Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Ajmo redom. IK218 godina proizvodnje 2013. Zatečeno stanje



























 
dalje po redu
Solaris Urbino 18, godina proizvodnje 2013. Zatečeno stanje




































 
Kad smo pricali o podolitu pre neki dan, ja sam lepo rekao da ima problema u Ik218M sa podolitom oko tockova na vecini njih sto pokazuju slike. Ostalo oko harmonike i radijatora je vec do odrzavanja i ciscenja autobusa. Nemojte Ikarbus da krivite sto su radijatori i harmonika prljavi...
I Solaris bi bio prljav da ga niko ne cisti. Slazem se oko podolita da je kvalitetniji u Solarisu, ali cistoca je vec druga prica.
 
Higijena je da kažem najmanji problem.
I jedno i drugo vozilo su iz saobraćaja, dakle higijenu zanemarujemo.
Fokus bacamo na stanje podolita i kompetnog enterijera. Vozila su istog godišta, slične kilometraže ali samo stanje vozila ima najmanje sličnosti. Ikarbus je u katastrofalnom stanju, dok je u Solarisu enterijer kao nov. Nigde pukotine, nigde da se lajsna odlepila, da ima i najmanju pukotinu na podu / bočnim stranicama. Posebno deo kod motora nigde gareži, nema ni trunke gasova iz motornog prostora. Toplije u odnosu na prednji deo to stoji ali opet daleko prijatnije za boravak i putovanje u odnosu na Ikarbus.
 
Чистоћа Солариса јасно даје до знање да возила имају потпуно различит третман, никакво поређење нема смисла. Од овог ИК218М боље изгледа пола Мутаната из Космаја који имају преко десет година, а тек Икарбуси ИК112ЛЕ и ИК112М изгледају као да су јуче из фабрике изашли. Одржавање се разликује од погона до погона као да су у питању различити превозници.
 
Cena materijala podnih obloga (a i samog SU 18) i kvalitet izrade i lepila itekako diriguju. Tu je SU 18 u nesumnjivoj prednosti.
Mada i sam zemunski pogon GSP-a je prava klanica za autobuse. Nema tamo discipline i reda.
Stvarno mi bude žao onog D20 motora i A24 šasije kako su nesretno iskorišćeni.
 
Пуцају од прања шмрком, али и лошег квалитета које је опет последица цене.
 
Мислиш да никад у Соларису подолит није пукао или се лајсна одлепила? Лично сам једном извалио шипку из пода код задња три седишта при наглом кочењу, сутрадан је та шипка била враћена на своје место. Опште је познато да у Земуну не постоји одржавање, а да НБГД и Карабурма добро одржавају своја возила, и ти си нашао да поредиш возила из тих погона. Ма јако си паметан, а ми смо сисали весла.
 
Vidi ti si jako pametna glavica ? To šta si sisao ostavi za drugi put.

Došljak
Obloga patosa mora da bude otporna na vodu. Šta se dešava zimi kad putnici unesu sneg i so ? I u jednom i u drugom vozilu bude vode po podu.
 
Naravno da mora biti otporna na vodu covece, ali opet gledaj razliku u ceni. I nije u svakom 218M takvo stanje, kao ni u Solarisima. Na primer u 382 je na svakom tocku to ispucalo ali su na podu svi sastavi citavi. Sve zavisi od bus do busa. Isto su godiste ali kilometraze mislim da nisu iste.. Ima 218M i sa po 590.000km
 
Ovaj Solaris vozi moj prijatelj i on ima preko 540000 km. S tim što je imao nesreću da bude teže havarisan napred.
I opet izgleda kao nov.
 
Koji su garažni brojevi na ovim fotografijama "solarisa" iznad i Ik-218M? Onako pitam, čisto da bacim pogled na brojčanik kilometraže i to da li se išta poboljšalo ili pogoršalo. U zemunskom 218 (ne 218M) br. 438 je tačno napukao pod na pogonskom desnom točku na spoju kod lučnog dela, vidi se rupa od par centimetara dužine. Autobus je prešao preko 650.000 km odprilike, u radu na liniji je od maja 2012. godine, bez dužih odsustava i havarija (jedino zamena rezervoara je bila najduži kvar koliko znam).
 
I svrha slika je šta? Da pokažemo da je skuplji proizvod bolji? Svaka čast, bravo, trebalo bi neku nagradu da organizujemo za ovako otkriće.
Isto bi bilo da uzmeš da porediš recimo Škodu Superb i Pasata B8 istih godina, kvalitetom nikad neće biti isti, a ni cenom tako da porediti ih je apsurdno, pa ne kapiram baš suštinu priče.
 
