Cekaj sad malo, prvo kazes trebaju ljudi, ali evo vidis napustaju ti mladi inzinjeri idu preko grane jer znaju da ih ovde niko nece smarati u po doba dana i noci sa te strane, sa druge strane, po ovoj tvojoj prici apsolutno opravdavas proizvodnju ovih skartova, iako su po tvojim recima u startu krsevi, sa trece strane sto bi falilo da firme odu na katanac...? A sa poslednje strane tvoje medalje, kazes da nije resenje da niknu Roda, Dis, Idea... Pa cekaj malo prijatelju, ti hoces da opravdas neciji nerad ovde ili zaje*******avas ovde nekog?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528572#p528572:zagzreja je napisao(la):liponiiiii » Thu Mar 29, 2018 9:09 am[/url]":zagzreja]@Žika
Zašto uzimaju loše komponente od domaćih proizvodjača
Prvo zbog cene a onda ima jos jedan razlog a taj razlog je sto je ikarbus matiran od strane države da uzima sto više komponenata od domaćih proizvodjača samim tim da se postiče razvoj domaće privrede (politika države ) i kada si tako matiran nemas mnogo prostora . Kada bi ikarbus složio kvalitetan bus ne verujem da bi šrafovska roba bila iz srbije .
Ako ste pogledali ik-312mb u taj autobus je ugradjeno preko 60 posto komponenata iz stranih zemalja. Ono što znam kada bi Fap radio zeru bolje od ovog sada sto rade vi danas ne bi geldali ik-218m na Man šasiji nego na Fapovoj šasiji A 559.4. i onda bi imali ik-218F e tek bi to bio haos . Za malo je falilo da se ispod ik-112le nadje šasija Fapa .
Moram da ponovim jos jednom Ikarbus-u trebaju maldi ljudi , ljudi koji su željni dokazivanja a ne ovi sada sto kazu ma koga s*** samo nek se kotrlja . Mlade treba podržati dati šansu za razvoj i nece biti problema , a stara garda je tu da pokaze neke cake iz iskustva . Ovako ako se nastavi na 95 posto državnih firmi iće katanc , ne samo na famozni ikarbus oni su sitni 300 ljudi sta je to nista tamo bi preko noći bio otvoren novi DIS RODA IDEA to nije rešenje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528572#p528572:3iyx4fsc je napisao(la):liponiiiii » Čet Mar 29, 2018 9:09 am[/url]":3iyx4fsc]@Žika
Zašto uzimaju loše komponente od domaćih proizvodjača
Prvo zbog cene a onda ima jos jedan razlog a taj razlog je sto je ikarbus matiran od strane države da uzima sto više komponenata od domaćih proizvodjača samim tim da se postiče razvoj domaće privrede (politika države ) i kada si tako matiran nemas mnogo prostora . Kada bi ikarbus složio kvalitetan bus ne verujem da bi šrafovska roba bila iz srbije .
Ako ste pogledali ik-312mb u taj autobus je ugradjeno preko 60 posto komponenata iz stranih zemalja. Ono što znam kada bi Fap radio zeru bolje od ovog sada sto rade vi danas ne bi geldali ik-218m na Man šasiji nego na Fapovoj šasiji A 559.4. i onda bi imali ik-218F e tek bi to bio haos . Za malo je falilo da se ispod ik-112le nadje šasija Fapa .
Moram da ponovim jos jednom Ikarbus-u trebaju maldi ljudi , ljudi koji su željni dokazivanja a ne ovi sada sto kazu ma koga s*** samo nek se kotrlja . Mlade treba podržati dati šansu za razvoj i nece biti problema , a stara garda je tu da pokaze neke cake iz iskustva . Ovako ako se nastavi na 95 posto državnih firmi iće katanc , ne samo na famozni ikarbus oni su sitni 300 ljudi sta je to nista tamo bi preko noći bio otvoren novi DIS RODA IDEA to nije rešenje.
Sad nastupa onaj svima dobro poznati momenat kad mi treba da pitamo:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528739#p528739:2vdx2pjp je napisao(la):Вожд » Čet Mar 29, 2018 11:04 pm[/url]":2vdx2pjp]
Ako se ne varam bilo ih je 10, svi u Zemunu. Jedna je doživela remont 286, 287 je imao ubačen MAN motor i 6 brzina, uglavnom nije ni izlazio posle te intervencije i sve do jedne su rashodovali, nažalost. Autobus za rad, jako dobar, ko je umeo da ga vozi, ako se ne varam pragin menjač u njemu, ne baš svakidašnji raspored brzina, ali motor koji je odlično to prihvatao. Startan, povozit i vrlo udoban.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528912#p528912:14mwfom5 je napisao(la):Bender Rodriguez » 30 Mar 2018 04:06 pm[/url]":14mwfom5]Znači MUP ima Ikare, a Vojska će da dobije Karosu.
Inače ako se ne varam, dugo je taj bus služio. I to poprilično dobro. Sećam se kad sam ušao u njega pre hrista, još dok sam bio srednjoškolac. Očekivao sam neku kantu ali sam ubrzo video da je dosta izdržljivo napravljen. Mada to jeste bilo pre skoro pa 15 godina. Od tad sam se vozio njime jos samo dva tri puta.
Koliko ih uopšte ima/je bilo u GSP?
Gsp kupuje 100 solo autobusa, a bilo bi glupo da 50 ode u propali pogon u kojem se autobusi ne održavaju[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528987#p528987:2fyozci8 je napisao(la):busspoter » Pet Mar 30, 2018 10:27 pm[/url]":2fyozci8]Hteo sam da pitam da li je istina da u pogon Zemun u septembru stize 50 novih autobusa?
Sto se tice kamera, i ovi novi IK 218M imaju isto 9 kamera. Isto kod retrovizora i na vratima, sto npr na 112M nema.
Marija za volanom. .Odlicne su slike[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528663#p528663:19cm3jho je napisao(la):busspoter » 29 Mar 2018 04:42 pm[/url]":19cm3jho]
3090