Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
3128 на линији 31
3128.jpg

3613 такође на 31
3613.jpg
 
Nije zamerka, neka svako radi kako mu volja, al praviš stvarno fine fotke Đole, koje su delimično naružene žigom, mislim stavljaš ga po sred. Suštinski se vidi sve što treba da se vidi, nego mi je prosto šteta kad imamo već kvalitetne fotografije. Razumem da smeta kad se uzimaju bez pitanja, al opet internet je to. Mora da cirkuliše sve što se postavi. Samo nastavi da praviš i dalje dobre fotografije, al eto neka moja prijateljska sugestija da malo izmestiš žig. Kažem, samo je tvoja odluka šta ćeš da radiš sa svojim slikama, al prosto je svima sigurno lepše videti fotografiju bez tvog potpisa u samom središtu kadra.
 
Заиста не знам који жиг да користим а да не може тако лако да се уклони. Фотографије приватника сам први пут окачио после 7 година јер су се оне највише крале. Тешим се што ово неки неће знати да уклоне те зато стављам по сред јер се остало лако сече.
 
Na aplikaciji vidim 3262, 3264, 3272, 3275, 3277, 3289...
 
Moguće na 95, pa da zglobovi pređu na 65 i tamo gde uleću solaći. Očekivao sam i na 27E nešto, ali izgleda ništa od toga.
 
Sada Zemun ima 10 polazaka na 18, od petka uzimaju celu liniju. Videćemo šta će biti od sledećeg ponedeljka kad bi Strela trebalo da preuzme ceo potez 700.
 
Nijedan strelin polazak na 700 se ne vidi na aplikaciji. Ovo sa 18com je presmesno.
Tek upumpavanje para streli...dodavanje polazaka i linija...sad sve moze sto ranije nije moglo samo radi privatne koristi na ustrb gradjana. Sistemsko urusavanje gsp preduzeca koji postoji jako dugo .
Trebalo bi ceo gsp da strajkuje i da se opameti vlast. Neozbiljno je i postepeno preuzimanje linija jer nemaju vozace...pritom verovatno ni adekvatne garaze..servise..cenim da ce jako brzo propasti plan gradskih otaca. Koja je logika da nema grad para za autobuse pa ustupa privatnicima i placa vise nego svom preduzecu? Da uzima ravnicarske linije privatnik kome se vise placa a gsp najteze za mizernu cifru?! Ovo treba prijaviti i organima van srbije jer se steti gradu direktno pa i gradjanima.
 
Juče mi se ugasio Higer na EKO 2, prvo nešto počeo da štuca kad se uključivao u Karađorđevu, da bi se kod Ekonomskog ugasio i onda čekali oko 5 minuta da ga pokrene.
 
Stoji da je sve ovo s gradskim prevozom svinjarija, ali ja toliko gotivim ove IK218M i mislim da su najlepši busevi u gradu. Da je samo bilo više kontrole, sigurno bi bili i kvalitetniji. Nadam se da će lepo da rade na 18 i da će i klima da bude u funkciji.
 
Nijedan strelin polazak na 700 se ne vidi na aplikaciji. Ovo sa 18com je presmesno.
Tek upumpavanje para streli...dodavanje polazaka i linija...sad sve moze sto ranije nije moglo samo radi privatne koristi na ustrb gradjana. Sistemsko urusavanje gsp preduzeca koji postoji jako dugo .
Trebalo bi ceo gsp da strajkuje i da se opameti vlast. Neozbiljno je i postepeno preuzimanje linija jer nemaju vozace...pritom verovatno ni adekvatne garaze..servise..cenim da ce jako brzo propasti plan gradskih otaca. Koja je logika da nema grad para za autobuse pa ustupa privatnicima i placa vise nego svom preduzecu? Da uzima ravnicarske linije privatnik kome se vise placa a gsp najteze za mizernu cifru?! Ovo treba prijaviti i organima van srbije jer se steti gradu direktno pa i gradjanima.
Sve je urađeno tako da bi se predstavilo kako je gsp ogroman gubitas i teret po gradsku kasu. Prvo je bilo ovo sa ukidanjem apexa i smanjenjem cene karata gde si prepolovio prihode gsp-u i onda sada grad mora da placa nova vozila gsp-u i mnoge druge stvari jer gsp sam ne može to da pokrije sa cenom koju ima po km. Pa se onda uvela starosna granica gde primoravaš svoju državnu firmu da izbacuje starija vozila, da bi onda pod izgovorom kako nemaju vozila, linije podelio privatnicima. Dok priču sa privatnicima predstavljaju kako im samo plate cenu po km i oni za te pare nabave svoja nova vozila i plate sve ostale troškove. Najveći problem drzavnih firmi je administracija koje ima previše, ali i sa tim bi gsp mogao lagano da bude isplativiji od privatnika.
 
jel se postuje ovo stiskanje stop dugmeta i ulazenje na prva i izlazenje na ostala vrata? u praksi je to skoro nemoguce
 
ulazenje na prva i izlazenje na ostala vrata? u praksi je to skoro nemoguce​
Od ovoga se odustalo odavno.
jel se postuje ovo stiskanje stop dugmeta​
I dalje stoji obaveštenje na nekim vozilima strele. Ono što mi je zanimljivo, više je kao neki fenomen, što sa spoljne strane autobusa stoji dugme na kome se nalazi simbol za osobu u invalidskim kolicima, a koji dosta građana pritiska da bi ušlo u vozilo, odnosno da bi se otvorila vrata, iako ono služi skroz drugoj svrsi.​
 
Znaci pogon karaburma ce biti komplet gasni pogon sve sa 250 turaka divno
Kosmaj ce biti sa kinezima
 
Od jutros je minimum 4 vozila zamenjeno od 10 koliko su poslali, 1389 nakon prvog pravca, 3262 nakon prvog kruga, a sada su tu i 366 i 898, horor tek sledi nakon preuzimanja cele linije.
1389 sam isto video na aplikaciji rano jutros, posle više ne.
366 i 898 su se u međuvremenu uključili, jutros ih nije bilo.
898 prošao prazan pre sat i nešto, dal je isključen ili je uklapanje u red vožnje ne znam...
 
Jel neko zna zasto su se vratili Solarisi na 18? Kad sam video na aplikaciji da su sve Solarisi odustao sam od voznje 18icom...
 
Vrh