Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Bender Rodriguez":3ojnjhn0 je napisao(la):
Pa vidim u poslednje vreme svima nalaziš mane, čak si se i BKMa dovatio par puta na drugoj temi. A kad se radi o Ikarbusu vrtiš pitanje ''ajde napišite mi šta vam smeta kod njega?'' iako je sve to ispisano i obrađeno jedno 5 puta na prethodnim stranama.
Ja samo iznosim fakta, proverljiva uzgred budi rečeno, koji vam kazuju da nije Ikarbus jedini koji ima određene probleme. Možda ih neki drugi imaju i više, al izgleda da to jedan dobar deo populacije i ne želi da čuje, pošto im se to jednostavno ne dopada. Dohvatio sam se jednom prilikom i BKM-a. Tačno, a razlog je vrlo jednostavan. Ne može se porediti sa Ikarbusom, pošto pomenuti još uvek ne proizvodi trole, ali s druge strane, kako to da se nešto što je poprilično loše projektovano sa ne baš malim problemima toliko hvali, a Ikarbus pljuje i osnovno i neosnovano? Kad je Ikarbus u pitanju sve se zna, a za druge nema veze. Mogu se i napamet hvaliti, što da ne? Kad mnoge toliko interesuje svaka i najmanja mana jednog Ikarbusa, pa onda se bar potrudite da i o konkurenciji ponešto saznate, pošto nam objektivnosti definitivno nedostaje. Pozdrav

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Ja sam lepo bio napisao sta mi smeta kod Ikarbusa. Najvise sam pisao iz ugla putnika, u tehnikalije ne ulazim jer ne znam dovoljno. Ali iz ugla putnika sam pisao I ima da pisem dokle god koristim te masine. A koristim ih skoro 30 godina.Naravno da svaka marka ima svoje skartove I propuste. Samo... kod Ikarbusa to nije anomalija nego redovno stanje. Sad, ili bas nemaju srece, ili ih neko sabotira, ili su prosto aljkavi. Hmmm, sta mislite, sta bi moglo da bude od ta tri?

Kesho ti ovde ispisao romane o tom Ikarbusu I zaista, izneo si dosta validnih cinjenica I tehnikalija koje su I mene naterale da korigujem neke stavove. Al niko od vas da se smiluje da mi kaze kako se bas Ikarbusu OPET desilo da mu se u vozilima starim dve, odnosno cetiri nedelje, vec sve zivo skripi I puca i da krecu lajsne vec da otpadaju? I nemojte da mi drvite sad o Liazima. Toga cak ni kod Liaza nema. Nema tog Liaza, te Akie I tog Maza koji su skripali I raspadali se posle tako kratkog vremena kao ova najnovija zglobna serija. O zloglasnoj N seriji da ne pricam. Najgore smece od masina koje su ikad vozile ovdasnjim ulicama.

Inace ja nemam nista protiv postova koji demantuju netacne tvrdnje ili predrasude o Ikarbusu. Nego imam protiv ovih koji su zapeli da ga odbrane po svaku cenu I koji ce maltene na kraju da nas ubedjuju da je Ikarbus u stvari u rangu Solarisa. Ma sta u rangu, I bolji cak...

I pre nego sto krenete da pisete kako vi samo reagujete na mrznju prema Ikarbusu, da napomenem - ja ga ne mrzim. Tj nisam zapeo za to da ga predstavim kao nesto najgore I nije mi zelja da se zatvori. Ali zelim da se skine vise sa drzavne sise ili da se napokon dovede u red. A ne da 15 godina citam I slusam kako je normalno da se vozim u krsevima jer to je nas srpski krs koji napravise 300 srba pa smo svi u obavezi da ga zato trpimo I doveka izdrzavamo.I da mi pricaju pojedinci kako su putnici razmazeni sto za paprenu cenu hoce autobus, a ne kotrljajucu kantu.

