Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Pa da, kada nema "ü", napišu "ue".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500509#p500509:21hlpwfm je napisao(la):
Era » 13 Dec 2017 02:24 pm[/url]":21hlpwfm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500258#p500258:21hlpwfm je napisao(la):
solecar » Uto Dec 12, 2017 4:33 pm[/url]":21hlpwfm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500252#p500252:21hlpwfm je napisao(la):
Bender Rodriguez » December 12th, 2017, 4:59 pm[/url]":21hlpwfm]Sad ne znam šta je ispravno, Duvag ili Divag ali ja ih znam kao Duvag.
Ispravno je Divag , jer su dve tačke na U (Ü) , a to slovo (glas) se izgovara kao I. U originalu se piše : DÜWAG

Pogrešno!

Ü = UE
Ä = AE
Ö = OE

DÜWAG = usta namestiš za U a kažeš E
ili ako ne uspeš, najpribližniji izgovor je: ДУЕВАГ a za nas i najzgodnije. :D

U srpskom se Ü transkribuje kao I, otuda Divag. Ne znači da je najsrećnije rešenje, ali takvo je pravilo.

München (Muenchen) = Minhen
Düsseldorf= Diseldorf
Düwag (Duewag) = Divag ( skraćenica od sseldorfer Waggonfabrik)
 
Mene intresuje misljenje ljudi, cisto da znam na cemu smo
Zavrsna obrada autobusa ili mehanika autobusa, ne gledam finansije vec cinjenice... Izvolite gospodo, da li ste za to, da ostanete sa citavim organima, ili da vam se isti prevrcu nakon par stotina kilometara... Ostalo me ne zanima, znaci Kesho, pazi sad, mehaniku izbaci i ostalo sto branis Ikarbus, da li si za zavrsnu obradu, ili motor + menjac gluposti!
 
Ajde vise.
Sad ga stvarno preterujes.
"Ostanete sa citavim organima, ili da vam se isti prevrcu..."
:D ;)
Argumentacija kao da pricas o "vazduplohovu" ;)

Uzgred, ako mehanika zataji, bus ispada sa linije, sto je priznaces, svakako veci problem od oplate kola lupka, zar ne?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Završna obrada pa završna obrada ... da Ikarbus košta koliko Mercedes i završna obrada bi bila ista. Za te pare, u tom rangu, to je to.
 
Gaspar18

Ne znam što mene lično pitaš, kad je očigledno da ti moje mišljenje ne znači ama baš ništa. Lepo sam napisao da je vešanje deo šasije, i da kao takvo apsolutno nema veze sa karoseristom, a ko hoće da razume ili shvati hoće, a ko neće, taj će poput tebe nastaviti sa postavljanjem glupih pitanja, a sigurno ne u cilju zdrave diskusije, već isterivanja nekog svog hira iz samo njemu znanih razloga. To što se uporno žališ na završnu obradu i istu vezuješ sa svoje "osetljive" bubrege, može uticati jedino na čulo sluha i delimično vida.

