Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 270 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    283
42 nije možda baš za zglob, al nije baš ni naivna linija, pogotovo sa opterećenjem kroz sam Kneževac. Nije da ponekad i zglob ne bi dobro došao, al ok nije kritična baš toliko. Uglavnom, nema šta da traži u društvu lokala tipa 36 i 44, pa i 57-ice. 30 ne ide baš često, al ima putnike. 20 isto tako. Kao što već i pisah, niko sa sigurnošću ne zna ni u GSP tačan raspored, al ipak postoje i neke naznake. Iskreno, nadao sam se zglobu na 37-ici, al kako čujem, teško da će se to desiti. 58 ajde i može bez zgloba. 74 verovatno ima dobre šanse. Za 78 nema ni nekih priča još. No, Kosmaj se mora uposliti, jer realno gubi najviše od svih. 26 i 37 jesu realni scenario za njih, dok Higeri jesu korak unazad za 37, pa i 26 naravno.
 
Zglob je više nego potreban 26-ci, ali pitanje je da li on može bezbedno da saobraća njenom trasom?
 
57 ide privatnicima. Ne znam zasto nagadjate, u onom dokumentu od pre par strana ima tacno koje linije su zglobne, koje solo ili mesovite. Mislim da je tu definisano za sve linije u gradu
 
Ne sećam se dal je bilo tu definisano i za linije koje ostaju/idu GSP-u.
Zglob je više nego potreban 26-ci, ali pitanje je da li on može bezbedno da saobraća njenom trasom?
Puno puta smo pričali na tu temu. Normalni niskopodni pušer od 18m na 26 ne može. Svakako da je 26 dovoljno opterećen za zglob, al kad se provlači kroz sve moguće beogradske tesnace.
 
Problem Kosmaja je to što će na početku zimskog reda vožnje imati 50 vozila manje u odnosu na prethodni, te u tom pogonu nema preterano lufta za nekakva pojačavanja. Mislim da će im biti sasvim dovoljno ako dobiju samo 25 i 26.
 
Ma meni je tu sve jasno kao dan...i stvarno bih bio iznenadjen ako bi uradili drugačije...jedino logično rešenje je staviti zglobove na 37 i 74,pritom dok su ove 2 linije bile pre 2016 godine u GSP-u bile su zglobne,37 je držala Karaburma,a 74 Novi Beograd...tada je jedini privatnik koji je imao zglobna vozila bio CLC koji je sve zglobove svoje stavio na 511.U medjuvremenu kad se sve realno sagleda,sve ostale linije koje se vraćaju u GSP su realno solo kapaciteta izuzev 26 koja jeste velika linija,ali sa užasno uskim ulicama i ogromnim čepovima u koje upada i teško da tu zglob može da bude prisutan u velikoj meri.Dakle,Kosmaj sa Higerima može kvalitetno da isprati 25 i 26 jer mu realno dovoljan broj vozila ostaje da bi tu mogao da vozi i da to isprati.Možda bi bilo dobro sve zglobne autobuse na gas prebaciti na Karaburmu ako će uskoro svi tamo da se pune kad krene da radi to postrojenje na Karaburmi,faktički time će biti lakše da linije kao što su 23 i 37 kvalitetnije prevoze veći broj putnika na Čukarici jer će na tom potezu od Sajma ka periferiji i obrnuto biti najveće linije koje drži GSP, jer će sve ostalo držati privatnik.Liniji 18 vratiti lepo zglobove sa Novog Beograda i na njoj ne vršiti više nikakve idiotske eksperimente sa Zemunom,jer ovo je za tu liniju sramota šta su joj uradili.74 treba da bude zglobna linija jer je konstantno puna na svojoj trasi,ja taj bus ne videh nikad prazan,a kad god sam ga koristio uvek je bio pun.Jedino imam dilemu za liniju 78,tu bi mozda kombinacija zglob i solo bila najbolja,i da je drži Zemun ako uopste ima vozila za nju dovoljno.Mislim,jedno je ovo šta bih ja,a drugo je šta će oni da urade....a logika je rastegljiva stvar pogotovo kad je gospoda koriste koji se time bave jel....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
tada je jedini privatnik koji je imao zglobna vozila bio CLC koji je sve zglobove svoje stavio na 511.
C&LC je tek krajem prvog kvartala 2016., otprilike, kupio zglobove za potez 600. Pre njih, u isto doba kad su i 37 i 74 bili zglobni, jedino su Autokodeks (FAP A559.4) na 605ici i M&M Trans (x2 IK-218 i sajamski IK-218N) na 88ici imali zglobove.
 
Vrh