Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Igor":38azvscx je napisao(la):
Solaris ništa specijalno. Škripi i puca na sve strane a i rekao bih bruji više nego ikar.
E konačno da čujem objektivan komentar,zaista je bučniji od Ikara i škripi i kao što ranije rekoh i lkima je bolja kod Ikara.. :kafa:
 
2012":pjoih1gc je napisao(la):
Igor":pjoih1gc je napisao(la):
Solaris ništa specijalno. Škripi i puca na sve strane a i rekao bih bruji više nego ikar.
E konačno da čujem objektivan komentar,zaista je bučniji od Ikara i škripi i kao što ranije rekoh i lkima je bolja kod Ikara.. :kafa:

Ok,objektivan komentar,svako ima svoj ugao gledanja.
Ja sam se u Minhenu vozio Solarisom,doduše za njihovo tržište, i ništa od navedenog nisam primetio,motor nije bio glasan,ništa nije škripalo,bus je bio bogato opremljen svim i svačim( za razliku od našeg koji mi iznutra deluje klot).E sad šta nam to govori,da su nas Poljaci zakinuli jer smo siromašno tržište pa kao ne znamo šta je kvalitetan autobus ili
smo mi poručili ogoljenu verziju?Klimu nisam mogao da ocenim jer je bilo hladno.
 
Bonvivan,pa sam si dao odgovor....s obzirom da imamo novog Ikara na kompletno MAN šasiji i motorom,onda nam je upoređivanje bilo lako.Ikar je pregazio Solaris.. :kafa:
 
Vama je M serija bolja od Solarisa na osnovu jedne voznje? Svako ima pravo na svoje misljenje, ali smatram da za neko ozbiljnije misljenje treba malo duza analiza i "proba". Ali nazvati IK-218M kvalitetnim i dobrim smatram neozbiljnim i neosnovanim. O manama istog do sutra mogu pisati, ali opet ponavljam svako ima pravo na svoje misljenje. Za Solarisa sem ovde, nisam cuo nikakve zamerke, cak ni od kolega sa Karaburme. Bilo kako bilo i Liaz gumeni u GSPu bi propao, divim se Japancima 10 godina u BGu lep uspeh!
 
Au, al preterujete...

Solaris je evidentno bolji od M serije... Cvrsci, zategnutiji, tisi, motor je oblozen nekim panelima koji su savrseni izolatori... Naslonio sam se juce na motor a klima me hladila iznad glave nisam osetio toplotu...

Ali, ljudi, da se ne lazemo... Da drzava/grad preuzme Ikarbus i rokne 60 miliona evra sa zategnutom kontrolom kvaliteta radova, imali bismo domaci proizvod bar na 90% Solarisa...
 
Sve Ok,ali ako pitaš putnike za utiske,to je da su mnogo bučniji motori Kada polazi Solaris čuje "rika" kada polazi Ikar sve glatko..Solaris škripi zaista Ikar ne..Klima bolje radi u Ikaru u Solarisu ne..Pa ne moraš da radiš u auto industriji da bi to primertio.. :kafa:
Zaista mi ne bi bio problem da navalim Solaris, da sam se u to uverio ,jer sam recimo CAF nahvalio ,osim izbora i pozicije sedišta.. :kafa:
A Feanor je u pravu uz manja ulaganja naši autobusi bi bili traženiji od Solarisa..u ostalom,Ikar MAN kompletno samohodna šasija proiv Solarisa..budimo objektivni..primećuje se razlika u korist MAN.
 
2012":vej61rt9 je napisao(la):
Igor":vej61rt9 je napisao(la):
Solaris ništa specijalno. Škripi i puca na sve strane a i rekao bih bruji više nego ikar.
E konačno da čujem objektivan komentar,zaista je bučniji od Ikara i škripi i kao što ranije rekoh i lkima je bolja kod Ikara.. :kafa:
Ok, poznat je razlog zbog koga si ti protiv Solarisa od početka ... MAN je za tebe jedino što se može nazvati busom ... ali ...

Vrlo jasno mi je ostalo u sećanju, iako je davno bilo, a razlog je što sam tada bio iznenađeno razočaran ... U srednjoj sam se vozio u tada ganc novim Mercedes Conecto ... to je toliko škripalo, pištalo, pucketalo, a motor je toliko drmusao bus kada god stane u stanicu da nisi mogao da držiš naslonjenu glavu na prozor ...

