Gargamel
Beginner
- Učlanjen(a)
- 09.08.2024.
- Poruke
- 88
- Pohvaljen
- 214
Zasto bi se ukidala kad moze da ide preko kraljice natalije do slavije pa dalje na crveni krstDa li neko zna jel se linija 83 ukida rusenjem Savskog mosta?
Zasto bi se ukidala kad moze da ide preko kraljice natalije do slavije pa dalje na crveni krstDa li neko zna jel se linija 83 ukida rusenjem Savskog mosta?
GSP je od 2017. zaista krenuo pravom linijom na dole. Podatak da je od 2018. do 2021. nabavljeno 254 solo vozila i 0 zglobnih je stvarno zastrašujuće. Plašim se da ovde nema spasa osim ako se ne napravi ozbiljna i skupa reforma.
Mislio sam da se podrazumeva. Sigurno je budžet GSPa blistav kad im grad nabavlja autobuse .Sve je krivica Grada kome očigledno nije stalo da se GSP bavi autobuskom delatnošću, slično se desilo i u Sarajevu, možda i još gore.
Da li misliš da će moći da rade kao Solarisi koji su već 3 godine totalno zapušteni? Sada su Bmc pouzdaniji, ali da li će biti za koju godinu, to čisto sumnjam.Misliš da se Solarisi ne kvare?
Zašto da se ukida da može da ide preko Brankovog? Kao što ej i išla kada je Stari renovirao 2008/9 godine, a mislim da je tako iška i 2005. godine tokom rekonstrukcije Nemanjine.Da li neko zna jel se linija 83 ukida rusenjem Savskog mosta?
Ja sam više pokvarenih BMC-a video za nepune dve godine, nego Solarisa za 11 godina, a koristim dosta linija koje su pokrivene Solarisima/BMC-om. Ne govorim ovo reda radi ili u cilju da još nacrnim BMC, već bukvalno ono što sam video. Prvi put da sam bio prinuđen da izađem iz Solarisa jer ne može dalje zbog kvara mi se desilo tek prošle godine. 3191 se tad pokvario na 43. Pre toga nikada iz tog autobusa nisam izašao jer se pokvario. Da vidim ovako da Solaris stoji negde zbog kvara, to se desilo 5-6 puta za 11 godina.Ja pričam o trenutnom stanju, a kako će biti u budućnosti nije sporno, samo mi je nejasno kad ljudi govore da su sada Solarisi daleko bolji od BMC, a realnost je malo drugačija, ne traje autobus večno...
E vidiš, kod mene je potpuno suprotna situacija, nijednom mi se nije zadesilo da mi zglobni BMC crkne, a Solaris mi je više puta crkao u toku vožnje. Opet, ponavljam, nemoguće je da se busevi stari 2 godine koji su još pod garancijom manje kvare od buseva starih 11 godina.Ja sam više pokvarenih BMC-a video za nepune dve godine, nego Solarisa za 11 godina, a koristim dosta linija koje su pokrivene Solarisima/BMC-om. Ne govorim ovo reda radi ili u cilju da još nacrnim BMC, već bukvalno ono što sam video. Prvi put da sam bio prinuđen da izađem iz Solarisa jer ne može dalje zbog kvara mi se desilo tek prošle godine. 3191 se tad pokvario na 43. Pre toga nikada iz tog autobusa nisam izašao jer se pokvario. Da vidim ovako da Solaris stoji negde zbog kvara, to se desilo 5-6 puta za 11 godina.
Možda sam samo ja imao tu sreću i tako se prosto potrefilo.
BMC i Solaris su nebo i zemlja u svakom slučaju. Nikako se ne može porediti vozilo koje je uzeto prvenstveno radi stvarnog poboljšanja kvaliteta prevoza i baš zbog toga je i odabran Solaris i vozilo koje je ništa više nego deo prljavih poslova vlasti.
Kukaju naši na BMC, al ipak nisu Solarisi od njih pouzdaniji. Godine čine svoje, i teško se može izvući zaključak na osnovu ličnih utisaka sa ulica. Solarisi se sigurno više ostavljaju za rad u samim pogonima, ne moraju stati samo na trasi. Sad, naravno, pitanje je na šta će ti BMC ličiti ako dočekaju osam, devet godina rada, na primer. Solarisi se dobro drže, pogotovo karoserijski, al daleko su oni više od sjajnih. Mehanika propada neumitno, elektrika, takođe, zasigurno zadaje probleme. Bez punog remonta vitalnih sklopova, a tu su i silna creva, cevi tekućina, vazduha, kompresori, desetine različitih ventila, teško da autobus star 11 godina može biti baš jako pouzdan. Uvek će nešto imati da se radi, mislim u ne nešto dugim vremenskim razmacima.Svakako manje od BMC-a, a i u pitanju su autobusi koji su već 11 godina na ulicama, nije baš za poređenje.
Kesha koji je u GSP-u nam je i sam preneo iskustva da nisu zadovoljni sa BMC-om i da imaju dosta problema.
200 aktivnih BMC-a se nakon 2 godine više kvare od 200 Solarisa nakon 2 godine, ta je matematika.
Evo crko upravo #3562 na Zrenjanincu.