Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.623
- Pohvaljen
- 3.623
Јер шта брига Београђане шта и ко ће их возити.
Jedna zanimljivost, ili bolje reĉeno eksperiment sa moje strane:
Majka, tetka i ujna nisu vozači i one koriste GSP, uglavnom linije 16, 25, 23, ponekad 74. Pitao sam ih da li su zadovoljne kakvi su sada busevi y odnosu na ranije, kažu sve tri u glas, jesu, sve su novi busevi i imaju klimu, jedino često gužva, pa im to malo smeta.
Posle sam im pokazao Solaris Urbino i BMC i pitao da li prepoznaju u kojem se od ta 2 busa češće voze i u kojem im više prija vožnju. Keva se dvoumila, ali na kraju je rekla "sve je to meni isto, ja ne vidim razliku". Ujna i tetka su htele da se naprave pamete pa je jednoj bolji Solaris drugoj BMC, ali sam siguran da ni jedna ni druga zapravo ne znaju koji je koji bus, jer na fotku Solarisa u plavoj boji one su rekle "ne vozi ovaj autobus u beogradu".
Dalje sam im pokazao slike Mercedesa Citaro i MAN lions city i pitao da li bi voleli da se umesto u BMC voze u ovim busevima i zašto. Sve 3 su tu već izgubile strpljenje i ugrubo odgovor je bio bus ko bus, kakve veze ima, sve je to isto, ne vidim razliku u odnosu na ove buseve.
Epilog: koji god bus da kupe, da li Solarisa, da li BMC, da li Otokar, realno malo ko će imati zamerke i pitati se zašto nije Citaro ili Man. Ljude to manje više baš briga i biće zadovljni šta god da se voze, naročito stariji koji dobro pamete 90 te ili 2000 te
Vozio sam se i ja jedan skoriji period par dana od Konjarnika do Zemun /Gornji grad/... I bilo je užas voziti se sa BMC... Jer su baš kao što kažeš bučni i ne radi klima.Данас сам се возио у једном БМЦ-у на 17 (немам забележн бр.) Углавном клима није радила а бус је био толко непријатно бучан као да сам се возио у неком старијем Икарбусу. Ако је у таквом стању БМЦ после годину ипо дана рада шта очекивати за наредних годину дана?
Kad se čitav život voziš đubretom, navikneš na đubre. Još je ovo sad đubre sa klimom. Pitao bi ih ja šta bi birali da su se 15 godina vozili niskopodnim MAN-om.Jedna zanimljivost, ili bolje reĉeno eksperiment sa moje strane:
Majka, tetka i ujna nisu vozači i one koriste GSP, uglavnom linije 16, 25, 23, ponekad 74. Pitao sam ih da li su zadovoljne kakvi su sada busevi y odnosu na ranije, kažu sve tri u glas, jesu, sve su novi busevi i imaju klimu, jedino često gužva, pa im to malo smeta.
Posle sam im pokazao Solaris Urbino i BMC i pitao da li prepoznaju u kojem se od ta 2 busa češće voze i u kojem im više prija vožnju. Keva se dvoumila, ali na kraju je rekla "sve je to meni isto, ja ne vidim razliku". Ujna i tetka su htele da se naprave pamete pa je jednoj bolji Solaris drugoj BMC, ali sam siguran da ni jedna ni druga zapravo ne znaju koji je koji bus, jer na fotku Solarisa u plavoj boji one su rekle "ne vozi ovaj autobus u beogradu".
Dalje sam im pokazao slike Mercedesa Citaro i MAN lions city i pitao da li bi voleli da se umesto u BMC voze u ovim busevima i zašto. Sve 3 su tu već izgubile strpljenje i ugrubo odgovor je bio bus ko bus, kakve veze ima, sve je to isto, ne vidim razliku u odnosu na ove buseve.
Epilog: koji god bus da kupe, da li Solarisa, da li BMC, da li Otokar, realno malo ko će imati zamerke i pitati se zašto nije Citaro ili Man. Ljude to manje više baš briga i biće zadovljni šta god da se voze, naročito stariji koji dobro pamete 90 te ili 2000 te
Video sam u Jagodini skoro i baš sam se iznandio. Dali su ti MAN-ovi Jagodini baš lep centralnoevropski šmek. Samo neka ih dovlači i drugi prevoznici isto.kad si se već dotakao niskopodnih manova, zanimljivo je da u Jagodini Zoran Reisen sada ima vozni park isključivo od niskopodnih manova-msm lion's city 12 (još čak msm i da su svi CNG ali nisam siguran) uprkos vlasti koja je u tom gradu.
Pa dobro, ovaj sad mu dođe tako nešto zar nije baja veći deo karijere proveo u Italiji? Ako se tamo nije asimilovao dovoljno da bude polovan zapadnoevropski gradonačelnik, onda stvarnoJel možemo da uvezemo i nekog polovnog Zapdnoevropskog Gradonačelnika?
Rekose na ovim tenderima kako se to ne isplati i da je najbolje samo kupiti nov autobus.Video sam u Jagodini skoro i baš sam se iznandio. Dali su ti MAN-ovi Jagodini baš lep centralnoevropski šmek. Samo neka ih dovlači i drugi prevoznici isto.
Ja bi dozvolio čak i za BG da može da se dovlače polovna vozila, tipa do 5 god starosti. Šta bi falilo da voze 5 godina stari Citari, Man-ovi, Iveco/Irisbus i slični. Pa neka i nisu najnoviji modeli, šta bi falilo.