Inace I Zastava je bila nasa pa je ipak svakom policajcu svanulo 2002. kad su stigli Pezoi 307. Ne samo zato sto je Pezo bolji nego sto im je bilo preko glave Zastavinog fusarenja I podvala. Fabrika iz koje je poteklo ono cuveno "kakva plata, takva vrata". A jel tako? E dobro bajo, onda umesto plate moze I katanac, pa cete da pravite vrata ko bele lale. Al dok ih neko ne uslovi I ne kazni, oni teraju po svome. E to je ono o cemu ja pricam I to je ono sto me iritira kod Ikarbusa. A vi ga branite ovde ko da vam je porodicna firma.
 
Činjenica je da lajsne i podne obloge nisu nameštene na pojedinim primercima kako bi trebalo, prigovor je svakako na mestu.
Zloglasna N serija, eno je u Novom Sadu, ne baš u savršenom stanju, ali posle 10 godina više nego pristojnom stanju. Ni približno raskantano, ni približno bučni kao ovi u BG.
Ne znam gde si pročitao da je Ikarbus u rangu nekog renomiranog proizvođača, samo pokušavamo da pojasnimo da razlike koje postoje između bredniranih proizvođača i ovih niskobudžetnih. Jeftiniji materijali i jeftiniji delovi, dakle ne može biti isti kvalitet.
Naprotiv, nemam ništa protiv primedbi, ja sam do pre dve godine bio još gori u kritikama, sve do momenta dok nisam došao u situaciju da gledam te brendove precenjene detaljnije, kad vidiš održavanje, kad vidiš neka rešenja, neke propuste, onda uvidiš da ono što imamo i nije toliko jezivo.
A ono po čemu smo mi Srbi poznati, tuđe g*vno vredi više nego naš hleb. U situaciji kada ništa nema i ne radi, dostignuće je bilo šta proizvesti, daleko od savršenog proizvoda ali ipak nešto što traje i radi posao.
 
Пљујем Икарбусе од 2004 па до данас. Могу да наведем мане новог крша званог ИК 218М али неком другом приликом.
 
Te 2004. godine si imao koliko, 4 godine? Od malih nogu inžinjer neki izgleda.
Nema potrebe da se trudiš, sam termin krš za novo vozilo, dovoljno govori o sagovorniku i koliko je relevatno to što napišeš.
 
Колико ја знам ми смо се нешто договорили.
Сећам се вожњи у Веолијиним ИК 103 из те серије. Обожавао сам их али нису могле да надмаше Банетове Кобре шалтаре....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503033#p503033:2kykwdke je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 2:00 pm[/url]":2kykwdke]
Mnoga ta vozila što pljujete, iznela su veliki teret teškog perioda 2000tih, kada se vozilo i ganjalo koliko je moglo, ti neki Ik103 su uistinu krivi, ali lakše je odraditi sa njim smenu nego sa nekim Liazom ili tako nečim. Znači, auto koji lepo ide, koči, greje, relativno je dobro upravljiv i za naše uslove, radi posao.

Lupetaš kao i uvek.
Relativno dobro upravljiv ? Iz fabrike kad je izašao ne može da se drži pravac. Svo vreme vožnje se koriguje volan, kako koja neravnina na kolovozu on menja pravac kretanja. Pričaš o upravljivosti a nemaš blage veze.
Bilo kakva brža vožnja u Ikarbusu izgleda kao u čamcu na otvorenom moru.

Da li je neko bio u fabrici i gledao kako se proizvode autobusi ?
Da li je neko razgovarao sa njihovim inžinjerima ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503033#p503033:296lpfz5 je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 2:00 pm[/url]":296lpfz5] Ali, problem sa elektronikom imaju i novi C2 Citari, nerešivi, imaju i još neki proizvođači koji su koristili MB komponente. E sad, zamislite kupite C2 Citara koji košta 100.000e više od našeg LE, a on Vam stoji u servisu zbog elektronike i to ne može da se popravi. Šta bi onda tek pričali? Generalno, Ikarbus nema mogućnost da pravi svoje sisteme i svoje delove, prošla su vremena Fapa i domaće proizvodnje gde si ugrađivao i razvijao svoje, sada su prinuđeni da ugrađuju gotove komponente, a njihov kvalitet je opet upitan jer se i gigantima poput Mercedesa događaju propusti i to ozbiljni.
Pustite sentimentalnosti i savršenstva tehnike iz 80tih, lako je iz fotelje kući pametovati kako ništa ne valja, izvol'te uradite nešto bolje, promenite.