Što se tiče samog Ikarbusa, nemam nikakvih ragloga da branim tu fabriku, a kao neko ko već skoro osam godina radi u GSP-u, trebao bi biti među prvima koji će da ga pljune, kad bi taj isti Ikarbus na neki način nanosio štetu firmi od koje živim. Kako je većina proizvodenih serija raznih tipova Ikarbusa odradila svoje preko svake mere, gazeći i preko 2.000.000 kilometara uz tek minimalno održavanje, a za realno smešan novac u odnosu na zapadnoevropske konkurente, moram ipak biti objektivan, pa reći da je Ikarbus daleko od lošeg autobusa, pogotovu sve ono što je proizvedeno za GSP od 2012. godine, a i skoro sve pre famozne N serije. Iako su serije raznih 103, 201/2/3 imale već pomenute probleme sa korozijom, ipak su radili vredno godinama (mnoge od njih dođoše skoro do punoletstva) u otežanim uslovima eksploatacije (česta preopterećenja, manjak delova, kolovozi puni rupa itd). Potpuno je normalno da u nekim stvarima jedan MAN ili Mercedes bude bolji od Ikarbusa, jer kao niskobudžetini proizvođač, Ikarbus i ne može parirati takvim imenima, a i ne treba. Ko hoće premijum proizvod mora biti i spreman da izdvoji popriličnu svotu novca, a takav kupac neće gledati proizvode ni jednog Ikarbusa, niti jednog MAZ-a, Liaza, SOR-a itd. Za razliku u ceni, koja često prelazi i 100.000 evra u poređenju Ikarbusa M i LE serije i parnjaka sa istom postrojem i mehnikom, a proizvedenih u matičnom kućama, neke stvari vezane za završnu obradu i pojedine jeftinije komponente, moraju se progutati. Mi smo nažalost siromašno društvo, koje nema novca ni za MAN, ni za Mercedes, a ni za jedan Solaris, kao ni za bilo koji drugi premijum brend, pa smo eto pronađeni da kupujemo Ikarbuseve, MAZ-eve, Liaze, Temse i sl. E ovi poslednje pomeniti se već mogu porediti, pošto pripadaju istoj kategoriji, i među tom konkurencijom, Ikarbus ni po čemu preterano ne odskače. U nečemu je bolji, a u nečemu lošiji. Obično po malo višoj ceni nudi bolju mehaniku, dok razlike u završnoj obradi nisu toliko velike. Niko tu nije sjajan, a realno to se od pomenutih proizvođača i ne očekuje. Tu su da ponude što je moguće bolji odnos uloženog i dobijenog i ništa više.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Pa najbolje je onda da grad opet uzme kredit , u saradnji sa ERBDom obnovi ceo vozni park autobusima koji nisu Ikarbus, i budemo mirni na 15 do 20 godina. Koliko god grad bio zaduzen, ipak se mora traziti kompromis, da li kredit, ili da kupujes Ikare, a po meni je ipak bolje kredit, jer znamo sta Ikarbus ovde radi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500811#p500811:10011na1 je napisao(la):
Александар » Čet Dec 14, 2017 3:13 pm[/url]":10011na1]Pa da, kada nema "ü", napišu "ue".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500509#p500509:10011na1 je napisao(la):
Era » 13 Dec 2017 02:24 pm[/url]":10011na1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500258#p500258:10011na1 je napisao(la):
solecar » Uto Dec 12, 2017 4:33 pm[/url]":10011na1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500252#p500252:10011na1 je napisao(la):
Bender Rodriguez » December 12th, 2017, 4:59 pm[/url]":10011na1]Sad ne znam šta je ispravno, Duvag ili Divag ali ja ih znam kao Duvag.
Ispravno je Divag , jer su dve tačke na U (Ü) , a to slovo (glas) se izgovara kao I. U originalu se piše : DÜWAG

Pogrešno!

Ü = UE
Ä = AE
Ö = OE

DÜWAG = usta namestiš za U a kažeš E
ili ako ne uspeš, najpribližniji izgovor je: ДУЕВАГ a za nas i najzgodnije. :D

U srpskom se Ü transkribuje kao I, otuda Divag. Ne znači da je najsrećnije rešenje, ali takvo je pravilo.

München (Muenchen) = Minhen
Düsseldorf= Diseldorf
Düwag (Duewag) = Divag ( skraćenica od sseldorfer Waggonfabrik)

Mislim da grešiš.

U sprskom ne postoji transkripcija slova Ü illi Ö ili Ä.
 