Samo nek još odluče da je uz to što je najbolje kupiti nov autobus još bolje ako je to autobus proizvođača tipa Mercedes, Man, Scania, Solaris, Iveco i ta ekipa koja se vozi po zapadu, a ne Rakija, BMC, Higer i druge kršine.Rekose na ovim tenderima kako se to ne isplati i da je najbolje samo kupiti nov autobus.
Vidi, prosečna predviđena cena vozila za solo autobus privatnika na tenderu za poteze 300,400 i 500je 235k evra i za te pare može da se kupi eventualno Cobra i Otokar, a nešto jeftinija je Akija, tako da je to naša realnost i to će nas dočekati od septembra.Samo nek još odluče da je uz to što je najbolje kupiti nov autobus još bolje ako je to autobus proizvođača tipa Mercedes, Man, Scania, Solaris, Iveco i ta ekipa koja se vozi po zapadu, a ne Rakija, BMC, Higer i druge kršine.
P.S. mada je BMC krenuo da se vozi i po zapadu, i to baš ovaj Procity koji vozi u BG, video sam ih svojim očima u Bariju i na Malti. Izneverovao sam kada sam ih video.
Reče čovek "zapad", nabroji Bari i Maltu i ostade živ.Samo nek još odluče da je uz to što je najbolje kupiti nov autobus još bolje ako je to autobus proizvođača tipa Mercedes, Man, Scania, Solaris, Iveco i ta ekipa koja se vozi po zapadu, a ne Rakija, BMC, Higer i druge kršine.
P.S. mada je BMC krenuo da se vozi i po zapadu, i to baš ovaj Procity koji vozi u BG, video sam ih svojim očima u Bariju i na Malti. Izneverovao sam kada sam ih video.
A može li za tu cenu sa se uglave eventualno polovni Citari i Man-ovi, koji zadovoljavaju kriterijum maksimalne starosti? Ako dobro razumem privatnike ne uslovljavaju da su sva vozila nova, već da je samo 50% novih što znači da bi ostalih 50% mogli da budu polovnjaci tipa Citaro i ManVidi, prosečna predviđena cena vozila za solo autobus privatnika na tenderu za poteze 300,400 i 500je 235k evra i za te pare može da se kupi eventualno Cobra i Otokar, a nešto jeftinija je Akija, tako da je to naša realnost i to će nas dočekati od septembra.
Istok sigurno nijeReče čovek "zapad", nabroji Bari i Maltu i ostade živ.
I da i ne - mislim da kod nas više vlada opšta nezainteresovanost, pa tako i za prevoz. Ljudima je bitno na kraju samo da dođe autobus na vreme i da se ne pokvari u toku vožnje, pa onda da imaju mesta da sednu, potom da ima klimu i na kraju da je nov - eto tim nekim redosledom oni imaju nekakav prioritet za gradski prevoz. Koliko god bila skandalozna izjava Gangulice da Beograđane ne treba da zanima ko ih vozi, odnosno čiji je autobus, to je nažalost surova istina. Ljudi nisu ni svesni niti imaju pojma šta se dešava sa gradskim prevozom, koji prevoznici voze na njihovim linijama.Kad se čitav život voziš đubretom, navikneš na đubre. Još je ovo sad đubre sa klimom. Pitao bi ih ja šta bi birali da su se 15 godina vozili niskopodnim MAN-om.
To ti je ista analogija kao sa automobilima, narod je navikao na krntije, izraubovane lešine sa zapada, za bolje se nema prosto, i za većinu ljudi je to premija, što se kaže životni cilj, da kupiš nekog 10 godina starog polovnjaka i bog da te vidi, još posle pričaš po čaršiji kako teraš limuzinu, bolja od novih plastikanera, a u realnosti nikad seo u nov auto..
Jagodini
ludilocentralnoevropski ššmek
Problem je u tome što je većina polazaka (i pre Solarisa decenijama unazad) namenski bila obavljana u njihovim očima teškim kršinama (a zapravo starijim frugalnim Ikarbusima, Liazima, Mazovima) pa se Solarisi nisu ni primećivali u prosečnoj vožnji čak i kad su u prolazu bili upadljivi na najvažnijim saobraćajnicama.Kad se čitav život voziš đubretom, navikneš na đubre. Još je ovo sad đubre sa klimom. Pitao bi ih ja šta bi birali da su se 15 godina vozili niskopodnim MAN-om.
To ti je ista analogija kao sa automobilima, narod je navikao na krntije, izraubovane lešine sa zapada, za bolje se nema prosto, i za većinu ljudi je to premija, što se kaže životni cilj, da kupiš nekog 10 godina starog polovnjaka i bog da te vidi, još posle pričaš po čaršiji kako teraš limuzinu, bolja od novih plastikanera, a u realnosti nikad seo u nov auto..
Ćuti Otokar je premija za onaj krš, mada ruku na srce ni Mercedes (turski) nije precenjen.Vidi, prosečna predviđena cena vozila za solo autobus privatnika na tenderu za poteze 300,400 i 500je 235k evra i za te pare može da se kupi eventualno Cobra i Otokar, a nešto jeftinija je Akija, tako da je to naša realnost i to će nas dočekati od septembra.
Može deo voznog parka biti polovan, ali starosna granica i dostupnost unificiranih vozila iz inostranstva predstavljaju izazov.A može li za tu cenu sa se uglave eventualno polovni Citari i Man-ovi, koji zadovoljavaju kriterijum maksimalne starosti? Ako dobro razumem privatnike ne uslovljavaju da su sva vozila nova, već da je samo 50% novih što znači da bi ostalih 50% mogli da budu polovnjaci tipa Citaro i Man