I meni je bilo lepše sa normalnim garažnim brojevima, plus što su se nasleđivali, a ta praksa je ukinuta dolaskom Solarisa. Oni su povukli nogu što bi se reklo. Verovatno i nije bilo u domenu GSP-a. Znam da je bilo problema sa garažnim brojevima, pogotovo što je bilo preklapanja autobus-tramvaj-trolejbus. Premalo brojeva je izgleda negde stvaralo problem, moguće prilikom ostvarivanja prava po osiguranju, možda je sam MUP to zahtevao, jer se i tablice odavno ne nasleđuju. Po Evropi uglavnom nema stvarno kratkih garažnih brojeva, koliko sam mogao da primetim, uglavnom četvorocifreni barem.Došli smo do toga da 1996 imate GB 1 koji je radio na liniji 37 sa duplim vratima i da ćemo uskoro imati oznaku na primer P 93115....ovo debilno označavanje koje nas čeka nadam se da će neko normalan jednog dana ukinuti i vratiti normalne garažne brojeve koji su godinama bili jasni,vidljivi i kratki....em se teže pamte,em su predugački...i sad naravno neće tu ni biti razlike po tom pitanju u odnosu na označavanje kod privatnika....E ja sam sad ovo napisao,i zamolio bih Nikola Novi Bg da preskoči ovaj moj post i ne citira ga i da malo odmori i da da šansu drugim ljudima i da nešto napišu a da on mora da im odgovori...znači druže zamolio bih te najdobronamernije da nas ostaviš malo bez tvojih odgovora,preživećemo ne brini...hvala lepo.
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока