Gaspar18
Ne znam što mene lično pitaš, kad je očigledno da ti moje mišljenje ne znači ama baš ništa. Lepo sam napisao da je vešanje deo šasije, i da kao takvo apsolutno nema veze sa karoseristom, a ko hoće da razume ili shvati hoće, a ko neće, taj će poput tebe nastaviti sa postavljanjem glupih pitanja, a sigurno ne u cilju zdrave diskusije, već isterivanja nekog svog hira iz samo njemu znanih razloga. To što se uporno žališ na završnu obradu i istu vezuješ sa svoje "osetljive" bubrege, može uticati jedino na čulo sluha i delimično vida.
Što se tiče samog Ikarbusa, nemam nikakvih ragloga da branim tu fabriku, a kao neko ko već skoro osam godina radi u GSP-u, trebao bi biti među prvima koji će da ga pljune, kad bi taj isti Ikarbus na neki način nanosio štetu firmi od koje živim. Kako je većina proizvodenih serija raznih tipova Ikarbusa odradila svoje preko svake mere, gazeći i preko 2.000.000 kilometara uz tek minimalno održavanje, a za realno smešan novac u odnosu na zapadnoevropske konkurente, moram ipak biti objektivan, pa reći da je Ikarbus daleko od lošeg autobusa, pogotovu sve ono što je proizvedeno za GSP od 2012. godine, a i skoro sve pre famozne N serije. Iako su serije raznih 103, 201/2/3 imale već pomenute probleme sa korozijom, ipak su radili vredno godinama (mnoge od njih dođoše skoro do punoletstva) u otežanim uslovima eksploatacije (česta preopterećenja, manjak delova, kolovozi puni rupa itd). Potpuno je normalno da u nekim stvarima jedan MAN ili Mercedes bude bolji od Ikarbusa, jer kao niskobudžetini proizvođač, Ikarbus i ne može parirati takvim imenima, a i ne treba. Ko hoće premijum proizvod mora biti i spreman da izdvoji popriličnu svotu novca, a takav kupac neće gledati proizvode ni jednog Ikarbusa, niti jednog MAZ-a, Liaza, SOR-a itd. Za razliku u ceni, koja često prelazi i 100.000 evra u poređenju Ikarbusa M i LE serije i parnjaka sa istom postrojem i mehnikom, a proizvedenih u matičnom kućama, neke stvari vezane za završnu obradu i pojedine jeftinije komponente, moraju se progutati. Mi smo nažalost siromašno društvo, koje nema novca ni za MAN, ni za Mercedes, a ni za jedan Solaris, kao ni za bilo koji drugi premijum brend, pa smo eto pronađeni da kupujemo Ikarbuseve, MAZ-eve, Liaze, Temse i sl. E ovi poslednje pomeniti se već mogu porediti, pošto pripadaju istoj kategoriji, i među tom konkurencijom, Ikarbus ni po čemu preterano ne odskače. U nečemu je bolji, a u nečemu lošiji. Obično po malo višoj ceni nudi bolju mehaniku, dok razlike u završnoj obradi nisu toliko velike. Niko tu nije sjajan, a realno to se od pomenutih proizvođača i ne očekuje. Tu su da ponude što je moguće bolji odnos uloženog i dobijenog i ništa više.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk