Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Ne verujem da će sve smestiti u jedan pogon, svakako izvesno je da će spojiti Zemun i Novi Beograd zbog racionalizacije i činjenice da restitucijom moraju da vrate originalnom vlasniku sve gde je sada SP Zemun.
 
Masovna gradnja mi ide na "Džonsona" sve poslovno-stambeni kompleksi, a broj stanovnika i u Beogradu polako opada (ako bih verovao podacima iz zvaničnog sajta).

Ti zvanični podaci sa popisa ne uključuju jedno 200-300 hiljada Rusa, ili jedno 300-400 hiljada onih koji su podstanari u Beogradu, a nisu prijavljeni tu. Broj stanovnika je značajno porastao u poslednjih 20 godina, naravno nesposobni su čak i popis da urade.
 
Не верујем да ће то бити у скорије време мада ствари иду у том правцу. Можда кад гсп смањи број возача јер верујем да људима цимање да иду са једног дела града на други где ће бити погон. Ја сам радио у пошти скоро 10 година исто се причало и за нашу гаражу у Кумодрашкој да су се директори договорили да дају за градњу станова и да ће добити неколико станова па на крају та гаража и даље стоји и ради. Такође нигде не видим да се помињу троле у документу ако би и њих селили треба да се изгради нова инфраструктура
 
S obzirom na broj linija koje bi trebalo da ostanu GSP-u (40-ak linija) četiri autobuska pogona bi bila suvišna.
Za sada su ovo samo priče i nadajmo se da će samo to i ostati i da će u bliskoj budućnosti biti ispravljena nepravda i šteta koju je Šapić naneo ovoj firmi.
Прича се увелико да нема подршку у странци и да ће га ускоро пустити низ воду данас читам да се чека да му његови људи у Београду помоћници заменици окрену леђа тј да остане сам па ће онда лако да га макну
 
Ne verujem da će sve smestiti u jedan pogon, svakako izvesno je da će spojiti Zemun i Novi Beograd zbog racionalizacije i činjenice da restitucijom moraju da vrate originalnom vlasniku sve gde je sada SP Zemun.
Nema zabelezbe restitucije
Drugo objekti koji se koriste za javnu namenu ne podležu restotuciji dok imaju tu namenu
Npr kad presele muzej nikole tesle
A genicici ako su podneli zahtev za restituciju vile u krunskoj kad je muzej napusti bice vraćena njima
 
Jedan pogon sa samo 500 autobusa i 250 tramvaja, užas.
I još se ne zna šta će da urade sa depoom gde se trolejbusi i eHigeri parkiraju.
Zašto bi neko evo dajem primer uzeo plac pogona Karaburma? Loša je lokacija za gradnju, a ako neko misli da je dobra, samo ću reći da nije.
Zemun vidim priče da hoće pogon da ruše, ali onda ipak neće, za sada stoji da se ne ruši ništa. Masovna gradnja mi ide na "Džonsona" sve poslovno-stambeni kompleksi, a broj stanovnika i u Beogradu polako opada (ako bih verovao podacima iz zvaničnog sajta).
Kako mi ovo izgleda gore od rijalitija, evo sad ćemo gledati BAS i na NBG. Ajmo sve da trpamo na NBG, jer eto imaju više traka. Samo cepaj. Ako nastavim da pričam, odstupiću debelo od teme, a i šta da mu radim. Moraju vozači gsp-a da vide šta će.
Nije ekonomično da prebaciš po mogućem planu sve na NBG. Neko sa Karaburme da se vuče skroz do Bloka 66 nije zdravo.
Ne želim da doživljavam Beograd kao Los Anđeles.
Апослутно, ајде Земун нека руше али Карабурму би било глупо...
 
Јел неко зна за шта гсп шаље своја возила у бивши Икербус и која је судбина ту, мислим шта ће бити ту у будућуности од кад су купили кинези како ми се чини?
 
Procenite sami. https://www.halooglasi.com/nekretni...bus-kod-zmaja-autoput-za-zagreb/5425644476263

Sklanjaju ih iz pogona da im ne smetaju tamo, zaboravice ljudi da je tu ikada bila firma, bas kao za Zmaj, ko se pa vise seca da je tu ranije bio gigant, a ne glupavi trzni centar.

