Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Došli smo do toga da 1996 imate GB 1 koji je radio na liniji 37 sa duplim vratima i da ćemo uskoro imati oznaku na primer P 93115....ovo debilno označavanje koje nas čeka nadam se da će neko normalan jednog dana ukinuti i vratiti normalne garažne brojeve koji su godinama bili jasni,vidljivi i kratki....em se teže pamte,em su predugački...i sad naravno neće tu ni biti razlike po tom pitanju u odnosu na označavanje kod privatnika....E ja sam sad ovo napisao,i zamolio bih Nikola Novi Bg da preskoči ovaj moj post i ne citira ga i da malo odmori i da da šansu drugim ljudima i da nešto napišu a da on mora da im odgovori...znači druže zamolio bih te najdobronamernije da nas ostaviš malo bez tvojih odgovora,preživećemo ne brini...hvala lepo.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
I meni je bilo lepše sa normalnim garažnim brojevima, plus što su se nasleđivali, a ta praksa je ukinuta dolaskom Solarisa. Oni su povukli nogu što bi se reklo. Verovatno i nije bilo u domenu GSP-a. Znam da je bilo problema sa garažnim brojevima, pogotovo što je bilo preklapanja autobus-tramvaj-trolejbus. Premalo brojeva je izgleda negde stvaralo problem, moguće prilikom ostvarivanja prava po osiguranju, možda je sam MUP to zahtevao, jer se i tablice odavno ne nasleđuju. Po Evropi uglavnom nema stvarno kratkih garažnih brojeva, koliko sam mogao da primetim, uglavnom četvorocifreni barem.
 
20 bmc zglobnih prebacuju sa Karaburme na Nbgd. Kazu ne mogu da stignu da ih natoce sa metanom.
A šta će sa novim zglobovima koji su tek stigli i u plavoj su boji. One crvene ne puštaju jedno 2 meseca sigurno jer moraju da ih ofarbaju i plavo, inače bi se obrukali da ih puste crvene. Sad je fora u tome sto za Gsp mora da prođe tender za farbanje i ko zna kad će to biti.
 
Nabavili toliko buseva na metan, bez da i jedna garaza ima gasnu stanicu i tako vec godinama...
Tu nije kraj, pa ce verovatno nabaviti jos slicnih primeraka, da ne ulazimo dalje da li ce Novi Beograd dobiti gasnu ili nece, jer su ovu na Karaburmi pompezno najavljivi, pa nista...
 
I meni je bilo lepše sa normalnim garažnim brojevima, plus što su se nasleđivali, a ta praksa je ukinuta dolaskom Solarisa. Oni su povukli nogu što bi se reklo. Verovatno i nije bilo u domenu GSP-a. Znam da je bilo problema sa garažnim brojevima, pogotovo što je bilo preklapanja autobus-tramvaj-trolejbus. Premalo brojeva je izgleda negde stvaralo problem, moguće prilikom ostvarivanja prava po osiguranju, možda je sam MUP to zahtevao, jer se i tablice odavno ne nasleđuju. Po Evropi uglavnom nema stvarno kratkih garažnih brojeva, koliko sam mogao da primetim, uglavnom četvorocifreni barem.
Iskren da budem, nedavno sam poslao Gradu mejl sa molbom da GSP-u uputi zahtev za vracanje starih garaznih brojeva i pojasnio im kako su nekad isli: Kosmaj 1-275 i 01-013, Zemun solasi 276-357, zglobovi 358-450 i 4111-4291, Novi Beograd solasi 451-699, zglobovi 1101-1244 (krajem devedesetih do 2001 godine od 1245-1303) i Karaburma solasi 700-899, zglobovi 900-1099. S tim da se zadrzi pravo nasledjivanja garaznih brojeva po rashodu starih i dolasku novih vozila i da prenumerisu vozilo kad prelazi iz pogona u pogon. Do dana danasnjeg niko nije odgovorio na mejl, jer je verovatno to za njih "glupost" i pritom im je haos sa gradskim prevozom i ne zele da se bakcu sa tim, a nove garazne nije odredio ni Grad, ni MUP nego neko "pametan" iz GSP-a. Sadasnji sistem numeracije vozila se zove ORAKL, sto u prevodu znaci da garazni broj rashodovanog vozila (npr.3179) nikad vise nece postojati po dolasku novih vozila i numeracija ce ici u beskonacno. Tom nekom iz GSP-a je bilo lakse da prati svetsku "modernizaciju" i da ne razmislja kad ukuca u kompjuteru npr. gbr. 1185 da li se jos vodi na stanju tj. jel u saobracaju ili je rashodovan. I mi koji smo u GSP-u ne znamo recimo od Higera koji su u kom pogonu dok ne vidimo na kojoj su liniji, jer su i pri pristizanju bili nakaradno rasporedjivani po pogonima, a da ne pricamo o medjusobnim donacijama.
 
Zar nije cilj da oznake budu konfuzne da jedva razlikuješ prevoznika a pogon da ne pominjem?
P. S. Zaboravio si MAN-ove Japance na NBG sa 13xx
 
Zar nije cilj da oznake budu konfuzne da jedva razlikuješ prevoznika a pogon da ne pominjem?
P. S. Zaboravio si MAN-ove Japance na NBG sa 13xx
Nisam ih zaboravio, napisao sam namerno do 2001 godine, a zna se da su od japanaca krenuli na dalje do 1389. Nisam hteo da idem bas u sitna crevca da spominjem japance do 1344, Ikarbuse niskopodne od 1345-1389. Prvobitno je NBGD sa zglobovima imao numeraciju 1101-1244. Da su popunjavali svaku rupu, verovatno ne bi presli opseg. Na primer da nisu odlucili da nastave numeraciju preko 1303, onda bi japanci recimo bili izmesani sa brojevima, ne bi isli po redosledu nego npr. 1101, 1123, 1125 itd.
 
Verovatno niko nije hteo da se bakće s tim. A plus je bilo slobodnih brojeva na 500 i 600. Što 600-699 nisu mogli da budu zglobni?
 
Ја препознајем тренутно само бмц дупли и соларис код гсп по гаражном броју. Углавном на другим линијама које су соло нема мешавине хигера и бмц и онда знам шта ме чека.

Такође би било лепо да на апликацији кад кликнеш на возило ти пише поред гаражног броја нека ознака да је у питању зглобно возило.
 
Vrh