mislim da nam je svima jasno kako su tekle te nabavke prošle godine). Evo, ovde se priča o tome da se i dalje remontuju i farbaju solo autobusi, a ne zglobni. Kladio bih se na 0,004% šanse da je tu iko ukapirao šta je uradio. Isto toliko šanse dajem i mogućnosti da i nakon nabavke harmonika buseva neka nepravedno solo linija postane zglobna, a da to ne ode na teret nekog trećeg kome će zglobna nepravedno postati solo. Ionako su nam godinama, posle kojekakvih brojanja putnika, prebacivali kako ima previše autobusa koji voze poluprazni i da to treba da se optimizuje. I evo, optimizovali. Onda došla korona, pa i ona optimizovala na svoj način.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=796224#p796224:2984w6hv je napisao(la):Kesha » Uto Nov 24, 2020 9:25 pm[/url]":2984w6hv]Lako bismo rashodovali dotrajale solaće nabavkom zglobnih autobusa. Niti Karaburmi niti Novom Beogradu trebaju tolika solo vozila, a vala ni Zemunu. Prosto se pošalju Higeri, a što da ne i jedan deo BMC-a u Kosmaj po dolasku novih zglobnih autobusa u gore pomenute pogone. U tom slučaju bi sve starije od LE-a moglo u rashod, sem tek remontovanih Mečki iz 2005. Eventualno zadržati i ponešto od N serije, jer ipak su i oni sređivani i definitivno mogu još da posluže.