Doduše ovo je zakup prostorija, ali izgleda da tu više nećemo gledati proizvodnju autobusa.
Ko bi rekao da će Ikarbus osvanuti na Halo oglasima, eto šanse za Strelu da reši pitanje prostorija i garaže.:unsure:

Al firma koja stoji kao konatakt je iz Zrenjanina, osnovana 2023, vlasnik Anđelko Pajić, gde su nestali famozni Kinezi samo?
 
Ti zvanični podaci sa popisa ne uključuju jedno 200-300 hiljada Rusa, ili jedno 300-400 hiljada onih koji su podstanari u Beogradu, a nisu prijavljeni tu. Broj stanovnika je značajno porastao u poslednjih 20 godina, naravno nesposobni su čak i popis da urade.
Tačno je to za Ruse, ali tačno je i da masa stanova stoji prazno


Velika je manija za nekretninama i dalje, još uvek je na snazi ekonomska paranoja i panika (i u Srbiji i u svetu) pa ljudi ulažu pare i tovare kvadrate pa makar posle neki stajali prazni.

Ja sam prvi protiv tovarenja Beograda novim ljudima i novim kvadratima. Već je preopterećen i unakažen, a sa daljim tovarenjem, biće samo još gori. A pritom je Srba sve manje i manje. Da, više ih je u Beogradu, ali ne mislim da može Beograd da raste u nedogled, kad cela država nema 7 miliona a prirodni priraštaj joj je sve negativniji.
 
Nego, kako je juče lik upakovao zglobni BMC na trotoar kod Infektivne, svaka mu čast! 😄
_IMG_000000_000000.jpg

Nisam stigao da slikam opet niti da vidim koji je g.b.
 
Jeste na trotoaru, ali makar ne blokira šine, u poslednjih mesec dana, 2 puta su se privatni autobusi (oba puta Govnava) kod Hrama tako načičkali u kvaru na šine i ne pada im napamet da su paralisali tramvaj i to usred jutarnjeg špica.:rolleyes:
 
Pa da, mislio sam u pozitivnom smislu svaka mu čast. 🙂 Jer mislim da ga je provukao između ove bandere i ograde. I pritom ga je baš postavio uz ogradu, da ostane mesta na trotoaru.
Vidi, s obzirom da je ovo trotoar sa taktilnom trakom za slepe i slabovide, kao i bici stazom, te da je obavezno omogućiti ljudima u kolicima prolaz, a posebno zbog blizine zdravstvenih ustanova, ovo je svakako jezivo.
 
Nije jezivo, zaobilazili su ga sa strane.

Ovaj autobus se pokvario pa je zato morao tu da stane. A u Beogradu inače pored njega ima fazon 100.000 vozila koja su stala na neki trotoar ili taktilnu stazu a nisu morala. Ovo je nužda, vanredni događaj, dešava se jbg, a mora negde da stane. Mislim da dalje niz ulicu nije ni imao gde da se skloni, jedino možda na ostrvo-trotoar ispred Franša. Mada i tu su često bahato parkirani automobili.

Ne znam kakav je kvar inače bio. Verujem da bi otišao za depo da je mogao.
 
Poslednja izmena:
Nije jezivo, zaobilazili su ga sa strane.

Ovaj autobus se pokvario pa je zato morao tu da stane. A u Beogradu inače pored njega ima fazon 100.000 vozila koja su stala na neki trotoar ili taktilnu stazu a nisu morala.
Ako se pokvario, kako je uspeo da odradi ceo manevar za parkiranje baš na trotoar, preko ivičnjaka, pa da ga i nacilja do ograde, uz sve bandere? Pre će biti da vozi organizovan prevoz nekoga/nečega u versku ustanovu prekoputa, jer tad obično parkiraju ovako. Takođe, da, jeste jezivo, video bih te kako, daleko bilo (!), u invalidskim kolicima pokušavaš da dođeš od stajališta do bolnice. Važi za svih tih 100.000 vozila, pa i za njega.

P. S. Slažem se za vanredan događaj, ali je činjenica da se ovakav isti događaj dešava prečesto, a ne bude vanredni. Više puta sam lično skretao pažnju vozačima koji su bili u fazonu "ma šta ću, ja samo gde mi kažu, zaobiđi me", pa ja idem na kolovoz.
 
Preteruješ. Imaš npr teme o parkiranju i bahaćenju, videćeš brda mojih postova na njima, pošto i ja mučim istu muku sa uzurpiranim trotoarima kao i ti, i kao i pola Beograda.

Ne znam što je sad problem taj autobus koji je privremeno stajao tu.

