Verovali ili ne, Kosmaj je bolji od NBG na 74. Higeri koji rade na 74 su u skroz ok stanju. I koliko sam primetio nema "vozića" van špica. Ko bi reko da će jedan od najgorih pogona, postati jedan od boljih. Takođe mogu reći da se Zemun u odnosu na leto popravio na 18 i ja je ne bi lično vraćao na NBG.Igraju se karata sa "dispečerom" koga nema na okretnici. Dušice male imaju laganu liniju, kao i 68. Usrećili se što ne voze više 74, nego dali ozbiljnim kolegama sa Kosmaja.
Gube i liniju 9A, ali šta ih briga. Sve je bajno, da ne pomenem sankcije NIS-u.
jedini po meni normalan na NBG je Boban (onaj sa yt-a). Imao sam prilike da se vozim s njim, što privatno kolima što busom, i odlično vozi. Lik je baš opušten , smiren i ljubazan, baš i kakav treba da bude svaki vozač. Verovatno ima još dobrih vozača na NBG, da ne grešim dušu.Novi Beograd očigledno najgori pogon po pitanju vozača
Nisu poslednje serije iz Ikarbusa uopšte loše. Juče bio M na 37-ici, bogami dosta bolje od Higera, pa i nekih turčina. Niti je bučan, niti treska, išao je dosta glatko, iako nije među najboljim M-ovima, moguće da je bivši zemunac. 2017. godište, što će reći da nije ni tako mlad više. Higera vadi dosta mehanika, mada je na M-u vrhunska isto, s tim što naš Ikarbus odaje utisak veće čvrstine i barem malo vuče na stranu onih boljih po povoznosti, mislim malo više, jer ipak leži na šasiji jednog MAN-a.
Taj primerak je Kosmaj, odlično voziloMislim da je 3237.
Ne znam kakav je, ali skoro sam se vozio sa 3236 na 38L i oduševio se u kakvom je stanju, bus je top i nakon 7 godina rada. Ipak ima i loših poput 3258 koji je baš razvaljen, ali on je radio na 408 i prešao neverovatnih 1.3m kmTaj primerak je Kosmaj, odlično vozilo
#3236 је годинама био редован на 303, без проблема иде супер.Ne znam kakav je, ali skoro sam se vozio sa 3236 na 38L i oduševio se u kakvom je stanju, bus je top i nakon 7 godina rada. Ipak ima i loših poput 3258 koji je baš razvaljen, ali on je radio na 408 i prešao neverovatnih 1.3m km
On je imao i izletanje sa puta kad je ceo naseo bukvalno na strminu uz sam put. Bio je baš dobar na 408-ici i vrlo redovan.Ne znam kakav je, ali skoro sam se vozio sa 3236 na 38L i oduševio se u kakvom je stanju, bus je top i nakon 7 godina rada. Ipak ima i loših poput 3258 koji je baš razvaljen, ali on je radio na 408 i prešao neverovatnih 1.3m km
Visilo je sa krova neko sranje i prolisnjavalo jeKrov nije nikako mogao da mu visi, samo panel srednji, dal od neke šper ploče ili od čega je već. Čist krov je od pekolita, a same karoserije dovoljno dobre da se ni jedan nije krivio ili uvijao, što važi i za LE.
Meni se on pokvario na 70 kod Tranšpeda, pao mi pleh dole i počelo je nešto da grebe po asfaltu.Ja se secam da je isto isao #3254 na 303 bio je bas sranje zato sto mu je bukvalno visio krov i jednom dok sam se vozio sa prijateljima vozac nas je izbacio napolje zato sto je mislio da smo mu lupali stolice i tako nes mene zamalo nije prebio al da je to uradio momentalni otkaz #3213 se ponekad pojavljivao na 305,306,311 toga se secam
Menja se turaza na 71 bice boljeIgraju se karata sa "dispečerom" koga nema na okretnici. Dušice male imaju laganu liniju, kao i 68. Usrećili se što ne voze više 74, nego dali ozbiljnim kolegama sa Kosmaja.
Gube i liniju 9A, ali šta ih briga. Sve je bajno, da ne pomenem sankcije NIS-u.