...prema tome, pucketanje plastike na našim drumovima je potpuno normalna pojava i neozbiljno je tako preozbiljno suditi o vozilu na osnovu toga ...
 
Ikarbus ne skripi, au druze pa jel mi govorimo o istim autobusima? Ajde da me ubedis u nesto, al ja sa kolegom iz Zemuna isao po bus u IK, bese 385, poslednja serija iz fabrike. Na autoputu, to je bilo nekih pola sata voznje do garaze, on samo sto se raspao nije na 60 km h. To je iz fabrike zvonilo a ne sada, tako da u tu pricu moze da poveruje neko ko se samo provozao sa njim. Ikarbus ne zaostaje po opremi, vec po kvalitetu "pakovanja" iste. Tu dolazimo do kontrole proizvodnje, koje po njihovim vozilima i nema.
 
stf":2bfemszn je napisao(la):
2012":2bfemszn je napisao(la):
Igor":2bfemszn je napisao(la):
Solaris ništa specijalno. Škripi i puca na sve strane a i rekao bih bruji više nego ikar.
E konačno da čujem objektivan komentar,zaista je bučniji od Ikara i škripi i kao što ranije rekoh i lkima je bolja kod Ikara.. :kafa:
Ok, poznat je razlog zbog koga si ti protiv Solarisa od početka ... MAN je za tebe jedino što se može nazvati busom ... ali ...

Vrlo jasno mi je ostalo u sećanju, iako je davno bilo, a razlog je što sam tada bio iznenađeno razočaran ... U srednjoj sam se vozio u tada ganc novim Mercedes Conecto ... to je toliko škripalo, pištalo, pucketalo, a motor je toliko drmusao bus kada god stane u stanicu da nisi mogao da držiš naslonjenu glavu na prozor ...

...prema tome, pucketanje plastike na našim drumovima je potpuno normalna pojava i neozbiljno je tako preozbiljno suditi o vozilu na osnovu toga ...
Pa priznaćeš da je MAN svetski poznatija i jača firma sa tradicijom i kvaltetom ,posebno ako se upoređuje sa Solarisom ,a kako se kaže "i nad popom ima pop" :kafa:A ja sam mislio da je tebi drago što je domaći proizvod bolji od tog Solarisa..nije?
 
Ja i dalje mislim da je preterivanje da je Solaris losiji od nove serije Ikarbusa... Dajte malo realnosti...
 
2012":2eh5lgu9 je napisao(la):
Pa priznaćeš da je MAN svetski poznatija i jača firma sa tradicijom i kvaltetom ,posebno ako se upoređuje sa Solarisom ,a kako se kaže "i nad popom ima pop" :kafa:A ja sam mislio da je tebi drago što je domaći proizvod bolji od tog Solarisa..nije?
Признаћу, али ћу такође и признати да Београд не може ни да присмрди својом економијом једном Минхену ... за нашу финансијску ситуацију, Соларис је оптималан избор поредећи квалитет и цену са осталим опцијама (МАН са једне или Икар са друге стране)

Па, да је Икар бољи од Солариса, било би ми драго, али то није и не може бити истина у овом моменту. Нисам се провозао Соларисом, па нећу упоређивати, али једна чињеница је сигурна - ниједном Соларису још није отпала шоферка због наглог кочења.
 
Feanor":3l2gpr0t je napisao(la):
Ja i dalje mislim da je preterivanje da je Solaris losiji od nove serije Ikarbusa... Dajte malo realnosti...
Ako budemo i jako prijatni pa kažemo da nije lošiji,onda da je bolji od IKARA evidentno ,nije. :kafa: A ovo za otpadanje šoferke,pa čekaj još malo ,još se nije razdrndao,za koji mesec.. :kafa:
 
Мој утисак при сусрету са соларисом је да је нов, када то занемарим ништа посебно.
Жао ми је увек када неки проценат од великог износа не остане у земљи!
За шоферке које су кампањски скакале, медијски испраћене недељу дана па нагло престале... у јеку набавке солариса!?
Нешто ме ту наводи на теорије разне. Значи од онога што сам ја видео, не постоји разуман разлог да опет некада пребацимо 65 000 000 другоме у џеп ако бар део можемо задржати као друштво.
 
