Trejsi
Higher intermediate
becks89":2xlg251f je napisao(la):Nece Mercedes propasti, ali nece doneti ni boljitak Ikarbusu...
Ja ne vidim drugo, a pogotovo ne bolje rešenje.
becks89":2xlg251f je napisao(la):Nece Mercedes propasti, ali nece doneti ni boljitak Ikarbusu...
Да ли се сада осећаш просветљено? :lol:Trejsi":1peuk8jr je napisao(la):Možda. Prosvetli me?
becks89":16prqj3f je napisao(la):Mercedes je u zadnje vreme jako loš po kvalitetu, ako pratiš taj svet kako kažeš, i ako se baviš time onda bi trebao da znaš koliko se Mercedesovih autobusa zapalilo kao novih u poslednjih nekoliko godina, a to nisu gradovi kao što su Beograd, koji nemaju održavanje i pare. To su gradovi poput Londona, Minhena, Zagreba i sl. Mercedes se i dalje vadi na svoje ime, ništa oni nisu specijalno.
Spas za Ikarbus je u sledećem:
-Isterati sve čelnike grada i političare iz preduzeća, zatvoriti proizvodnju narednih godinu dana.
-Napraviti plan proizvodnje, uzeti modele IK-218, IK-103, IK-218M i ostale uspešne projekte, doraditi, uraditi saradnju sa inostranim proizvođačima delova, kako bi smo dobili sve iste delove, a ne svaku seriju kupujemo različite delove.
-Kada istestiraju modele, otvoriti proizvodnju, dati neki novac i na marketing, od toga žive velike kompanije, ne od kvaliteta.
Primarni cilj Ikarbusa je da anulira loš glas, zbog zemlje porekla, ono čemu trebaju da teže je da otvaraju "ćerka" firme, odnosno sami praviti svoje delove, od zarađenog novca.
Što pre se prekine trend kupimo 20 šasija toliko autobusa napravimo, ili kupimo 40 retrovizora pa napravimo 20 autobusa to će biti bolje u Ikarbusu. Ukinuti projekte kao što su IK-107, IK-312, jer tu nema preterano velike zarade, a i Ikarbus se pretežno proizvođač gradskih autobusa, kada usavrše taj deo onda mogu da se vrate na proizvodnju prigradskih/međugradskih autobusa.
Iskoristiti subvencije kako treba, a ne lupati pare u projekte koji su u probnoj fazi.
becks89":22mnh28h je napisao(la):Mercedes je u zadnje vreme jako loš po kvalitetu, ako pratiš taj svet kako kažeš, i ako se baviš time onda bi trebao da znaš koliko se Mercedesovih autobusa zapalilo kao novih u poslednjih nekoliko godina, a to nisu gradovi kao što su Beograd, koji nemaju održavanje i pare. To su gradovi poput Londona, Minhena, Zagreba i sl. Mercedes se i dalje vadi na svoje ime, ništa oni nisu specijalno.
Spas za Ikarbus je u sledećem:
-Isterati sve čelnike grada i političare iz preduzeća, zatvoriti proizvodnju narednih godinu dana.
-Napraviti plan proizvodnje, uzeti modele IK-218, IK-103, IK-218M i ostale uspešne projekte, doraditi, uraditi saradnju sa inostranim proizvođačima delova, kako bi smo dobili sve iste delove, a ne svaku seriju kupujemo različite delove.
-Kada istestiraju modele, otvoriti proizvodnju, dati neki novac i na marketing, od toga žive velike kompanije, ne od kvaliteta.
Primarni cilj Ikarbusa je da anulira loš glas, zbog zemlje porekla, ono čemu trebaju da teže je da otvaraju "ćerka" firme, odnosno sami praviti svoje delove, od zarađenog novca.
Što pre se prekine trend kupimo 20 šasija toliko autobusa napravimo, ili kupimo 40 retrovizora pa napravimo 20 autobusa to će biti bolje u Ikarbusu. Ukinuti projekte kao što su IK-107, IK-312, jer tu nema preterano velike zarade, a i Ikarbus se pretežno proizvođač gradskih autobusa, kada usavrše taj deo onda mogu da se vrate na proizvodnju prigradskih/međugradskih autobusa.
Iskoristiti subvencije kako treba, a ne lupati pare u projekte koji su u probnoj fazi.
Evo opet su u štrajku, iako je firma privatizovana. Gazda je inače kupio autoprevozno preduzeće kao vlasnik podruma pića. Dovoljnobazinga":28p6vtyh je napisao(la):...JP Kovin...
"Mečke" iz Zemuna: Autobusi "Ikarbusa" sa logom "Mercedesa"
Ugovor o strateškoj saradnji između svetskog giganta u auto-industriji „Mercedesa“ i domaćeg proizvođača autobusa „Ikarbusa“ trebalo bi da bude potpisan na jesen, nakon čega će u Zemunu i početi proizvodnja celokupnog proizvodnog programa „Mercedesovih“ autobusa, saznaje “Blic”.
Da je nemačka kompanija ozbiljno zainteresovana za dolazak u Srbiju potvrdio je i prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić koji je osim „Ikarbusa“, kao preduzeća koje bi takođe moglo da napravi saradnju sa „Mercedesom“, naveo i FAP iz Priboja.
Prema saznanjima “Blica”, na ugovoru o strateškom partnerstvu „Ikarbusa“ i nemačke kompanije tim Ministarstva finansija radi šest meseci.
Dolaskom predstavnika svetskog giganta u Beograd, pre dva dana, na čelu sa glavnim direktorom koji u „Mercedesu“ vodi diviziju za proizvodnju autobusa i razgovorom sa Vučićem, ušlo se u završnu fazu realizacije ugovora o saradnji.
- Pregovori odlično napreduju i ugovor bi trebalo da bude zaključen već na jesen, ali je dogovoreno da se o tome još ne govori javno - kaže izvor „Blica“.
On navodi da će nakon toga autobusi koji budu proizvedeni u „Ikarbusu“ nositi čuveni znak „Mercedesa“ i da bi prodavali preko njihove prodajne mreže i u inostranstvu. To osim našeg regiona podrazumeva i tržište Rusije, Emirata i još nekih zemalja.
Direktor „Ikarbusa“ Aleksandar Vićentić za „Blic“ objašnjava kako će u praksi izgledati saradnja sa Nemcima.
- Kod nas će se praviti ceo proizvodni program autobusa koje ima „Mercedes“, od kombija, turističkih autobusa do onih za gradski prevoz - kaže Vićentić.
On objašnjava da će iz fabričkog kruga u prodaju ići autobusi u čijoj proizvodnji su podjednako učestvovali i Nemci i mi.
- Njihove bi trebalo da budu samohodne šasije, dok bi „Ikarbus“ radio sve ostalo. Autobusi koji budu izašli iz naše fabrike imaće obeležja obe kompanije - kaže prvi čovek „Ikarbusa“.
Ugovor o strateškoj saradnji predviđa i obuku radnika i pomoć „Mercedesa“ „Ikarbusu“ u organizaciji posla. Ova saradnja za domaće preduzeće znači izlazak na svetsko tržište, a za „Mercedes“ jeftiniju proizvodnju i nižu cenu.
Somi303":iszeikce je napisao(la):Ма све само не мутанти!
Погрешно сам се изразио Одобравам ИК112 на Цитаровој шасији :lol:Trejsi":3nflbs2p je napisao(la):Somi303":3nflbs2p je napisao(la):Ма све само не мутанти!
Ikamerc!
becks89":2uq7n2s3 je napisao(la):Čekaj Trejsi, šta je IK-218M, nego sve to isto samo sa drugim logom?
A saradnju sa Fapom su već imali, za njihove niskopodne autobuse koristila se šasija Mečkinog O405 modela. Takođe sve šasije su uglavnom ovog proizvođača.