Mržnja i ogorčenost su gadna stvar. Sad bi ja trebalo da slikam svaku falinku na Solarisu, ali me z***, jer nemam objekte fiksacije na koje moram da istovarim turu g*** svaki dan. Nepojmljivo mi je koliku potrebu pojedinci imaju ovde da pljuju. I jave se da bi pljuvali. Odvoji pola sata-sat svog dragocenog i nenadoknadivog vremena svaki dan, da bi pljunuo. Ne bio vam niko u koži, gospodo. Umesto da se bavite nečim lepim, ili da prosto svirate k...u i ničim se ne bavite, vi svoje vreme prosipate kao pesak, kao da imate milion godina života. Pri tom, nikakva argumentacija kod vas ne dolazi u obzir, ni da jeftin proizvod ne može biti isti kao skup, ni da se to što Ikarbus propada možete videti najviše u GSP Beograd, ni da je koliko para, toliko muzike, ni da je suštinska razlika u tome što se u Solarisu ni šraf ne sme zašrafiti van ovlašćenog servisa (bar dok je u garanciji), a na Ikarbusu svoje talente može da vežba svaki priučeni paor zaposlen u javnom preduzeću po ko zna kom osnovu, ne, na to zažmurite. Jer kad biste to uzeli u obzir, ne biste imali po čemu da pljunete. A u istom tom Solarisu je bilo desetine situacija da mu iz plafona lije neka vodurina dok mu radi klima, da vrata zavitlavaju, da levi jastuk kod pogonske menjaju češće nego neki od vas gaće, da su vozači tih Solarisa na prvim jutarnjim polascima stavljali glavu u torbu po Ibarskoj magistrali, da bi resetovali struju (prekidač je sa leve strane, kod harmonike), jer kad mu računar dobije "napad pameti", sve mu živo zablokira i jedino što možeš je da prekineš dovod struje i "zbuniš" đubre, da ne govorim o istom proizvodu u Novom Sadu, gde su 3 od 6 kupljenih mesecima bili u "šok sobi", da su vozili orući bulevare prednjim branikom, jer bi odjednom izgubili visinu, da su im se poklopci na motornom prostoru sami od sebe otvarali u vožnji, dovodeći u opasnost učesnike u saobraćaju. Hajde sad da pljujemo po Solarisu? Ne, nije to fora, fora je lečiti komplekse na bilo čemu što kako tako funkcioniše u ovoj zemlji, a strano đubre precenjivati i diviti mu se.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530628#p530628:1029gzyb je napisao(la):
Žika » Pet Apr 06, 2018 9:11 pm[/url]":1029gzyb] E sad baviš se pogrešnim stvarima i imaš pogrešne poglede.
Na sta mislis?
 
Фали нам константна набавка аутобуса добри мој, да можемо све серије 200 да избацимо из употребу, ми се дичимо набавком од 30+ возила годишње, а како домаћи и локални произвођач није у стању да направи производ да ваља, осуђени смо на пропаст... Уместо да се не стидимо набавке половњака, ми се дичимо набавци Икарбусових скаламерија које кувају и распадају у првих 5 дана рада, докле год ту неко не одговара, докле год ту неко убира дуплу провизију нама помака нема... А итекако смо свесни реалности...
 
To што нема редовног и планског обнављања возног парка нпр. 50-100 возила сваке године је више до политике и финансија. Колико пара толико и музике.
 
Pocrveneo gb 1369(IK 218), radi na 706 sad. Garazni broj mu je skroz ukrivo zalepljn, bas ruzno izgleda. Stvarno mi nije jasno sto je toliko tesko da se ne nalepi lepo, kako treba.
 
Гледам овај 1038 и размишљам како их није мрзело да онај део крова изнад ветробранског стакла фарбају до висине лајсне у белу а онај делић изнад стакла испод у црвену. Лепше а и лакше би било да је цео тај део бео.
 
А зашто не оснујете форум "mrzitelji_ikarbusa.com" па лепо окупите екипу истомишљеника и уживате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530581#p530581:2zcq1ycv je napisao(la):
Somi303 » Pet Apr 06, 2018 6:14 pm[/url]":2zcq1ycv]Чистоћа Солариса јасно даје до знање да возила имају потпуно различит третман, никакво поређење нема смисла. Од овог ИК218М боље изгледа пола Мутаната из Космаја који имају преко десет година, а тек Икарбуси ИК112ЛЕ и ИК112М изгледају као да су јуче из фабрике изашли. Одржавање се разликује од погона до погона као да су у питању различити превозници.
To i jesi u pravu. Svi znamo kako Zemun održava autobuse. Pa 10 puta bolje izgleda pod na Connecto busevima koji su 2005-to godište.
 
Vrh