Nikako da shvatite da mi nismo imali mogucnost izbora, a da se taj Ikarbus nije udostojio ni da dostavi ponudu... Hteli ili ne "nekvalitetni" Solaris autobusi ce nas voziti narednih godina!
 
Наредних година и никада више! Ако буде среће... А оно што нам треба сами да стварамо.
 
haters-gonna-hate.png

Ја сам за домаћу робу, али до те мере да то нама иде у прилог, а не на нашу штету.
 
stf":1xfit91v je napisao(la):
2012":1xfit91v je napisao(la):
Igor":1xfit91v je napisao(la):
Solaris ništa specijalno. Škripi i puca na sve strane a i rekao bih bruji više nego ikar.
E konačno da čujem objektivan komentar,zaista je bučniji od Ikara i škripi i kao što ranije rekoh i lkima je bolja kod Ikara.. :kafa:
Ok, poznat je razlog zbog koga si ti protiv Solarisa od početka ... MAN je za tebe jedino što se može nazvati busom ... ali ...
Stef bice da si me pomesao sa nekim. Nikada nisam u svojim postovima favorizovao Man niti bilo koje strano vozilo. Ja prioritet dajem domacem autobusu pa makar on bio sa vecinom delova iz turske i ko zna odakle. Dokle god se proizvodi kod nas i nasi radnici primaju platu ja sam zadovoljan. Naravno hocu da napomenem da mi je kvalitet takodje bitan ali stvarno sem grejanja pozadi sto je evidentno a becks je to davno pominjao nemam vecih zamerki za Ikar M. Ono sto mi je posebno upecatljivo bilo prilikom spremanja vesti o novim Ikarima jeste cinjenica da je deo rukovodstva mladjih godina i spreman da uci i da konstantno unapredjuje svoj tj nas proizvod. Ne znam da li sam pominjao ali par sitnih detalja su sredili po preporuci forumasa. Ja razumem becksovu kritiku ona je data iz ugla vozaca i to ne treba nikako zanemariti sta vise ali ja kao putnik nemam kazem jos jednom neke vece zamerke.

Cinjenica je da pravimo vise nego pristojan autobus u tehnoloskom i dizajnerskom delu gotovo da ne zaostaje za konkurencijom rekao bih da u dizajnu cak idemo i ispred mnogih proizvodjaca. Jedno je sigurno a to je da ce se truditi da poprave u nekim narednim modelima sve dosadasnje manje i vece propuste.

Kod mene je racunica nekako prilicno jasna, gotovo sam siguran da bi za isti iznos od strane Ikarbusa dobili veci broj autobusa proizvedenih kod nas.
 
Slazem se sa Somijem. Ja sam uvek za domace, logicno. Ali Ikarbus je neozbiljna firma. Prvo sto su dostavili nepotpunu prijavu, a posle optuzivali da ne zelimo domace. Drugo sto su krajnje neprofesionalni i neodgovorni. Primer:
dgfsd_zpsc964a36c.jpg

Ovo je odgovor gospodje/djice Ljiljane Despotovic. Ja sam joj poslao mejl, sa visokim uvazavenjem, persiranjem, najkulturnije sto sam mogao. U pitanju je bila neka molba. I vec narednog dana, ovo sam dobio kao odgovor. Bio sam potpuno zgrozen i uvredjen ovakvim odgovorom. Jedno je zanemariti pismenost, ali kada se na onakav mejl odgovara ovako, ne moze se zanemariti lenjost doticne osobe.
Ali tu nije kraj. Kao sto vidite, receno mi je da mejl posaljem drugoj osobi. Nekako i mogu da predjem preko toga sto nije mejl prosledjen odmah, shvatam da je osoba lenja. Ja lepo kopiram mejl, posaljem toj osobi mejl, kao i generalnom direktoru. I evo ima vec nedelju i vise dana od kako nema odgovora.
Zatim, sajt Ikarbusa je blago receno, zalostan.
Kako onda izabrati Ikarbus ili uopste slati mejl kada se ovako ophode prema obicnim gradjanima?
 
