Kojom logikom ce 37 da deli kosmaj i novi beograd nek je uzme jedan pogon a ne takvo razbacivanje svakako je za zgloba mada je karaburma bliža pančevcu ali nidu zainteresovani...
A Novi Beograd bliži Kneževcu kroz Topčider bez lomatanja preko sedam gora i još više kozjih stazica. Al ajde, kao da je ovde ikad išta imalo smisla.
Inače kad smo već kod nje danas usred bela dana (10h) u Požeškoj pravi "Stan(d)more" (čitaj Jubilee line cirkus s 40 kad agresivan Thales SelTrac CBTC iskida rude 20 Alstomovih mučenika) sa 37: 15min, 52: 16min, 58: 23min.
Na kraju ušao u 23 koji je naišao za 7min, pri čemu mi ni on nije otišao ispred nosa (nije ga bilo bar 10min). Na tri linije istovremeno po jedan izostanak. Divota.
I da čovek pomisli da je one-off event, međutim prekjuče se isto dogodilo sa 13-icom u Gagarinovoj (13h) gde je vreme nailaska bilo 19 minuta i pored toga što su ostali tramvaji saobraćali normalno u oba smera, pri čemu mi ni on nije pobegao ispred nosa.
Tada ništa nije bila bolja ni 89 (zapravo najgora s 29min ka NBG) koja je jedina uz solo 73 u povratku bila puna.
Teško je poverovati da su to sve posledice uslova saobraćaja, tim pre što pola Kobri, Akia, BMC, pa i Kafova u paučini (bez izuzetka privatnici i GSP) krstari ulicama samo na papiru.
Mučno jeste, ali utešno je da su i mnogo veći gradovi u poslednje vreme u *ovnima do guše, a ne samo po pitanju prevoza.