Ikarbus domaći proizvođač autobusa koji je uvek kupovao osovine Mađarske Rabe, njihove motore, uvozio cevi i ostalo pored domaćih firmi. I ko je patriota ?
Sistem FAP FAMOS je bio veliki proizvođač osovina , menjača, motora i što je najbitinije imao je dobru kooperaciju sa Mercedesom. Izvozom domaće robe su kupovani motori koji se nisu kod nas proizvodili. I oni su silne pare davali mađarima.
Licencni motori koje je nemački MAN odbacio još početkom sedamdesetih oni su malo modifikovani ugrađivani u Ikarbuseve devedesetih i dvehiljaditih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503103#p503103:2t1qc2q0 je napisao(la):
Žika » 24 Dec 2017 07:29 pm[/url]":2t1qc2q0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503033#p503033:2t1qc2q0 je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 2:00 pm[/url]":2t1qc2q0]
Mnoga ta vozila što pljujete, iznela su veliki teret teškog perioda 2000tih, kada se vozilo i ganjalo koliko je moglo, ti neki Ik103 su uistinu krivi, ali lakše je odraditi sa njim smenu nego sa nekim Liazom ili tako nečim. Znači, auto koji lepo ide, koči, greje, relativno je dobro upravljiv i za naše uslove, radi posao.

Lupetaš kao i uvek.
Relativno dobro upravljiv ? Iz fabrike kad je izašao ne može da se drži pravac. Svo vreme vožnje se koriguje volan, kako koja neravnina na kolovozu on menja pravac kretanja. Pričaš o upravljivosti a nemaš blage veze.
Bilo kakva brža vožnja u Ikarbusu izgleda kao u čamcu na otvorenom moru.

Da li je neko bio u fabrici i gledao kako se proizvode autobusi ?
Da li je neko razgovarao sa njihovim inžinjerima ?
Dragi samoprozvani stručnjače, koji izjavljuješ kako ti vetar duva, prvo lažeš kako su Japanci terorisani, potom kako su radili trosmence i slično, ajde se za početak dogovori sa sobom kako i za šta lažeš.
Potom, lično vozio do 80km/h IK103 iz 2008. godine, ništa nije lošije upravljiv nego Konekto koji je 100.000e skuplji pri toj brzini u idealnim uslovima po autoputu. To što si ti navikao na ona savršenstva tehnike iz 80tih, e to je već druga stvar.
Novu Ik103 iz 2012. godine možeš sa malim prstom voziti, neće nigde otići, e sad jbg, što nije svako za novo vozilo, već za ona čuda tehnike iz 80tih tu ti ne može fabrika pomoći.
Taj autobus je uistinu prevaziđen po mnogo čemu, ali što se tiče rada vozača, pored lošeg sedišta (koje btw. može biti zamenjeno, ali podiže cenu) i slabije preglednosti u desnu stranu, sve drugo je više nego zadovoljavajuće.
Kad su došli 2003. u GSP novi, pričaj sa ljudima koji su ih dužili za utiske, ako ima uopšte bilo ko na ovoj planeti ko nešto zna osim tebe. Godinama kasnije su ih radije uzimali za rad nego neke mlađe autobuse.
Baš zato što sam i pričao sa njihovim zaposlenima i pričam o tome da ovo danas još i dobro ispada, gde i kako ti ljudi rade i za koliko, super je činjenica da uopšte tako neka fabrika i izbaci neki proizvod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503078#p503078:3drx0hi1 je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 5:21 pm[/url]":3drx0hi1]A ono po čemu smo mi Srbi poznati, tuđe g*vno vredi više nego naš hleb. U situaciji kada ništa nema i ne radi, dostignuće je bilo šta proizvesti, daleko od savršenog proizvoda ali ipak nešto što traje i radi posao.
Ne, ni ja ne mislim da tuđe g***o vredi više nego naš hleb. Dakle to ne. Ali ako imam da biram između tuđeg kvaliteta, i domaćeg osrednjeg, u kontekstu autobusa i sličnih komercijalnih vozila, odabraću tuđi kvalitet. Jeste, domaća privreda mora da se očuva. Ali kao i u svemu u životu i ekonomiji.... ponavljam po 3. put na ovoj temi: i tu mora da postoji neka mera. Za mene ''čuvajmo/kupujmo domaće'' znači da ako npr neko preduzeće ima izbor dal da kupi neko dobro srpsko vozilo, ili odlično strano, da treba uzeti ovo naše ako/dokle god je to moguće odnosno isplativo. Ali ako se radi o domaćem koje je đene-đene, i o stranom koje je odlično, onda treba kupiti to strano. Jer je prosto disparitet preveliki i ne može država doveka da pegla takve stvari. Ovo se ne odnosi na Ikarbus, dajem opšti primer. Postoji mera do koje se ide u svemu, pa i u štednji.

