Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
AJDE! Privremeno ukinuti poteze 600, 700, 100 i ostale dok ne dođu aparati. Mislim da ovo više nema smisla da se vozimo bez aparata.
Некад то није ни постојало па се људи возили, сад чим није укључено на новим возилима и то кривицом приватника него фирме која набавља опрему диже се фрка, даје гсп у питању сви би рекли нема везе.
 
Nisu ni stigli Streli još zglobovi, ni za potez 100 a kamo li za 52 i 88.
А јел има неко тачан број возила за линију 601 радним даном и колико треба бити соло и зглобова. Мислим и да ту фали зглоб неки још. Као и на 73, 706..
 
Некад то није ни постојало па се људи возили, сад чим није укључено на новим возилима и то кривицом приватника него фирме која набавља опрему диже се фрка, даје гсп у питању сви би рекли нема везе.
Krivi su apsolutno svi. I firma i grad i ko god još. Mada nisam ni očekivao da nešto urade kako treba. A što se tiče toga da se nekad vozilo i bez praćenja, nismo mi izmislili propise nego oni koji sad sopstvena pravila krše. Pre se vozilo na jednim Trajal gumama celu godinu, a sad je propis letnja i zimska, dubina šare itd, i to je to.
 
Krivi su apsolutno svi. I firma i grad i ko god još. Mada nisam ni očekivao da nešto urade kako treba. A što se tiče toga da se nekad vozilo i bez praćenja, nismo mi izmislili propise nego oni koji sad sopstvena pravila krše. Pre se vozilo na jednim Trajal gumama celu godinu, a sad je propis letnja i zimska, dubina šare itd, i to je to.
Јесте ал највише је крив онај који набавља опрему и град који је сигурно знао да стижу нова возила код приватника. Видећемо како ће бити са осталим приватницама кад преузму линије на потезима 300, 400 и 500 и хоће ли бити тих проблема на њиховим новим возилима.
 
Управо Стрелина Кобра на 73 умрежена у апликацију и ради најава стајалишта у аутобусу.
 
1000034887.jpg

Данас поподне возић код Аде. Неко би могао да помисли да Београђани уопште не возе аутомобиле већ свуда иду превозом. :ROFLMAO:
 
Riknuo je taj još ranije, odnosno prošao me je kod Mostara prazan pa je stao kod Steka i posle nastavio, jbg.
 
Kojom logikom ce 37 da deli kosmaj i novi beograd nek je uzme jedan pogon a ne takvo razbacivanje svakako je za zgloba mada je karaburma bliža pančevcu ali nidu zainteresovani...
A Novi Beograd bliži Kneževcu kroz Topčider bez lomatanja preko sedam gora i još više kozjih stazica. Al ajde, kao da je ovde ikad išta imalo smisla.

Inače kad smo već kod nje danas usred bela dana (10h) u Požeškoj pravi "Stan(d)more" (čitaj Jubilee line cirkus s 40 kad agresivan Thales SelTrac CBTC iskida rude 20 Alstomovih mučenika) sa 37: 15min, 52: 16min, 58: 23min.

Na kraju ušao u 23 koji je naišao za 7min, pri čemu mi ni on nije otišao ispred nosa (nije ga bilo bar 10min). Na tri linije istovremeno po jedan izostanak. Divota.

I da čovek pomisli da je one-off event, međutim prekjuče se isto dogodilo sa 13-icom u Gagarinovoj (13h) gde je vreme nailaska bilo 19 minuta i pored toga što su ostali tramvaji saobraćali normalno u oba smera, pri čemu mi ni on nije pobegao ispred nosa.

Tada ništa nije bila bolja ni 89 (zapravo najgora s 29min ka NBG) koja je jedina uz solo 73 u povratku bila puna.

Teško je poverovati da su to sve posledice uslova saobraćaja, tim pre što pola Kobri, Akia, BMC, pa i Kafova u paučini (bez izuzetka privatnici i GSP) krstari ulicama samo na papiru.

Mučno jeste, ali utešno je da su i mnogo veći gradovi u poslednje vreme u *ovnima do guše, a ne samo po pitanju prevoza.
 
Videh večeras crkao zglobni Solaris (65 ili 77) u Nušićevoj.
 
Jedan pogon sa samo 500 autobusa i 250 tramvaja, užas.
I još se ne zna šta će da urade sa depoom gde se trolejbusi i eHigeri parkiraju.
Zašto bi neko evo dajem primer uzeo plac pogona Karaburma? Loša je lokacija za gradnju, a ako neko misli da je dobra, samo ću reći da nije.
Zemun vidim priče da hoće pogon da ruše, ali onda ipak neće, za sada stoji da se ne ruši ništa. Masovna gradnja mi ide na "Džonsona" sve poslovno-stambeni kompleksi, a broj stanovnika i u Beogradu polako opada (ako bih verovao podacima iz zvaničnog sajta).
Kako mi ovo izgleda gore od rijalitija, evo sad ćemo gledati BAS i na NBG. Ajmo sve da trpamo na NBG, jer eto imaju više traka. Samo cepaj. Ako nastavim da pričam, odstupiću debelo od teme, a i šta da mu radim. Moraju vozači gsp-a da vide šta će.
Nije ekonomično da prebaciš po mogućem planu sve na NBG. Neko sa Karaburme da se vuče skroz do Bloka 66 nije zdravo.
Ne želim da doživljavam Beograd kao Los Anđeles.
 
Vrh