Потпуно се слажем са Игором! Додао бих још да бих ја ишао и по цену лошијег квалитета ( што мислим да овде није случај ) а да развијамо домаће ресурсе и чувамо свој новац, умножавамо. Паре дате на увоз су паре које остају недоступне нама, њих више нема! А када купимо домаће ту су у великој мери, такође стичемо искуство, исправљамо грешке, јачамо референце за евентуални наступ на другом тржишту, у току смо са тржишним и технолошким дешавањима... Када не радимо, све стоји, а паре губимо. Пример је мост Бешка, где фирма која га је направила нема могућност да понови старо дело. Одлазе паре, знање, заборавља се и сиромаши...

Шоми, опраштам ти квалификацију и драго ми је да се слажеш са Бексом :kk: нека љубав победи!
Оно што сам написао свакако није из мржње, већ љубави превелике :grand:
 
@marrecar

Moram priznati da ovakvih problema nisam imao sa Ikarbusom oko dogovora za pripremu reportaze. Inace sto se ne dobijanja odgovora tice u letnjem periodu treba imati strpljenja posto su odmori u toku i meni ponekad ne stizu odgovori sa vise strana pa onda polako kako ljudi dodju sa odmora krece dalja komunikacija.
 
Pa zar taj IK-218M nema evropsku cenu, 275.000€ za onaj krs, to je malo vise nerealno!
 
Борчанац":2k6zzuck je napisao(la):
Потпуно се слажем са Игором! Додао бих још да бих ја ишао и по цену лошијег квалитета ( што мислим да овде није случај ) а да развијамо домаће ресурсе и чувамо свој новац, умножавамо. Паре дате на увоз су паре које остају недоступне нама, њих више нема! А када купимо домаће ту су у великој мери, такође стичемо искуство, исправљамо грешке, јачамо референце за евентуални наступ на другом тржишту, у току смо са тржишним и технолошким дешавањима... Када не радимо, све стоји, а паре губимо. Пример је мост Бешка, где фирма која га је направила нема могућност да понови старо дело. Одлазе паре, знање, заборавља се и сиромаши...

Шоми, опраштам ти квалификацију и драго ми је да се слажеш са Бексом :kk: нека љубав победи!
Оно што сам написао свакако није из мржње, већ љубави превелике :grand:

Time samo finansiramo nekonkurentno i prilicno jalovo preduzece. Osim sto ionako guta pare poreskih obveznika mi jos mora da mu namestamo poslove jer su totalno nesposobni? Jedini spas za Ikarbus je privatizacija u formi Fijata i Zastave ili neko jako STRATESKO partnerstvo sa MAN-om ili tako nekom jakom kompanijom. Ovo sada stanje je tamni vilajet. Naravno ko zna kada ce neko ovim da se pozabavi. Ali veliko NE Ikarbusu samo zato sto je "nas". Time samo finansiramo mrcine i odlazemo reakciju drzave da se sredi Ikar.
 
Pa jel su pokusali da ozive IK?
Ne treba velika pamet da se proda nesto za sta su neki drugi prolili znoj, ne treba neki Jejl, Harvard ili nesto da se to uradi. Ajmo da obnovimo proizvodnju, a ne da je gasimo. Ili nam trebaju stranci da nam pokazu da mi mozemo da napravimo autobus?
 
Увек сам за куповину домаћег, али будући да је ова набавка реализована из страног кредита, чије су банке постављале услове које Икар не може да испуни, мени је драго да смо купили оптималан производ и да нисмо покушали да седимо на Барселона столици са поцепаним гаћама и до гуше у дуговима ...
 
U jeee, sve neki borci sad za domace...

A kad je bilo price o tenderu, ja i jos dvoje troje se zalagali za Ikarbus dok ste svi mastali mercedese i manove...

Pritom, toliko biti nerealan i reci da je poljak losiji od Ikarbusa, svasta...

Ikarbus jeste blizu po kvalitetu ali i dalje ispod... Da vas podsetim, zalagao sam se za to da idemo na domace uprkos slabijem kvalitetu, pod uslovom da se u Ikarbus zavede red...

Nama pod hitno treba ujedinjavanje domace proizvodnje, investicije, partneri i da krenemo u osvajanje stranih trzista... Sto se mene tice ako osvojimo inostranstvo, ne treba ni jedan Ikarbus da bude u Beogradu...

Jos jedno, Ikarbus je spremljen da propadne, jer nije hteo Bogdanovicu da daje mito... Nisam istrazni organ niti politicar i reci cu samo toliko...
 
Vrh