I shvatite više da je tako svuda. Države spasavaju privatne kompanije i forsiraju kupovinu domaćeg samo ako procene da će se to posle desetostruko vratiti ili ako se proceni da će ekonomija otići u bestraga ako ovo propadne. I premda se slažem s vama da svaka proizvodnja u Srbiji, pa makar i u fabrici od 300 ljudi, puno znači jer nam je privreda desetkovana pa daj šta daš... mislim da nekad preterujete kad pričate o tom Ikarbusu. Ispade da će cela Srbija propasti ako se Ikarbus otkači sa sise, a da će se stvari same popraviti ako ostane ovako kako je. Ne, neće. Dok se ne puste da sami plivaju, da osete današnja tržišta, i da shvate koliko moraju da se bore da bi opstali, Ikarbus će ostati ovakav kakav je.

S ostalim se manje više slažem.
Пљујем Икарбусе од 2004 па до данас.
Ja sam ih zaista iskreno gotivio pa čak i branio sve do 2009. Al sam im davao ''kredita'' (i zato ''što su naši'' i zato što mi je jasno koliko je teško probiti se) i nadao se nečemu boljem još jedno 5 godina, do 2014. Onda kad sam imao prilike da čujem kakva je firma, a i da vidim kako joj se (ne) drže novi proizvodi, i najgore od svega - kako oni uporno i uporno i uporno teraju po svome.. onda sam počeo da, što bi rekli, raskrštavam s njima.

Ne mrzim ih, ne želim da se zatvore. Ali nemam više ni razumevanja i blagonaklonosti prema njima. Da je na meni, otkačio bi ih sa programa i rođačkih veza i tretirao isto kao i sve ostale. Pa sad ako se dozovu pameti, pa se poprave i naprave proizvod koji će na tenderu biti u top 3 ponude, onda bi im rado dao šansu. Da baš tako, ne moraju da budu najbolji, neka samo budu u top 3 ponude, i daću im šansu jer to znači da su se opametili. Ali ako bi nastavili da teraju po svome, ne bih trčao da ih spašavam.
 
Žika":367jer8d je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503107#p503107 je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 7:53 pm[/url]":367jer8d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503103#p503103 je napisao(la):
Žika » 24 Dec 2017 07:29 pm[/url]":367jer8d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503033#p503033 je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 2:00 pm[/url]":367jer8d]
Mnoga ta vozila što pljujete, iznela su veliki teret teškog perioda 2000tih, kada se vozilo i ganjalo koliko je moglo, ti neki Ik103 su uistinu krivi, ali lakše je odraditi sa njim smenu nego sa nekim Liazom ili tako nečim. Znači, auto koji lepo ide, koči, greje, relativno je dobro upravljiv i za naše uslove, radi posao.

Lupetaš kao i uvek.
Relativno dobro upravljiv ? Iz fabrike kad je izašao ne može da se drži pravac. Svo vreme vožnje se koriguje volan, kako koja neravnina na kolovozu on menja pravac kretanja. Pričaš o upravljivosti a nemaš blage veze.
Bilo kakva brža vožnja u Ikarbusu izgleda kao u čamcu na otvorenom moru.

