Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 270 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    283
Svakako je uticalo, znam neke ljude koji nekada nisu imali kola (a žive u urbanim delovima Beograda) a sad svuda idu njima.

A mislim da jeste uticao i prelazak na minibus jer otkako se to desilo, ja kad god pomislim na liniju 24, pomislim na gužvu u Njegoševoj i probijanje kroz tesne i zakrčene ulice. Iako, doduše, minibus tj. kombi nekad ume brzo i lako da savlada to. Ali nažalost, asocijacija na te manje Vračarske ulice su - gužve i haotične zakrčene ulice. E sad, takve ulice i vozači i jesu jedni od krivaca za prelazak na minibus, tako da nisu linija ili DJP krivi. Ali da, često ljudi i zaborave da postoji linija 24. Pogotovu što su ista vozila kao E linije pa ljudi vide na ulici, ne obrate pažnju i misle da je neki od tih E minibusa. Nije isto kao kad vidiš autobus od 12 metara.

Inače i Njegoševa i Mileševska treba da budu čiste i prohodne baš zato da bi mogle da služe kao alternative kad god se nešto radi u Makenzijevoj i Cara Nikolaja. Doduše Mileševsku su malo skembali tamo na spoju sa Cara Nikolaja, jer je sa novom postavkom ostavljeno jako malo prostora za skretanje iz Mileševske ka Crvenom krstu i obrnuto. Što je potpuno bezveze.
 
Poslednja izmena:
E kad se setim Mutanata na 24-rci. A sećam se i garažnog broja duže redovnog na toj liniji. 107. Koliko je linija realno izgledala ozbiljnije, a može da se prođe lagano. E tu bi bus od 10.5m bio ekstra. Taman malo kraće međuosovinsko rastojanje, plus dovoljno kraći od 12m, i eto super rešenja. Pritom, kapacitet je negde između 80 i 90 putnika. Ne toliko manji u odnosu na normalnog solaća.
 
Apropo one priče od pre neki dan o liniji 24. Evo slike iz devedesetih. Ja ne znam kako je tad linija bila puna, a sad je dovoljan minibus? Jel sad svi idu kolima, pešice, letećim taksijem? Ne kapiram stvarno. Ako neko ima drugo objašnjenje voleo bih da čujem. :)

Pogledajte prilog 208884
Pre par meseci sam se vozio 24-kom između 16:30 i 17:00 popodne. Ušao sam na stajalištu Novopazarska koje je prvo posle terminusa, usred najgoreg špica je bilo mesta za sedenje. Vozio sam se do Dušanove, ne pamtim da je bilo ikakve gužve u vozilu. Ova linija je i inače poznata kao jedna od retkih u Beogradu koje nemaju problem sa manjkom kapaciteta, za nju je minibus apsolutno dovoljan. Rak-rana Beograda su 27E, 37, 46, 48, 50, 53, 74, 78, 89 i da ne nabrajam, na njima nema jednog zglobnog autobusa i verovatno ih neće biti ni posle ovog prestrojavanja 1. septembra. U bilo kom normalnom gradu bi linije sa tolikim dnevnim brojem putnika bile strogo 100% zglobne bez daljnjeg, to bi bio uslov svih uslova vozio na njima privatnik ili ne.
 
Ne znam da li je do mene, ali ja kada vidim 24 na Trgu i 31 mi postane podnošljiva.
Često svratim u skroz dobru i gore sa sprata gledam kako se ljudu konzerviraju u 24.

Danas bilo koju liniju da uvedeš imaće putnika u Beogradu, fenomen, ali govori i nešto drugo...
 
Ima 24 i te kako putnika. Nikako ona nije za kombi. Kaže čovek koji je na Dorćolu svaki dan, i to ne samo u špicu, a prolazim i delom trase na Vračaru. Znaju ljudi da ne ide baš često, plus kombi, pa i ne trče baš svi na nju. I sam nisam ušao više puta, baš zbog kombija na liniji. Kad bi normalan bus išao češće, pa samo od Dorćolu do Njegoševe, malo Bulevar, Skupština, i te kako bi pomogla i 26-ici i 37-ici par stanica. Kreću su ljudi dosta, stanice nisu na tako malim razmacima, plus Francuska ulica. Ljudi baš ne trče da uzbrdo idu peške.
 
Nije realno da se krene 1.9. ako je otvaranje ponuda 26.8. Vozačima iz Niš Ekspresa koji idu na 56 su rekli da je početak rada sredina septembra.
 
24 je postala minibus 2009, kada nije imala ovoliko putnika i išla je na 20 minuta. Razlog za prebacivanje na minibus nisu bile ulice (mada jesu problem), već upravo manjak putnika.
Midibus na 10 minuta ili mini na 5 minuta je savršeno rešenje za 24.
 
Vrh