Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 299 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    316
20241214_113916.jpg

Zemunac u zemunu
 
Nisu poslednje serije iz Ikarbusa uopšte loše. Juče bio M na 37-ici, bogami dosta bolje od Higera, pa i nekih turčina. Niti je bučan, niti treska, išao je dosta glatko, iako nije među najboljim M-ovima, moguće da je bivši zemunac. 2017. godište, što će reći da nije ni tako mlad više. Higera vadi dosta mehanika, mada je na M-u vrhunska isto, s tim što naš Ikarbus odaje utisak veće čvrstine i barem malo vuče na stranu onih boljih po povoznosti, mislim malo više, jer ipak leži na šasiji jednog MAN-a.
 
Naj***m se gsp-u malo. 4 autobusa 71 na Ledinama, a jos jedan ima u tri lepe.
Dok linija 75 savršeno funkcioniše, jer je eto Kosa, a zna se zašto.
Sad svi besni na organizaciju linije 71.
 
Igraju se karata sa "dispečerom" koga nema na okretnici. Dušice male imaju laganu liniju, kao i 68. Usrećili se što ne voze više 74, nego dali ozbiljnim kolegama sa Kosmaja.
Gube i liniju 9A, ali šta ih briga. Sve je bajno, da ne pomenem sankcije NIS-u.
 
Igraju se karata sa "dispečerom" koga nema na okretnici. Dušice male imaju laganu liniju, kao i 68. Usrećili se što ne voze više 74, nego dali ozbiljnim kolegama sa Kosmaja.
Gube i liniju 9A, ali šta ih briga. Sve je bajno, da ne pomenem sankcije NIS-u.
Verovali ili ne, Kosmaj je bolji od NBG na 74. Higeri koji rade na 74 su u skroz ok stanju. I koliko sam primetio nema "vozića" van špica. Ko bi reko da će jedan od najgorih pogona, postati jedan od boljih. Takođe mogu reći da se Zemun u odnosu na leto popravio na 18 i ja je ne bi lično vraćao na NBG.
 
Novi Beograd očigledno najgori pogon po pitanju vozača
jedini po meni normalan na NBG je Boban (onaj sa yt-a). Imao sam prilike da se vozim s njim, što privatno kolima što busom, i odlično vozi. Lik je baš opušten , smiren i ljubazan, baš i kakav treba da bude svaki vozač. Verovatno ima još dobrih vozača na NBG, da ne grešim dušu.
 
Nisu poslednje serije iz Ikarbusa uopšte loše. Juče bio M na 37-ici, bogami dosta bolje od Higera, pa i nekih turčina. Niti je bučan, niti treska, išao je dosta glatko, iako nije među najboljim M-ovima, moguće da je bivši zemunac. 2017. godište, što će reći da nije ni tako mlad više. Higera vadi dosta mehanika, mada je na M-u vrhunska isto, s tim što naš Ikarbus odaje utisak veće čvrstine i barem malo vuče na stranu onih boljih po povoznosti, mislim malo više, jer ipak leži na šasiji jednog MAN-a.

Jel znaš gb? Zemunci su bili #3240-3249, i možda par #323#
Ostalo Kosmaj.

Najomiljeniji su mi bili od svih, najbrža vozila bila na #300.
 
Ne znam kakav je, ali skoro sam se vozio sa 3236 na 38L i oduševio se u kakvom je stanju, bus je top i nakon 7 godina rada. Ipak ima i loših poput 3258 koji je baš razvaljen, ali on je radio na 408 i prešao neverovatnih 1.3m km
#3236 је годинама био редован на 303, без проблема иде супер.

#3258 је много прешао и доста је израбљен, али опет бих га бирао пре било ког IK112LE 😁

#3259 ми је омиљени 💪
 
Ne znam kakav je, ali skoro sam se vozio sa 3236 na 38L i oduševio se u kakvom je stanju, bus je top i nakon 7 godina rada. Ipak ima i loših poput 3258 koji je baš razvaljen, ali on je radio na 408 i prešao neverovatnih 1.3m km
On je imao i izletanje sa puta kad je ceo naseo bukvalno na strminu uz sam put. Bio je baš dobar na 408-ici i vrlo redovan.
 
Ja se secam da je isto isao #3254 na 303 bio je bas sranje zato sto mu je bukvalno visio krov i jednom dok sam se vozio sa prijateljima vozac nas je izbacio napolje zato sto je mislio da smo mu lupali stolice i tako nes mene zamalo nije prebio al da je to uradio momentalni otkaz #3213 se ponekad pojavljivao na 305,306,311 toga se secam
 
Krov nije nikako mogao da mu visi, samo panel srednji, dal od neke šper ploče ili od čega je već. Čist krov je od pekolita, a same karoserije dovoljno dobre da se ni jedan nije krivio ili uvijao, što važi i za LE.
 
Krov nije nikako mogao da mu visi, samo panel srednji, dal od neke šper ploče ili od čega je već. Čist krov je od pekolita, a same karoserije dovoljno dobre da se ni jedan nije krivio ili uvijao, što važi i za LE.
Visilo je sa krova neko sranje i prolisnjavalo je
 
Za solaris mogu reci da je vrhunski autobus samo sam jednom imao incident sa njim kada je u 77-ici palo ono sivo sa strane i lupilo me u glavu
 
Svaki autobus može da prokišnjava, pa čak i Solarisi, tipa oko gabaritnih svetala iznad šoferke. Ništa strašno. Potpuno novim Cobrama voda curi sa plafonskih luftera, dal samo od kondenza ne znam. U svakom slučaju, i krov se može oštetiti, dobiti sitnu pukotinu, rupicu. Nekad nešto padne na njega, veća grana, šta ga znam. Ja nisam imao nikakav poseban incident ni sa jednim autobusom, poneku neprijatnost možda. Ne volim da spuštam diskusiju na nivo korišćenja reči kao što su sranje i slično. Probaj malo lepše da objasniš tako neku pojavu koja te zadesi.
 
Ja se secam da je isto isao #3254 na 303 bio je bas sranje zato sto mu je bukvalno visio krov i jednom dok sam se vozio sa prijateljima vozac nas je izbacio napolje zato sto je mislio da smo mu lupali stolice i tako nes mene zamalo nije prebio al da je to uradio momentalni otkaz #3213 se ponekad pojavljivao na 305,306,311 toga se secam
Meni se on pokvario na 70 kod Tranšpeda, pao mi pleh dole i počelo je nešto da grebe po asfaltu.
 
Realno 71 ima 25 semafora na relativno kratkoj trasi (10km). Potpuno ludilo. I preko dana retko kad uhvati bilo koji zeleni talas, eventualno uveče. U Bulevaru umetnosti ga svaki uhvati. A gde su ostali.
 
Vrh