Da li je neko bio u fabrici i gledao kako se proizvode autobusi ?
Da li je neko razgovarao sa njihovim inžinjerima ?
Dragi samoprozvani stručnjače, koji izjavljuješ kako ti vetar duva, prvo lažeš kako su Japanci terorisani, potom kako su radili trosmence i slično, ajde se za početak dogovori sa sobom kako i za šta lažeš.
Potom, lično vozio do 80km/h IK103 iz 2008. godine, ništa nije lošije upravljiv nego Konekto koji je 100.000e skuplji pri toj brzini u idealnim uslovima po autoputu. To što si ti navikao na ona savršenstva tehnike iz 80tih, e to je već druga stvar.
Novu Ik103 iz 2012. godine možeš sa malim prstom voziti, neće nigde otići, e sad jbg, što nije svako za novo vozilo, već za ona čuda tehnike iz 80tih tu ti ne može fabrika pomoći.
Taj autobus je uistinu prevaziđen po mnogo čemu, ali što se tiče rada vozača, pored lošeg sedišta (koje btw. može biti zamenjeno, ali podiže cenu) i slabije preglednosti u desnu stranu, sve drugo je više nego zadovoljavajuće.
Kad su došli 2003. u GSP novi, pričaj sa ljudima koji su ih dužili za utiske, ako ima uopšte bilo ko na ovoj planeti ko nešto zna osim tebe. Godinama kasnije su ih radije uzimali za rad nego neke mlađe autobuse.
Baš zato što sam i pričao sa njihovim zaposlenima i pričam o tome da ovo danas još i dobro ispada, gde i kako ti ljudi rade i za koliko, super je činjenica da uopšte tako neka fabrika i izbaci neki proizvod.
Pazi ti mala bubuljičava lažovčino drži se te drške i metle. Očigledno nisi za bolje kad kažeš da IK 103 ništa lošije nije upravljiv u odnosu na Conecto.
Trebali su vozači da te nauče malo vaspitanju kad su te mama i tata ispustili.

Od kada si ti stručnjak ? Prodaješ karte i ribaš patos i ti će da pričaš ko je za šta. Očigledno su te bubuljice ostavile debelog traga na tvojoj psihi pa si zato kočeperan.
Jao, stvarno i ja imam strpljenja za kojekakve probisvete. Jako si nervozan za jednog profesionalca kako sebe ubeđuješ da jesi. Idi laži dalje, ajde, neću te više ometati.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Becks, Ziko spustite lopticu sto se kaze nema potrebe za takvim medjusobnim oslovljavanjem ;)
 
Becks-a treba naučiti kulturnom obraćanju i zdravoj diskusiji.
Naravno da neću dozvoliti da me neki bubuljičavi balavci nazivaju lažovom.
 
Jasno, moja sugestija se odnosila na obojcu posto sam siguran da imate sta da kazete ali na lepsi nacin.
 
Prvo, niko te nije pominjao do lupetanje, nemaš pojma, kulturo.
Drugo, nisi dao odgovore za tvrdnje kako su terorisani autobusi iz donacija, kao argument protiv. Potom si izjavio, kako su proživeli isto što i ikarbusi, trosmence, nigde nisi naveo koji, kroz prethodne diskusije, kada nema kuda, onda prelaziš na ovaj spektar uvreda kojima zaista misliš da me pogađaš. Umesto da daš odgovore, krećeš da pričaš o stvarima koje nisu spomenute, priča o modelima od pre par godina, ti o kvačilima koji u serijama 90tih. Priča o sadašnjoj elektronici MBa, ti o uvozu motora iz Mađarske.
Ne trpiš drugo mišljenje, ne trpiš da nisi u pravu, ne trpiš da neko mlađi vozi, ne trpiš ni sebe, ali to je tvoj problem.
Ja sa tobom ovde stavljam tačku, tvoje postove blokiram da ih ne čitam, a tebi ostavljam da i dalje ubeđuješ u svoje priče, argumentima najprimitivnije vrste, to je valjda ta kultura koju spominješ.
Srdačan pozdrav!

