Masovna gradnja mi ide na "Džonsona" sve poslovno-stambeni kompleksi, a broj stanovnika i u Beogradu polako opada (ako bih verovao podacima iz zvaničnog sajta).
S obzirom na broj linija koje bi trebalo da ostanu GSP-u (40-ak linija) četiri autobuska pogona bi bila suvišna.Već su počele priče da će Gsp ostati na jednom pogonu
Pogledajte prilog 212786Pogledajte prilog 212787
Прича се увелико да нема подршку у странци и да ће га ускоро пустити низ воду данас читам да се чека да му његови људи у Београду помоћници заменици окрену леђа тј да остане сам па ће онда лако да га макнуS obzirom na broj linija koje bi trebalo da ostanu GSP-u (40-ak linija) četiri autobuska pogona bi bila suvišna.
Za sada su ovo samo priče i nadajmo se da će samo to i ostati i da će u bliskoj budućnosti biti ispravljena nepravda i šteta koju je Šapić naneo ovoj firmi.
Nema zabelezbe restitucijeNe verujem da će sve smestiti u jedan pogon, svakako izvesno je da će spojiti Zemun i Novi Beograd zbog racionalizacije i činjenice da restitucijom moraju da vrate originalnom vlasniku sve gde je sada SP Zemun.
Апослутно, ајде Земун нека руше али Карабурму би било глупо...Jedan pogon sa samo 500 autobusa i 250 tramvaja, užas.
I još se ne zna šta će da urade sa depoom gde se trolejbusi i eHigeri parkiraju.
Zašto bi neko evo dajem primer uzeo plac pogona Karaburma? Loša je lokacija za gradnju, a ako neko misli da je dobra, samo ću reći da nije.
Zemun vidim priče da hoće pogon da ruše, ali onda ipak neće, za sada stoji da se ne ruši ništa. Masovna gradnja mi ide na "Džonsona" sve poslovno-stambeni kompleksi, a broj stanovnika i u Beogradu polako opada (ako bih verovao podacima iz zvaničnog sajta).
Kako mi ovo izgleda gore od rijalitija, evo sad ćemo gledati BAS i na NBG. Ajmo sve da trpamo na NBG, jer eto imaju više traka. Samo cepaj. Ako nastavim da pričam, odstupiću debelo od teme, a i šta da mu radim. Moraju vozači gsp-a da vide šta će.
Nije ekonomično da prebaciš po mogućem planu sve na NBG. Neko sa Karaburme da se vuče skroz do Bloka 66 nije zdravo.
Ne želim da doživljavam Beograd kao Los Anđeles.
Procenite sami. https://www.halooglasi.com/nekretni...bus-kod-zmaja-autoput-za-zagreb/5425644476263
Sklanjaju ih iz pogona da im ne smetaju tamo, zaboravice ljudi da je tu ikada bila firma, bas kao za Zmaj, ko se pa vise seca da je tu ranije bio gigant, a ne glupavi trzni centar.
Procenite sami. https://www.halooglasi.com/nekretni...bus-kod-zmaja-autoput-za-zagreb/5425644476263
Sklanjaju ih iz pogona da im ne smetaju tamo, zaboravice ljudi da je tu ikada bila firma, bas kao za Zmaj, ko se pa vise seca da je tu ranije bio gigant, a ne glupavi trzni centar.
Tačno je to za Ruse, ali tačno je i da masa stanova stoji praznoTi zvanični podaci sa popisa ne uključuju jedno 200-300 hiljada Rusa, ili jedno 300-400 hiljada onih koji su podstanari u Beogradu, a nisu prijavljeni tu. Broj stanovnika je značajno porastao u poslednjih 20 godina, naravno nesposobni su čak i popis da urade.
Vidi, s obzirom da je ovo trotoar sa taktilnom trakom za slepe i slabovide, kao i bici stazom, te da je obavezno omogućiti ljudima u kolicima prolaz, a posebno zbog blizine zdravstvenih ustanova, ovo je svakako jezivo.Pa da, mislio sam u pozitivnom smislu svaka mu čast. Jer mislim da ga je provukao između ove bandere i ograde. I pritom ga je baš postavio uz ogradu, da ostane mesta na trotoaru.
Ako se pokvario, kako je uspeo da odradi ceo manevar za parkiranje baš na trotoar, preko ivičnjaka, pa da ga i nacilja do ograde, uz sve bandere? Pre će biti da vozi organizovan prevoz nekoga/nečega u versku ustanovu prekoputa, jer tad obično parkiraju ovako. Takođe, da, jeste jezivo, video bih te kako, daleko bilo (!), u invalidskim kolicima pokušavaš da dođeš od stajališta do bolnice. Važi za svih tih 100.000 vozila, pa i za njega.Nije jezivo, zaobilazili su ga sa strane.
Ovaj autobus se pokvario pa je zato morao tu da stane. A u Beogradu inače pored njega ima fazon 100.000 vozila koja su stala na neki trotoar ili taktilnu stazu a nisu morala.
Rekoh u editu, nije problem ako je vanredni događaj, samo sam izneo moje iskustvo sa ovakvim parkiranjem, te da vrlo često nije vanredni događaj sa vozilom. Istina je da ne pišem mnogo van tema o javnom prevozu, ali jesam iščitao svakako, i znam da smo na istoj strani, zato nisam "zapenio" na tebe konkretno. Činjenica je da komunalni red ne postoji.Preteruješ. Imaš npr teme o parkiranju i bahaćenju, videćeš brda mojih postova na njima, pošto i ja mučim istu muku sa uzurpiranim trotoarima kao i ti, i kao i pola Beograda.
Ne znam što je sad problem taj autobus koji je privremeno stajao tu.
Na primer, u Studentskoj redovno imamo problem sa GSP-ovim autobusima koji rade ugovoren prevoz, što za događaje u Politehničkoj akademiji (KUD i ostalo), što u Hali sportova, jer parkiraju na trotoarima, često i sa obe strane ulice, i pored toga što je ulica sa svoje dve trake dovoljno široka da primi po dva vozila po smeru.Ali ne deluje mi da je neka vožnja, ne deluje mi da bi tako to radili i organizovali. Nije ni vozačima zgodno da se guraju tu.
Tačno je to za Ruse, ali tačno je i da masa stanova stoji prazno
Uspavani kvadrati: Više od 120.000 stanova u Srbiji "zvrji" prazno
U Srbiji ima ukupno 3.613.352 stana, a prosečan ima 74,7 kvadrata, pokazuju konačni rezultati prošlogodišnjeg popisa.www.b92.net
Velika je manija za nekretninama i dalje, još uvek je na snazi ekonomska paranoja i panika (i u Srbiji i u svetu) pa ljudi ulažu pare i tovare kvadrate pa makar posle neki stajali prazni.
Ja sam prvi protiv tovarenja Beograda novim ljudima i novim kvadratima. Već je preopterećen i unakažen, a sa daljim tovarenjem, biće samo još gori. A pritom je Srba sve manje i manje. Da, više ih je u Beogradu, ali ne mislim da može Beograd da raste u nedogled, kad cela država nema 7 miliona a prirodni priraštaj joj je sve negativniji.