Conecto je overrated bus, jer ima zvezdu.
U stvari na početku radnog veka je čak pristojan, al onda krene da se polako raspada i treska, doduše ona novija solo Hybrid verzija je od početka krenula da treska gore od Akie.
Kapiram ja da im je to model za "siromašnije krajeve", al daj malo više truda, ovako znak ne opravdava proizvod.
Bio je dobar, ali je evidentno progresivno udaljavanjevod "pravog" Mercedesa. Kad god uđem u Citaro iznenadim se pozitivno, a od Conecta već zavisi. Ako je nov bude pristojan, aki posle godinu dana bar što se enterijera tiče lešina, delom i zbog (ne)održavanja. Iskreno kako vreme odmiče mislim da ni Conecto nije za Beograd, eventualno po periferiji i u manjim gradovima.
Elem, promaklo mi da pomenem senzorske tastere na oba krila kliznih vrata centrirane na sredinu ulazišta. Niko se ne buni, ulaze ko u tramvaj (ja baš na zadnja).
Uz to moram priznati da iako dominantno plastičan (M.A.N-a svakog disadašnjeg M.A.N-a, lol) kvalitet pokazuje oko zgloba gde ima najviše plastike izložene silama uvijanja. Čak i bez grejanja tu ništa ne pucketa.
Ni donji deo harmonike ne smem izostaviti, u smislu da je nečuveno da u tolikom vremenskom periodu koliko je već u saobraćaju na takvoj liniji i kod takvog prevoznika ne strada donji deo na koji se frekventno naslanja. Naprotiv. Kao nov je, još i čist.
Osim gorepomenutog kvara, šarene (crveno-žute sa mnogo crnih površina) kolor šeme i oblepljene oštećene brave na trećim vratima utisak kvari odvaljena (nedostajuća) plastika ispod rasklopivog sedišta prekoputa trećih vrata (koja u rasklopljenom položaju služe za naslon straphangera).
Tzv. "engine tower" me posebno impresionirao dizajnom i uživo malim dimenzijama, te usklađenošću sa longitudinalnim panelima (sav je da kažem vrlo dobro "upakovan").
Sve u svemu vozilo zaista obećava (oborilo je loša iskustva komšiluka, pretpostavljam Starahovicama kao proizvodnom izvoru eksponata) ali nesumnjivo trpi usled nedostatka delova, što je donekle i očekivano od manjeg prevoznika koji u ovom konkretnom slučaju nije pribegao štap i kanap načinu rešavanja kvarova karakterističan za noviji deo istorije GSP-a.