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Zaista Žiko, činjenica je da skrećeš sa teme. Kakve sad veze ima uvoz osovina i motora mađarske RABA-e sa trenutnom pričom? Inače, šaltači su i imali FAMOS ručne menjače, a i dalje ih imaju oni koji su ostali u radu. Samo su im još FAMOS motori falili, imajući u vidu da nemali broj SANOS-a sa njima nije sastavio ni 150.000 kilometara do prve generalne, a na stranu to što su se sa njima vukli ko mrcine, pa su oni sa original mercedesovim motorima bili daleko cenjeniji. Ne znam ni dokle je FAMOS i proizvodio motore, a možda se opet vraćamo u osamdesete godine? Za RABA-ine motore se ne može reći da su se loše pokazali, bio to D2156 ili D10, koji još uvek gura preživele 202-jke.
 
Joooooooooooooooooooooooooooooooj Kesho, na koliko piva trezan ili pijan da ti covek objasnjava u vezi Ikarskarta... Daj malo realnosti... Opet, po ko zna koji prokleti put... IZOLACIJA MOTORNOG PROSTORA IKARBUSA, da li se ikad vodi racuna o tome? Cak i Maz 215 koji ima motor napred pa je izolovaniji, a pljujes ga, a IK201 u tom segmentu prednjaci, jer coveku koji ga vozi mozak prolupa... Daj malo proklete REALNOSTI... Kukas na SG313 koji su "bili zasticeni ko beli medvedi", pa tvom IK201 iz bilo kojih serija predstavljas kao da su spejs satl? Ma je li? Zasto se ovaj redovan bus sa 95 uporno iskljucuje sa linije? Do ispravnosti vozila ili ne? Navodim ti garazni broj 3279, koji TREBA DA VIKENDIMA RADI NA 95, a GDE JE ON? Nema ga liniji tacka. Vozacima KAPA DOLE, i takvima treba odati priznanje, jer isti polazak na 95 skoro uvek menjaju Man Japance, jer nece da voze sve i svasta... Manite se komunisitckih sistema u vezi Ikarbusa molim vas k'o Boga, jer ocigledno ovo ide u nedogled. Ili metnuti katanac ili privatizacija. Hocu malo REALNOSTI U VEZI IKARBUSA...
 
Gaspare sta si se uhvatio tog katanca toliko, mislim da je gotovo svima jasno da Ikarbus nije idealna fabrika i da ima problema ali po meni je osnovna dilema u tome treba li im pruziti jos koju priliku ili ne.
 
Gde vidi komunisticke sisteme, meni nije jasno.
Vole ljudi da komentarisu nesto o cemu malo ili nimalo ne znaju, pa to ti je ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503153#p503153:1ecv0tvw je napisao(la):
Kesha » Ned Dec 24, 2017 10:56 pm[/url]":1ecv0tvw]Zaista Žiko, činjenica je da skrećeš sa teme. Kakve sad veze ima uvoz osovina i motora mađarske RABA-e sa trenutnom pričom? Inače, šaltači su i imali FAMOS ručne menjače, a i dalje ih imaju oni koji su ostali u radu. Samo su im još FAMOS motori falili, imajući u vidu da nemali broj SANOS-a sa njima nije sastavio ni 150.000 kilometara do prve generalne, a na stranu to što su se sa njima vukli ko mrcine, pa su oni sa original mercedesovim motorima bili daleko cenjeniji. Ne znam ni dokle je FAMOS i proizvodio motore, a možda se opet vraćamo u osamdesete godine? Za RABA-ine motore se ne može reći da su se loše pokazali, bio to D2156 ili D10, koji još uvek gura preživele 202-jke.
Uporno vam pričam da se manje više iste stvari ponavljaju decenijama. Sa ubacivanjem elektronike / senzora stvar se daleko više komplikuje. Seti se prvih niskopodnih i koliko su servisna kola špartala po gradu i uporno pokušavala da otklone gremline.
Kombinacija sa Rabinim motorima i Renkovim menjačima se loše pokazala u Ikarbusu.

