Trejsi
Higher intermediate
Pa trošiće te plate i ako ih stranac bude plaćao, a ne ova partijska država, i to više će ih plaćati. Ikarbus je neodrživ sa ovakvim načinom upravljanja. Ovo vam sve pričam jer će mi to biti struka. Jednostavno nijedno preduzeće u državnom vlasništvu na duži rok nije ni dobro ni profitabilno ni održivo sem ako ta država nije Amerika, Kina, Nemačka ili tako neka sila. Ikarbusu treba stručnost, nova tehnologija, nova kontrola rada, ulaganja u pogone, ulaganje u ljudski kapital, a to sve država neće uraditi jer jednostavno nema pas za šta da nas ujede. Pa jedan Telekom posrće.
Nebitno je da li će porez plaćati Hans ili Mirko, da li će rad kontrolisati Takajuki ili Željko, da li će se zvati Ikarbus ili MAN.. Važno je da radi dobro, da pravi kvalitetne autobuse, da ostvaruje što veće prihode i tako daje što veće poreze Srbiji, a ne da živi na subvencijama i "ljubavi" naših gradova prema domaćem proizvodu.
Druga stvar, neko je spomenuo da ćemo biti običan satelit neke korporacije koja će ns kupiti i da će nas u slučaju krize prve ugasiti. A ovako nam se ne smeši gašenje? Ako jedan MAN ili Mercedes zapadne u krizu i krene da gasi fabrike, šta misliš da će biti sa Ikarbusom? Procvetaće?
Nebitno je da li će porez plaćati Hans ili Mirko, da li će rad kontrolisati Takajuki ili Željko, da li će se zvati Ikarbus ili MAN.. Važno je da radi dobro, da pravi kvalitetne autobuse, da ostvaruje što veće prihode i tako daje što veće poreze Srbiji, a ne da živi na subvencijama i "ljubavi" naših gradova prema domaćem proizvodu.
Druga stvar, neko je spomenuo da ćemo biti običan satelit neke korporacije koja će ns kupiti i da će nas u slučaju krize prve ugasiti. A ovako nam se ne smeši gašenje? Ako jedan MAN ili Mercedes zapadne u krizu i krene da gasi fabrike, šta misliš da će biti sa Ikarbusom? Procvetaće?