Ispunjava Otokar od turskih proizvođača, a ispunjavaju takođe Solaris i Man za koji čisto sumnjam da će slati ponudu u Srbiji, tako da su u opciji Otokar i Solaris.Ako nijedan od turskih proizvođača ne ispunjava uslove tendera za solo, da li postoji mogućnost da do sutra niko ne dostavi ponudu? Baš sam nestrpljiv da čujemo rezultate...
Privatnik donosi sve od opreme, a najvažnije stara se o radnoj snazi, i mnogo ga je lakše pritegnuti da to bude na pristojnom nivou.
Reakcija ljudi u GSP-u na toliki broj oduzetih linija je krajnje žalosna. Kao da su 2-3 linije oduzete, a ne da se veći deo javnog prevoza privatizuje. Biće dobro ako se na ovome zaustave. Da mi je neko pre par godina rekao da će većina linija biti pod privatnicima, a najgora turska vozila najzastupljenija, rekao bih mu da je lud.Obzirom da se na vrhu grada nije ništa promenilo, teško da će se nešto menjati u radu privatnika, ako se izuzme da preuzimaju veći broj linija.
Mislio sam na angažovanje privatne firme pod ugovorom za pranje vozila. Tako su se mnogo duže prala vozila u GSP-u, nego u sopstvenoj režiji. Ne treba GSP-u problem sa tom vrstom kadra i opremom za rad. Pritom, troškovi su ovako daleko veći, nego dok je bio privatnik, a zaposlenih na higijeni vozila biju dosta visoke plate zbog noćnog rada. Da je bar efikasnost u skladu sa tim, pa nema veze. Vozila ništa čistija, a troškovi daleko veći, plus što Grad neće odobriti da se ti ljudi prime na neodređeno. Brojno stanje oko 110 ljudi. Zato se i čeka oktobar.Obzirom da se na vrhu grada nije ništa promenilo, teško da će se nešto menjati u radu privatnika, ako se izuzme da preuzimaju veći broj linija.
I za pet minuta može da se uradi dosta. Dok sam radio na PP poslovima, i sam sam kao klinac prao te iste autobuse, doduše ne iste, al opet znam vrlo dobro šta je taj posao, kao što isto tako znam sa čim trenutno raspolažemo od kadra. Srednja žalost najkraće rečeno, a za debele pare. Kako ih je plaćao privatnik nije probem GSP-a. A realno nije ni normalno da imaju platu na nivou kvalifikovanih majstora, pa i veću, opet zbog noćnog rada, a odgovornost ravna nuli. Uđu mlatnu krpom i to je to. Dok smo mi na silu kao angažovani na PP poslovima radili to, iako imamo i neke škole, vozila su bila kud i kamo više pažena. Ovo sad je mlaćenje prazne slame. Odlaze, dolaze, izvoljeva se, rade koliko moraju samo, jako teško ubosti dobrog radnika, i pored vrlo solidnih primanja. Zato lepo to opet privatniku, pa neka se prijavljuje non stop, kao i nekada što se radilo. Činjenica je da bi to privatna firma držala mnogo lakše pod kontrolom, a da to ni Grad ni GSP ne košta previše.Evo ovako sto se tice odrzavanja vozila svako vece prolaze ciscenje spolja sa cetkama i unutra se prebrisu sedista i drzaci za ruke i patos , volan , staklo vozaca ,u kabini pokupe djubre . posto pogon ima izmedju 150 -250 vozila svako vozilo se obrise za 5 minuta i to mu je to . Preko dana se pere generalno i to 15 vozila dnevno do 30 mozda 50 leti zavisi od pogona .zimi ispod 0 nema pranja samo se cisti metlom eventualno ako je bas prljav operu ga i upaljen stoji sa grejanjem .Sto se tice prljavog ujutru to znaci da su ga popravili posle 02 i pustili pre 06 kada dolaze peraci na posao i tu je kriv vozac sto je primio takvo vozilo . Sto se tice privatnog pranja oni zaposle za minimalac ljude na ugovor o delu i ljudi nece to da rade imajte na umu da ste vi napolju od -25 do +40 i da nemate nikakva prava ni bolovanje ni placen odmor .
Ja imam informaciju od vozača linije 96 da strela preuzima potez 100 od 14.07. Pisao sam o tome u "privatnim prevoznicima". Videćemo 14. jula da li je to tačnoZdravo svima, hocu da vas upoznam sa jos jednom novoscu. Potez 100, linije (101...110) koje pripadaju Gsp- u, uveliko se pripremaju za Strelu. Lasta ima linije 160 Beograd - Sakule
161 Beograd - Farkazdin
162 Beograd - Opovo
163 Beograd - Sefkerin
164 Beograd - Glogonj
Kapirao sam da ce dolaskom Strele na potez 100, takodje doci do same promene linija, te se po svim pricama koje sam cuo Lasta sprema da "odleti" sa Banata. Govori se o ustupanju linija privatniku o kom niko ne zna koji je, ali se podrazumeva kom bi odgovara ta kilometraza.
162 i 164 su ukinute, ako je verovati Polazak.rs. Inače postoji nova 162 u Lazarevcu.Zdravo svima, hocu da vas upoznam sa jos jednom novoscu. Potez 100, linije (101...110) koje pripadaju Gsp- u, uveliko se pripremaju za Strelu. Lasta ima linije 160 Beograd - Sakule
161 Beograd - Farkazdin
162 Beograd - Opovo
163 Beograd - Sefkerin
164 Beograd - Glogonj
Kapirao sam da ce dolaskom Strele na potez 100, takodje doci do same promene linija, te se po svim pricama koje sam cuo Lasta sprema da "odleti" sa Banata. Govori se o ustupanju linija privatniku o kom niko ne zna koji je, ali se podrazumeva kom bi odgovara ta kilometraza.
Те Ластине линије нису у ИТС систему.162 и 162А постоје,то су локалне линије у Лазаревцу.162 i 164 su ukinute, ako je verovati Polazak.rs. Inače postoji nova 162 u Lazarevcu.
Logično, odustali su od nas nakon svega...Сад сам 100% сигуран да Соларис никад више неће учествовати на нашим тендерима.
Ili ipak ne zbog previsoke cene zbog koje je oboren tender za Škoda trolejbuse.Dame i gospodo, sledeće godine nam stižu zglobni CNG BMC i solo CNG Otokari u GSP!Pogledajte prilog 202890