FAMOS-ovi motori su daleko više gazili od 150000km to mogu svi majstori da potvrde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503140#p503140:1urmju0l je napisao(la):
becks89 » Ned Dec 24, 2017 9:56 pm[/url]":1urmju0l]Prvo, niko te nije pominjao do lupetanje, nemaš pojma, kulturo.
Drugo, nisi dao odgovore za tvrdnje kako su terorisani autobusi iz donacija, kao argument protiv. Potom si izjavio, kako su proživeli isto što i ikarbusi, trosmence, nigde nisi naveo koji, kroz prethodne diskusije, kada nema kuda, onda prelaziš na ovaj spektar uvreda kojima zaista misliš da me pogađaš. Umesto da daš odgovore, krećeš da pričaš o stvarima koje nisu spomenute, priča o modelima od pre par godina, ti o kvačilima koji u serijama 90tih. Priča o sadašnjoj elektronici MBa, ti o uvozu motora iz Mađarske.
Ne trpiš drugo mišljenje, ne trpiš da nisi u pravu, ne trpiš da neko mlađi vozi, ne trpiš ni sebe, ali to je tvoj problem.
Ja sa tobom ovde stavljam tačku, tvoje postove blokiram da ih ne čitam, a tebi ostavljam da i dalje ubeđuješ u svoje priče, argumentima najprimitivnije vrste, to je valjda ta kultura koju spominješ.
Srdačan pozdrav!

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka

Samo bubuljičavom da odgovorim,
G*** si i opet ću ti ponoviti , kantice iz Zemuna su večito ostajale u kvaru dok su autobusi iz Japanske donacije na svojim plećima izgurali i njihov deo. Da nije bili te donacije prevoz bi te i kasnijih godina daleko drugačiji jer su radili bez stajanja i ispadanja su bila retka. I misliš da to nije teror kad fali po par polazaka na opterećenim linijama ?
Što se tiče mišljenja lepo je kad neko ima svoje a ne tuđe pa makar i pogrešno. Mlađe vozače edukujem (i starije) a ti koliko se hvališ nisi vozač , daleko si od tog zanimanja.
Što se tiče kulture , pokazao si koliko zaslužuješ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503184#p503184:2axuqw6h je napisao(la):
laki72 » Pon Dec 25, 2017 1:07 am[/url]":2axuqw6h]Gde vidi komunisticke sisteme, meni nije jasno.
Vole ljudi da komentarisu nesto o cemu malo ili nimalo ne znaju, pa to ti je ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pa sistem kad ti neko nešto nametne i ti to moraš da uzmeš poprilično liči na komunjarski. Jer to je za dobrobit njih.
 
Ko sta kome namece sve transparentno tender procedura ponudi manove ispod cjene ikara i bice kupljeni
 
Ne, zato sto to ne uzimam ja vec grad.
Grad daje pare i odlucuje od koga ce da uzima vozila.
Posto je i ikarbus firma na podrucju srbije i beograda, oni povremeno 'favorizuju' tu fabriku.
Dal je to dobro ili nije, videcemo, ali takvih primera ima i na zapadu koji nikada nije imao veze sa komunizmom.

Ono o cemu ovde pricamo je postalo komedija.
Pri nabavci autobusa se pored samog kvaliteta, i luksuza mora gledati i nabavna cena, dostupnost servisa i rezervnih delova, kao i cena kostanja istih tokom celog perioda eksplatacije. Takodje, mora se gledati i ucestalost tih kvarova i njihov uticaj na troskove tacnije manju zaradu.
Ajde da se ne lazemo. Jesmo li mi bogato i razvijeno drustvo?
Rekao bih da nismo, pa ne vidim na osnovu cega ocekujemo vrhunska vozila u luksuznim izvedbama?
Vozite li vi privatno svi premijum modele?
Zivite li svi u stanovima sa podnim grejanjem, sa hidromasaznim kadama?
Jedete li teletinu ili budjave pljeskavice od otpadnih komada mesa, koze, tetiva?

Razumem ja i ove mladje, koji bi preko kolena 'prelomili' ;)
I ja sam nekada tako razmisljao.

