Alex_BG
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.04.2019.
- Poruke
- 876
- Pohvaljen
- 2.863
Meni ovaj MAN ima prelep zvuk.Obilazak Skanije u Turu:
Vožnja:
Manje krči od M.A.N-a u Barseloni:
Pitam se kako se drži onaj privatni po našim kraterima.
Meni ovaj MAN ima prelep zvuk.Obilazak Skanije u Turu:
Vožnja:
Manje krči od M.A.N-a u Barseloni:
Pitam se kako se drži onaj privatni po našim kraterima.
ne znam što se više igraju dobacivke sa 18com. iliBaš zbog tog pitanja je i upitna predaja 18-ice. Već je bila priča da im 18 odgovara svakako, a ruku na srce, nisu se loše ni pokazali. A da se vraća u NBG, to se priča još otkad je predata Zemunu i trebalo je da se vrati navodno još u septembru nakon predaje 56. Nije isključena ni opcija da će NBG da preuzme samo neke polaske na 18.
NBG neka se drži ovoga što ima. Itekako ima materijala za zglobove. osim ako ne planiraju nekog privatnika da smaknu iz gradskog, neka ne čerupaju više kosmaj i karaburmu.Ako NBG preuzme celu 37 i još polazaka na 27E kao što se priča, dobar deo zglobova sa 88 će završiti tamo. Sa druge strane, Zemun može zglobove da šalje i na 9A i 78. Poražavajuće je da 78 i dalje nema nijednog zgloba.
te špekulacije su davno već svakome otišle na živce ali šta da radimo kad se u ovom autobuskom pašaluku više ništa zanimljivo ne događa. moramo nečim da se animiramo jer je monotonija nikad veća.Meni nijedna vest o promeni pogona nije relevantna i dalje i mislim da treba sačekati još najmanje 15 dana da bi neke stvari bile koliko-toliko sigurne.
68 i 71 ostaju nbgdJel to jedina rokada? Pominjao si 68 i 71.
Zadnji put dok Gsp nije uzeo bilo je 4 autobusa jer su prebacili na linije koje su dobili.4 vozila. Da si Srećko Šojić, da ne znaš da brojiš pa bi te i razumeo. Na 58 je pod privatnicima bilo 10 vozila (10. je bio šihta) i uvek se poštovao interval, nikad nije bilo konvoja na njoj kao sad. I pod Kosmajem je bilo konvoja nakon 19 sati uveče.
A za ovo lupetanje pored screenshotova iz aplikacije ti baš hvala. Ipak šta očekivati od čoveka koji krene da vređa svaku osobu na Facebooku koja se ne usaglasi sa tvojim tvrdnjama.
Kad sedneš tu nema izlaza do krajaMeni je omiljeno mesto za sedenje u Solarisu gde su ona 3 sedišta skroz pozadi, sediste skroz desno do prozora, tako je cozy i zavuceno i daleko od ljudi, ali zato kad su sva 3 sedišta zauzeta, onda je horor koliko je tesno… sto je u 31 često slučaj jer je uvek krcat, ali zato u 77 mogu da odmorim dušu i chillujem tamo
Kako ga je jednom da kažem silovao jedan vozač išao je bar 65-70 leteo sam levo desno po sedištuRealno, prošlo je vreme nekvrckanja autobusa, posebno od kada smo prešli na niskopodne autobuse.
No imam neke granice podnošljivosti, sve dok ne dođe do "simfonijskog orkestra" kao na npr Higeru na 3A dok prolazi minsko polje šahta na novom delu BPP-a.
Ma kakvi bolje čekam po 30-40 minuta u vodovodskoj nema nijedan prvi ka železniku u požeškoj i to van špica u 19h i onda odjednom dodju 2 za redom 1 nas pretiče sa sve displejem prazan staje samo na neke stanice dok ovaj koji je bio ispred gnjavi,vrlo neorganizovana linija...Bilo je bolje sa Kosmajem. Privatnici su imali 4 vozila tu. Ne lupaj molim te, spavali su u autobusima ceo krug.
Pa kakvi su nam putevi nije ni čudo što su busevi drndavi...Conecto je overrated bus, jer ima zvezdu.
U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod.
Prosto nije na nivou najkvalitetnijih buseva, ali mi je opet poželjniji od Akie, Bmc-a i Cobre.Conecto je overrated bus, jer ima zvezdu.
U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod.
Mercedes treba da je sramota da postoji takva razlika u kvalitetu između Citara i Conecta. Kapiram da je Conecto mercedes "trećeg sveta", ali da krcka više od nove akie na 70, to mi je neverovatno. Kod Iveka Crossway na primer, ne postoji razlika u kvalitetu između onih proizvedenih u Češkoj i Italiji, barem koliko sam primetio (vozio sam se i sa crossway-em u Amalfiju i strelinim iz Česke).U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod
Bio je dobar, ali je evidentno progresivno udaljavanjevod "pravog" Mercedesa. Kad god uđem u Citaro iznenadim se pozitivno, a od Conecta već zavisi. Ako je nov bude pristojan, aki posle godinu dana bar što se enterijera tiče lešina, delom i zbog (ne)održavanja. Iskreno kako vreme odmiče mislim da ni Conecto nije za Beograd, eventualno po periferiji i u manjim gradovima.Conecto je overrated bus, jer ima zvezdu.
U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod.
Ма да, испашће најбољи бмц који има гсп на крају од свих труских возила изгледа да ваљају само она са гсп налепницомConecto je overrated bus, jer ima zvezdu.
U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod.
Ovi novi Konekti mi se uopšte ne sviđaju niti pokazuju ikakav kvalitet. Paneli koji su odšrafljeni već od prvog dana eksploatacije, autobus koji se podosta više trese od Kobre, Akie, a negde je ravan BMCu po ovom kriterijumu.Conecto je overrated bus, jer ima zvezdu.
U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod.
То је истина да им је опао квалитет временом, исто као и код Кобре, пре свега због велике тражње и убразне производње, али далеко од тога да су аутобуси лоши.Ovi novi Konekti mi se uopšte ne sviđaju niti pokazuju ikakav kvalitet. Paneli koji su odšrafljeni već od prvog dana eksploatacije, autobus koji se podosta više trese od Kobre, Akie, a negde je ravan BMCu po ovom kriterijumu.
Ni "ex. Bamiron" Konekti mi uopšte nisu dobri, od prvog dana kod novog prevoznika. Plavi P23038 je za nijansu bolji od ostalo dvoje. Kod P23035 istrošeni su nosači motora te kada stane brunda k'o lud. P23039 je jako haotičan, čak mislim da je i diferencijal baš istrošen pored istog problema sa nosačima motora. I spolja i unutra dosta čudan zvuk ima. P23035 na pregradnom staklu kod trećih vrata je i izlepljen zavojem što mi daje znak kakvo je Bamironovo održavanje zapravo bilo. U dva zglobna Konekta sa 52 sam primetio da se i plafon skroz trese što mi je vrhunac vrhunca.
Zaključak da je Konekto kao i Kobra, mada po meni Konekto nešto više, skroz otišla dole, a ako uporedim i drugu generaciju Konekta onda je tek otišla dole. Da poredim i prvu legendarnu O345 bilo bi previše.
Ма да, испашће најбољи бмц који има гсп на крају од свих труских возила изгледа да ваљају само она са гсп налепницом
Ништа не фали тим аутобусима, удобни су за вожњу. Куда ћеш више труда за "сиромашније крајеве", до скоро су се возили највећим крешевима који су једва ишли улицама и прокишњавали. Ајмо мало реалности.