Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
501 na 76
C52dpJ1.jpg


3062
Xq49j1E.jpg


3090
PY4m6rL.jpg


1053
jomQ6kT.jpg


3198
iRdIw93.jpg


3254 i P41115
aWQmIah.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528572#p528572:zagzreja je napisao(la):
liponiiiii » Thu Mar 29, 2018 9:09 am[/url]":zagzreja]@Žika

Zašto uzimaju loše komponente od domaćih proizvodjača

Prvo zbog cene a onda ima jos jedan razlog a taj razlog je sto je ikarbus matiran od strane države da uzima sto više komponenata od domaćih proizvodjača samim tim da se postiče razvoj domaće privrede (politika države ) i kada si tako matiran nemas mnogo prostora . Kada bi ikarbus složio kvalitetan bus ne verujem da bi šrafovska roba bila iz srbije .

Ako ste pogledali ik-312mb u taj autobus je ugradjeno preko 60 posto komponenata iz stranih zemalja. Ono što znam kada bi Fap radio zeru bolje od ovog sada sto rade vi danas ne bi geldali ik-218m na Man šasiji nego na Fapovoj šasiji A 559.4. i onda bi imali ik-218F e tek bi to bio haos . Za malo je falilo da se ispod ik-112le nadje šasija Fapa .

Moram da ponovim jos jednom Ikarbus-u trebaju maldi ljudi , ljudi koji su željni dokazivanja a ne ovi sada sto kazu ma koga s*** samo nek se kotrlja . Mlade treba podržati dati šansu za razvoj i nece biti problema , a stara garda je tu da pokaze neke cake iz iskustva . Ovako ako se nastavi na 95 posto državnih firmi iće katanc , ne samo na famozni ikarbus oni su sitni 300 ljudi sta je to nista tamo bi preko noći bio otvoren novi DIS RODA IDEA to nije rešenje.
Cekaj sad malo, prvo kazes trebaju ljudi, ali evo vidis napustaju ti mladi inzinjeri idu preko grane jer znaju da ih ovde niko nece smarati u po doba dana i noci sa te strane, sa druge strane, po ovoj tvojoj prici apsolutno opravdavas proizvodnju ovih skartova, iako su po tvojim recima u startu krsevi, sa trece strane sto bi falilo da firme odu na katanac...? A sa poslednje strane tvoje medalje, kazes da nije resenje da niknu Roda, Dis, Idea... Pa cekaj malo prijatelju, ti hoces da opravdas neciji nerad ovde ili zaje*******avas ovde nekog?
 
Jeste Djole, kasno sam video pa ne mogu da napisem lepo nazalost. Hvala na ispravci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528572#p528572:3iyx4fsc je napisao(la):
liponiiiii » Čet Mar 29, 2018 9:09 am[/url]":3iyx4fsc]@Žika

Zašto uzimaju loše komponente od domaćih proizvodjača

Prvo zbog cene a onda ima jos jedan razlog a taj razlog je sto je ikarbus matiran od strane države da uzima sto više komponenata od domaćih proizvodjača samim tim da se postiče razvoj domaće privrede (politika države ) i kada si tako matiran nemas mnogo prostora . Kada bi ikarbus složio kvalitetan bus ne verujem da bi šrafovska roba bila iz srbije .

Ako ste pogledali ik-312mb u taj autobus je ugradjeno preko 60 posto komponenata iz stranih zemalja. Ono što znam kada bi Fap radio zeru bolje od ovog sada sto rade vi danas ne bi geldali ik-218m na Man šasiji nego na Fapovoj šasiji A 559.4. i onda bi imali ik-218F e tek bi to bio haos . Za malo je falilo da se ispod ik-112le nadje šasija Fapa .

Moram da ponovim jos jednom Ikarbus-u trebaju maldi ljudi , ljudi koji su željni dokazivanja a ne ovi sada sto kazu ma koga s*** samo nek se kotrlja . Mlade treba podržati dati šansu za razvoj i nece biti problema , a stara garda je tu da pokaze neke cake iz iskustva . Ovako ako se nastavi na 95 posto državnih firmi iće katanc , ne samo na famozni ikarbus oni su sitni 300 ljudi sta je to nista tamo bi preko noći bio otvoren novi DIS RODA IDEA to nije rešenje.

Voleo bi da su malo pametniji ali očigledno su gluvi. I sa domaćim komponentama mogu da sa naprave konkretne stvari.

Prvi susret je bio vezano za sedišta kada su krenuli da posle Agisovih da ubacuju Poliester Priboj (ako me sećanje dobro služi to su oni autobusi koje su trebali da isporuče turskom kupcu). Pritužba je bila na nedovoljnu visinu i nemogućnost udaljavanja, lik je premerio, uporedio i rekao da je sve po JUS-u ???? I odje*******ao . Naši su radili modifikaciju tako što su poturali ispod panja parče blažujke i ispod šina dva profila visine oko 5 cm i pomerili kačenje za 4-5 cm.
Kasnije sam imao par susreta sa njihovim inžinjerima i tačno se videlo da ih ništa ne dotiče a najmanje okruženje vozača. Tj kao da imaju neku logiku da mu maksimalno zakomplikuju i zagorčaju radno okruženje. Ni mehaničarima nisu ostali dužni.

Uopšteno vozačevo radno okruženje je katastrofa, počev od ventilacije koja je bučna, nemogućnost kvalitetne regulacije grejanja. Ili greje ili duva hladno treće nema a pri tome proizvodi veliku buku i vibracije. Retko da može da osuši šoferku (pogotovo kad se napuni vozilo) pa su vozači večito nosili sudomil ili izvlačili creva i dodatne duvaljke. Čuveni desni brisač koji nikad nije brisao do desnog retrovizora. Naravno tu je i levi retrovizor i njegov niski položaj, jako zgodan da prilikom skretanja u levo sakrije pešaka i sl. Ove nove retrovizore kao da su ukrali iz nekog kupatila , ravni sa jako malim uglom vidljivosti. Veoma teško procenjivanje dubine uz vozilo kao i bočna preglednost. O beskorisnosti unutrašnjeg retrovizora nema potrebe pisati.
Donja ivica šoferke bez ikakvog razloga visoka, tačno da vozač ima osećaj borbenog vozila.
Kaseta iznad glave skoro pa beskorisna, možda za neke papire. Verovatno za putni nalog kad nigde nema niti jedno odlagalište da vozaču uvek bude pri ruci.

Uvek se može naći gomila nedostataka koje oni nikada neće otkloniti. Bol patnja i u znoju svom opis radnog mesta.
 
Pa ne znam što vam je to čudno, i ranije kad su se farbali autobusi, uvek su krovovi ostajali u staroj boji. To je čak jedna od meri štednje koje u potpunosi mogu da razumem, jer kapiram da prevozniku (bio GSP ili privatnik) nije svejedno da li uzima farbanje koje košta par stotina evra više ili manje. Na veliki broj vozila, nakupe se tu ogromne sume.
 
Čuo sam da će se uvesti nova autobuska linija od crkve u Vinči do Ikee, ne znam koliko je to istina i koliko je realno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528739#p528739:2vdx2pjp je napisao(la):
Вожд » Čet Mar 29, 2018 11:04 pm[/url]":2vdx2pjp]
file.php
Sad nastupa onaj svima dobro poznati momenat kad mi treba da pitamo:
''Vožde, a gde je ovo slikano?''
a ti nam rekneš:
...

:D :p
 
:D
U krugu kasarne "Vasa Čarapić", ako sam dobro video, bus ima logo GSP..
:sesir:
 
Кароса сликана код касарне? Значи ће је искасапе ових дана...
 
Онда је то буквално расход, има да вежбају препад и да разбијају прозоре.
 
Znači MUP ima Ikare, a Vojska će da dobije Karosu. :)


Inače ako se ne varam, dugo je taj bus služio. I to poprilično dobro. Sećam se kad sam ušao u njega pre hrista, još dok sam bio srednjoškolac. Očekivao sam neku kantu ali sam ubrzo video da je dosta izdržljivo napravljen. Mada to jeste bilo pre skoro pa 15 godina. Od tad sam se vozio njime jos samo dva tri puta.

Koliko ih uopšte ima/je bilo u GSP?
 
Банбусова Акија П40336 данас одрадила круг на 306 и 302 :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528912#p528912:14mwfom5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 30 Mar 2018 04:06 pm[/url]":14mwfom5]Znači MUP ima Ikare, a Vojska će da dobije Karosu. :)


Inače ako se ne varam, dugo je taj bus služio. I to poprilično dobro. Sećam se kad sam ušao u njega pre hrista, još dok sam bio srednjoškolac. Očekivao sam neku kantu ali sam ubrzo video da je dosta izdržljivo napravljen. Mada to jeste bilo pre skoro pa 15 godina. Od tad sam se vozio njime jos samo dva tri puta.

Koliko ih uopšte ima/je bilo u GSP?
Ako se ne varam bilo ih je 10, svi u Zemunu. Jedna je doživela remont 286, 287 je imao ubačen MAN motor i 6 brzina, uglavnom nije ni izlazio posle te intervencije i sve do jedne su rashodovali, nažalost. Autobus za rad, jako dobar, ko je umeo da ga vozi, ako se ne varam pragin menjač u njemu, ne baš svakidašnji raspored brzina, ali motor koji je odlično to prihvatao. Startan, povozit i vrlo udoban.
 
Ма какав бре Икарбус боље да купе Отокаре. Данас сам сликао Транс-југовог Отокара и возио сам се у њему оно је људи спејс-шатл.. Каминсов мотор од 280 кс упарен са Фојтовим четворобрзинцем, има 9 камера, на сваким вратима, путничком салону и ретровизорима, кик-даун ради једино што нема ручицу ретардера. Ретардер се активира када се пипне педала кочнице.
 
Otokar je odličan, i on kaska u enterijeru za zapadnom konkurencijom ali opet je daleko ispred domaćih. Nema krckanja , škripe i slično.
Zanimljivo da ima nezavisno vešanje napred.

rl_82_ec_corporate_pf_gallery.png


Nisam imao priliku da ga provozam ali kolega je zadovoljan sa njim, odličan na upravljaču, lepo i kvalitetno grejanje + plafonsko grejanje. Klima je leti dobra.
 
Hteo sam da pitam da li je istina da u pogon Zemun u septembru stize 50 novih autobusa?

Sto se tice kamera, i ovi novi IK 218M imaju isto 9 kamera. Isto kod retrovizora i na vratima, sto npr na 112M nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528987#p528987:2fyozci8 je napisao(la):
busspoter » Pet Mar 30, 2018 10:27 pm[/url]":2fyozci8]Hteo sam da pitam da li je istina da u pogon Zemun u septembru stize 50 novih autobusa?

Sto se tice kamera, i ovi novi IK 218M imaju isto 9 kamera. Isto kod retrovizora i na vratima, sto npr na 112M nema.
Gsp kupuje 100 solo autobusa, a bilo bi glupo da 50 ode u propali pogon u kojem se autobusi ne održavaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528663#p528663:19cm3jho je napisao(la):
busspoter » 29 Mar 2018 04:42 pm[/url]":19cm3jho]

3090
PY4m6rL.jpg
Marija za volanom. :D .Odlicne su slike
 
Vrh