Al malo realnosti nije na odmet.
Ako se u jednom Becu do pre 15-20 godina vozio tramvaj sa drvenim podom i oplatama, znaci da i mnogo bogatiji vode racuna da racionalno trose, a ne mi koji smo u prilicno losoj (da ne koristim tezi izraz) poziciji.
Beogradu treba stotine autobusa, jer je postojeci vozni park istrosen i star.
Jedna opcija uzeti MB, MAN, Solaris ili neki od slicnih.
Verovatno dobar izbor, ali svakako najskuplji.
Druga Ikarbus sa slicnim tehnickim karakteristikama, ali primetno losijim kvalitetom materijala i zavrsne obrade.
Treca opcija je kupovina polovnih vozila sa zapada.

Iako se ova treca kao mozda i najbolja u ovom trenutku, problem je dal vi se to moglo uraditi a da se izbegne sarenolikost voznog parka, a takodje i upitno je stanje tih vozila. Jer, vraticu se opet na Bec, i tamo su MAN-ovi radili 15 godina i godine svakodnevne upotrebe su ostavile traga (svakako manjeg nego kod nas).

Dakle, ostaje nam izbor
1.dobar bus za velike pare nekog od renomiranih proizvodjaca.
2. Ikarbus, za znacajno manje novca, sa slicnim motorima i menjacima, kao i ostalim tehnickim elementima, ali jeftinom nadgradnjom i upitnom zavrsnom obradom.
3. I eventualno neki od ruskih, beloruskih, ukrajinskih, turskih (...) proizvodjaca, po slicnoj ceni i slicnom kvalitetu kao Ikarbus.

Ajd, ako mozemo, da kupimo te premijum.
Samo kupicemo 1/3 manje vozila.
Ko je od vas spreman da mi linija sa 10 ide na 15 minuta?
Ili moze i ovako.
Jeste li spremni za povecanje cene prevoza za 50%
;) :D

I da zakatancimo taj 'zli' ikarbus, jer eto zakatancili smo i vece, oa kad je bal, nek je bal.
Kad propadamo, da propadnemo sa stilom ;)

Ili mozda je bolja opcija da kupimo MAZ-ove?
Eto, daj da potpomognemo njihov opstanak,, nek se za njih kupi vreme da peglaju propuste, pa mozda i oni (nekad) dozive sudbinu solarisa ;)

Ili da ipak probamo (za promenu) da razmisljamo DOMACINSKI (ne komunisticki, kako neki klinci stalno potenciraju), pa da 'ulozimo' u svoju fabriku.
Mozda ona nece postati Solaris ili MB ili MAN, ali mozda postane solidan manji proizvodjac.
Ili mozda takva, sa postignutim nivoom postane interesantna nekom od vecih igraca.

I da dodam:
Prica sa Ikarbusom me mnogo podseca na pricu o zastavi i fiatu.
I dok nam ex ju republike zavide na tome sto smo ipak uspeli da sacuvamo fabriku automobila, mi se utrkujemo da objasnimo kako je to lose, kako je to trebalo zakatanciti, a kako je model koji se tamo proizvodi olicenje skarta i loseg proizvoda.
Slicno je i sa prehrambenim, konditorskim, pa i tekstilnim proizvodima.

Svome se vidi sve, pa i sto nije, al se tudjem prasta sirokogrudo.

@gaspar18
Momak, patriotizam i komunizam je nesto sto jedno sa drugim nema nikakve veze.
Dakle, ne mesaj babe i zabe.

A ekonomski patriotizam je vrlo zastupljen u vecini kapitalistickih drustava i to onih najbogatijih i najrazvijenijih.
Zapitaj se dal je mozda i to jedan od razloga zasto su bogati i razvijeni?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Као што рекох, ко мисли да би затварањем Икарбуса ГСП почео да купује МАН или Мерцедес тај очито не зна где живи. ГСП би почео да купује возила из Украјине, Русије, Индије, Кине, Таџикистана, Туркменистана, Нигерије ....

На крају крајева, ето, Икарбус не производи ЕКО аутобусе на струју па ГСП није купио Соларисов еко бус, него кинеза. Толико.

А мени је далеко драже да ГСП купи домаћи крш, него да увози крш из Украјине. Управо је постојање Икарбуса једини разлог због кога Београд није потпуно преправљен смећем из земаља бившег СССР ...
 
Vrh