Ne postoji transkripcija i mi te glasove zaiista nemamo:

Pravila transkripcije
Transkripcija se naziva još i fonetsko pisanje zato što je izgovor stranih imena prilagođen pre svega našem glasovnom sistemu. Ne oponaša se izvorna fonetika - [keln] a ne [køln] (Köln), [minhen] a ne [mʏnçən] (München) - zato što u srpskom jeziku ne postoje nemački glasovi [ø] ili [ʏ]. Često se dešava da se naša transkripcija dosta razlikuje od izvorne fonetike datog jezika. Pravila transkripcije ne teže da što vernije prenesu izgovor nekog imena na stranom jeziku - to bi bio uzaludan napor, jer mnogi jezici imaju artikulacionu strukturu veoma različitu od srpskog jezika. Za naš jezik važe druga merila.

http://www.najstudent.com/saveti/prilag ... jezika-292
 
Ovde vidim sve prsti od pameti i znanja o jeziku. :bash: 'Ne postoji transkripcija, jer glasovi ne postoje u nasem jeziku.' :bash: :bash: :bash: :blah:
 
Ispada da je Ikarbus nešto najkvalitetnije što se kotrlja na točkovima.
Malo je drugačije ?
Inače bi se svi tukli za proizvode te fabrike. Što kažu dobar glas daleko se čuje.
Kao što se radionica Solaris godinama nametala i uspela da se progura pored najvećih evropskih proizvođača.

Pa Ikarbus može o ovome da sanja, da svi bez problema prevale put od 1200 km u cugu. Što je smešno.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yLAnjRu2iGs[/youtube]


Turski MAN-ovi iz donacije su sličnu dužinu prevalili. I svi stigli bez problema.
 
1984. Ikarusi za Ljubljanski LPP

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=477Ot0Xnzx0[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501067#p501067:36g0gllx je napisao(la):
Aleksandar1 » 15 Dec 2017 17:22[/url]":36g0gllx]Ovde vidim sve prsti od pameti i znanja o jeziku. :bash: 'Ne postoji transkripcija, jer glasovi ne postoje u nasem jeziku.' :bash: :bash: :bash: :blah:

Очигледно лапрдије поенглезованих помодара који се угледају на острвске гоблине са потребом да транскрибују ствари како је у изворном језику, уместо да лепо све прилагођавају својем како ми радимо
 
Ovi Ikari nigde ne mogu a da se ne pokrive.

035180_Ikarus-Zemun_IK160P_KAK_792U_0747.JPG


To im je vekovna boljka.
 
Mene samo intresuje, kako originalni trovratni zglobni Man vise radi posao na potezu 600, nego neki Ikarbusov skart... Ikarbus sa N, LE i M serijom mora da prizna da je vreme za katanac (kao i na zvezdu i kosarci)..
 
Kako su na primeru mnogih drzavnih firmi, koje su u jos komunistickim vremenima, tako i Ikarbus!
 
Kad bi se stavio katanac na Ikarbus, GSP ne bi prešao na MAN ili Mercedes, nego na raznorazne MAZ-ove, BIK-ove, LIAZ-e i slično. Ne živite u zabludi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499140#p499140:3i28i2bj je napisao(la):
Kesha » Pet Dec 08, 2017 2:51 pm[/url]":3i28i2bj]Verujem da je problem i u troškovima nabavke šasija, pogotovo od proizvođača kakav je MAN, pa to naravno ne ostavlja mnogo mesta za profit, a da cena ipak ostane konkurentna i naravno, onda se štedi na svemu i svačemu.
Samo katanac na M i LE skarabudzevine. Covek je lepo objasnio sustinu problema, zbog skupih uvoznih šasija, škrtari se i ciganise na svemu ostalom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501817#p501817:376h8m46 je napisao(la):
Gaspar18 » 19 Дец 2017 12:20 am[/url]":376h8m46]Kako su na primeru mnogih drzavnih firmi, koje su u jos komunistickim vremenima, tako i Ikarbus!
Pa, meni baš deluje da su počeli da proizvode škart vozila kada su se prilagodili kapitalističkim trendovima na tržištu.
 
Nisu se nikad prilagodili jer da jesu nestali bi odavno.
Njima trebaju kvalitetni inžineri i majstori u proizvodnji. Očigledno su zato i krenuli kupuju samohodne šasija na koju kasnije nakaleme onaj golubarnik.
 
Vrh