Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Зашто доживљавате исувише лично моделе аутобуса, погоне, превознике?
 
Djole, slazem se da ni 218M nisu savrseni, ali postoji neka granica dokle stara vozila mogu da voze... Sluzila su toliko godina uspesno, ali ne mogu zauvek. Nekad su bili savrseni ali je pojedinima vreme proslo, moras priznati.
 
Искрено, мени би било драже да су сачували неки стари зглобни Ик-161 и то са трилекс фелнама и четворокрилним вратима за музеј него што су их користили док нису сви попуцали скроз. Исто и за ове старије Ик-101/102/103/201/202/203, ако има неко баш старо возило да још котрља, боље то сачувати за музеј. Зна се да ГСП има обичај најстарија возила највише да исцеди док се новија чувају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530364#p530364:1fb3n3i7 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Čet Apr 05, 2018 7:13 pm[/url]":1fb3n3i7]
Пре ће ИК218М у расход него Барбике. Срам те било!

Takav način obraćanja primeni na nekog drugog. Drskost nije vrlina.

Koliko god gotivio stare modele IK (201, 202, 103), prošao je njihov period upotrebe. Odradili su sjajan posao zaista.
 
Ne želim da se raspravljam, samo me zanima razmena stavova i iskustava na datu temu i to i očekujem. Ne interesuje me brecanje i to od nekog koga i ne poznajem. Naravno, veoma je bitno da se diskusija ne svodi na lični nivo i prosto prihvati činjenica da neko posmatra istu temu iz različitog ugla. Što pre se shvati, to bolje (slično će se dešavati na poslu i u daljem životu).
 
Ја сам такав какав јесам на форуму јер, ј***, користимо форум за лечење комплекса. Ако се икада упознамо а надам се да нећемо никад, видећеш да сам тотално другачији.
 
Mislim da ti ovo nije mesto za lecenje kompleksa. Ali, ti najbolje znas. Mislim da treba da odrzavamo ovu lepu zajednicu koju ima ovaj forum
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530386#p530386:1mbl1y2b je napisao(la):
Djole Pevcanin » 05 Апр 2018 07:46 pm[/url]":1mbl1y2b]Ако се икада упознамо а надам се да нећемо никад, видећеш да сам тотално другачији.
Што нећеш да се упознамо? Смеш да приђеш сваком возачу, а не смеш Шомију?
 
Pancevci :) Danas mi je prosao jedan 112LE ali nisam uspeo da ga uhvatim
 
За личну комуникацију имамо приватне поруке другари ;) Лепе слике ових панчеваца, морам им једном направити заседу :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530320#p530320:4iwbc8yd je napisao(la):
Mićo » 05 Apr 2018 01:57 pm[/url]":4iwbc8yd]Kosmajski pogon GSP-a razbija hipotezu da stari autobusi odlaze da voze i truju ljude na prigradskim linijama, a mlađi autobusi da rade na gradske (centralne) linije.



Danas je uključen na treću turažu na liniji 83. Menjač krči maltne pri svakom pokretu ručice menjača. Odavno je već zreo za železaru.
Ne diraj mi 451! N serija neka ide u rashod a ne 451
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530379#p530379:3k8ykm79 je napisao(la):
Somi303 » 05 Apr 2018 06:55 pm[/url]":3k8ykm79]Класично дериште, шта очекујеш.
Vidi se da ga nisi upoznao kad tvrdis da je deriste.Djole je daleko od derista
 
Све ће нажалост ићи на крају у расход. Боље неке старе примерке који се добро држе сачувати уместо њиховог искоришћавања до распада.

Него пало ми је неко размишљање на памет, често виђам оне Ластине аутобусе на спрат који су некада радили на 15 и размишљам, да ли би они добро дошли за нпр. потезе 300, 400 и 500 где нису најбољи услови за зглобове а постоји потреба за возилима већег капацитета?
 
Radio je double becker prvo na 15 , pa onda jedno kratko vreme na 85 (kada je trasa bila do Paviljona) pa je onda radio čini mi se na 581. Ovo poslednje nisam 100% siguran , čini mi se da je Becks to spominjao ranije.
 
Сад би требало да је на некој линији за Срем чини ми се, ја га виђам како силази са Бранковог га БАСу често.
 
Ako mislite na Lastinog crvenog dekera, on vozi za Staru Pazovu.. imam negde sliku, ako nadjem postavicu je
 
Интересује ме мишљење људи који користе линије потеза 300, 400 и 500, да ли би слични декери били пригодни за њих? Има ли неко податке можда о капацитету ових декера, да упоредимо са соло и зглобним аутобусима који код нас возе?
 
Prvi deker mađarskog proizvođača autobusa MJT, završio je u mladenovačkom pogonu, pa je samim tim u početku radio na liniji 493. Međutim, VOITH-ov četvorostepeni menjač u kombinaciji sa MAN-ovim malolitražnim D08 motorom i nije baš najsrećnija kombinacija za autoput, pa je ubrzo završio na liniji 491, gde je radio dugi niz godina. Lasta je kasnije nabavila nekoliko primeraka vođena izgleda dobrim iskustvima sa pomenutim prvencem. Ovako solidan busić, sa pomalo klaustrofobičnim enterijerom za moj ukus. Donja platforma ne nudi baš mnogo mesta za stajanje, a i visina plafona ne može biti velika, pa deluje tešnji nego što jeste, ali zato ima dosta mesta za sedenje, što svakako nije loše rešenje za neke prigradske linije. Klimatizacija gornje platforme je dosta dobra, dok se to za donju već ne može reći. Lično mi je smetalo i grejanje kod njega. Gore da poludiš od vrućine da bi donja platforma bila pristojno zagrejana. Verujem da ne bi bio loše rešenje za neke prigradske linije gde zglob ne može da radi, a svakako ga ne bih menjao za zglobni niskopodni autobus, pa ni za klasičan srednjepodni kao što je ikarbusova 206-ica. Ipak je kod zglobnih autobusa enterijer funkcionalniji i omogućava lakši protok putnika, a i kapacitet je naravno veći. Dekeri sa dve osovine, kao gore pomenuta varijanta MJT-a, nemaju veću nosivost u poređenju sa solo autobusom dužine 12m. No, za prigrad broj sedećih mesta je od velikog značaja, a to naravno znači veći nivo komfora putovanja na nekim ne mnogo opterećenim prigradskim linijama.
 
Значи добро би дошло за неке линије које имају удаљене терминусе, експресе, без много измене путника. Не мора конкретно тај модел, можда би могли и троосовинци.
 
Vrh