Postoji mogućnost da je organizovan prevoz ali nije mi delovalo tako. Redovno se na ulicama mogu videti autobusi koji se pokvare i ne mogu da odu do depoa a moraju negde da stanu. Prilično sam siguran da se i ovde radilo o tome. Naravno, možda i grešim. Ali nisam ovo video ranije pa mislim da je ipak kvar.

A da su u Beogradu trotoari i javne površine užas i sramota, na sto načina, to stoji. Ja prvi ne volim prepreke i uzurpacije na trotoarima. Ali ovo nisam doživljavao kao uzurpaciju nego kao kvar. Jer nisam viđao autobuse tu ranije. Sad, ne znam o čemu se radilo.
 
Preteruješ. Imaš npr teme o parkiranju i bahaćenju, videćeš brda mojih postova na njima, pošto i ja mučim istu muku sa uzurpiranim trotoarima kao i ti, i kao i pola Beograda.

Ne znam što je sad problem taj autobus koji je privremeno stajao tu.
Rekoh u editu, nije problem ako je vanredni događaj, samo sam izneo moje iskustvo sa ovakvim parkiranjem, te da vrlo često nije vanredni događaj sa vozilom. Istina je da ne pišem mnogo van tema o javnom prevozu, ali jesam iščitao svakako, i znam da smo na istoj strani, zato nisam "zapenio" na tebe konkretno. Činjenica je da komunalni red ne postoji.
 
Pošteno, inače i ja sam editovao i preformulisao se.

Iskreno, uopšte nisam razmišljao u smeru da je stao jer nekog čeka, nego sam bio siguran da je kvar i da je morao. Zato me je iznenadio tvoj post, ali sam se posle preformulisao i razumeo tvoju pretpostavku. Videću ovih dana da li će opet da stoji tu. Ali ne deluje mi da je neka vožnja, ne deluje mi da bi tako to radili i organizovali. Nije ni vozačima zgodno da se guraju tu.
 
Ali ne deluje mi da je neka vožnja, ne deluje mi da bi tako to radili i organizovali. Nije ni vozačima zgodno da se guraju tu.
Na primer, u Studentskoj redovno imamo problem sa GSP-ovim autobusima koji rade ugovoren prevoz, što za događaje u Politehničkoj akademiji (KUD i ostalo), što u Hali sportova, jer parkiraju na trotoarima, često i sa obe strane ulice, i pored toga što je ulica sa svoje dve trake dovoljno široka da primi po dva vozila po smeru.

Pariske komune ne koriste zbog žive ograde, osim kad je SNS miting pa se zatvore saobraćajne trake. Više puta sam imao rasprave, verovatno misle da sam Karen iz bloka pa me se klone kad me vide... :ROFLMAO:

Naravno, vrlo je moguće i da je kvar u ovom slučaju, iako sam bar dva-tri puta na baš tom mestu video parkirane autobuse za hodočašće do Hrama, a verujem i neke organizovane preglede za penzionere, biblioteku, šta već. Doduše na šinama sa sva 4 žmigavca, ne ovako uz sav trud. Zato me povelo da pomislim da je i ovo tako nešto. Pokvaren autobus treba i isparkirati odatle, ne može baš da mu priđe vučno vozilo.
 
Tačno je to za Ruse, ali tačno je i da masa stanova stoji prazno


Velika je manija za nekretninama i dalje, još uvek je na snazi ekonomska paranoja i panika (i u Srbiji i u svetu) pa ljudi ulažu pare i tovare kvadrate pa makar posle neki stajali prazni.

Ja sam prvi protiv tovarenja Beograda novim ljudima i novim kvadratima. Već je preopterećen i unakažen, a sa daljim tovarenjem, biće samo još gori. A pritom je Srba sve manje i manje. Da, više ih je u Beogradu, ali ne mislim da može Beograd da raste u nedogled, kad cela država nema 7 miliona a prirodni priraštaj joj je sve negativniji.

Slažem se, ja sam odgovorio za one podatke sa popisa gde ss broj stanovnika praktično ne menja u Bg godinama, a ljudi samo prepisali podatke iz administrativnih spiskova umesto da stvarno popišu ko gde živi u stvarnom svetu.
 
Објективно, овај аутобус није у добром стању, али свакако вреди видети аутобус оваквог капацитета, на линији као што је 48.
Ик 218М 896 на линији 48, на Канаревом брду
1000007789.jpg
 
Vrh