Vozila već uveliko stižu, puni su Mašinopromet, SDT i Starimport Otokara, Akia, Cobri i BMC, a neki mudro čuvaju nove autobuse u garaži do tendera. Ubeđen sam da su privatnici itekako znali za ovo mesecima unazad, čim im stiže toliko prinova i čim Dumeco zna tačno gde će voziti pre nego što im se linije uopšte i uruče. Ovo sve podseća na Strelu.Nije bas najbolje definisano jer ja jednoj stranici stoji da je rok 90 dana od potpisivanja ugovora, a na drugoj stoji da je rok 1.9. Ali logično je da to bude 1.9. samo mi nije jasno kako će privatnici stvoriti tolika vozila do tada i sa ovim se stavlja tačka na priče da će Arriva napustiti gradski prevoz u Beogradu, sigurno će ostati jer imaju skoro 90 vozila u svojoj floti i teško bi to neko nadoknadio.
Дао бих бубрег да Банета не гледам на 59 и Лудака на 42 (од овога нажалост нема ништа).Dao bih bubreg da Cvrčimir i Tamnava napuste 33.
Znači ukenjala se GSP zadruga da im i ovo malo vozača ne ode kod privatnika.
Што се 56 тиче надам се да нећемо гледати Цврчак. Очекујем Беобус и Думеко нажалост са BMC-ом. Шта год буде дошло битно је да препун са укљученом климом без муке извуче успон код Ђелмаша као што Соларис лепо извуче са својих 310 коња. На поштовање реда вожње немам замерке стварно су тачни.@1111
Pa i mene taj red vožnje najviše brine, pogotovo prvi jutarnji i poslednji polazak sa Venca. Kreće se sa Venca već od 4h ujutru. Poslednji pokazak je najčešće krcat. Nije 56 uopšte naivna linija. Znači dosta za nemali broj naselja. 88 isto tako, al nju ne koristim često. Duža je malo, interval je uglavnom sličan, a redovnost, bar koliko vidim na Brdu, sasvim ok. Čudno mi je da se takve linije daju privatnicima. Bitne su, čisto zglobne, duge, a opet nisu baš jako zahtevne po pitanju trasa. Za te dve linije mi je najžalije da idu privatnicima. 53 i 89 su i sad solo, pa ajde neće se izgubiti ne znam šta u odnosu na GSP. Slična će i vozila tu biti. Turci ovamo, Turci onamo. Doduše, ako mi dobijemo dobre solaće, mislim na Solaris CNG, pa i Otokar, ako ništa drugo, e onda će mi biti i te kako krivo što GSP ne uze bar 42. 59 sam se nadao zglobu, al dobiće bar neko pojačanje, pogotovo nedeljom kad je kritična sa taktom na 15 minuta. Doduše, i 42 dobija dobro pojačanje, koliko videh čak i jedno vozilo radnim danom, ako ih je do sad bilo osam po nekoj mojoj računici. A ima i jedna isto tako pozitivna stvar. 37 koristim baš mnogo, kao i 23, pa eto tu ću bar imati i dalje GSP
Ja bubreg dajem da ne vidim Baneta, Unakrš i ostalu ekipu sa 50ice na potezu 300, nadam se Sagi i Prestu.Дао бих бубрег да Банета не гледам на 59 и Лудака на 42 (од овога нажалост нема ништа).
Čudno mi je da se takve linije daju privatnicima.
Bitne su, čisto zglobne, duge, a opet nisu baš jako zahtevne po pitanju trasa.
Verovatno je neko u budućnosti zamislio da istu produži.Чуди ме да је 30 неко хтео да узме.
Ja sam malo razočaran što nisu vratili 33 i 48. Pretpostavljam da zona 1 obuhvata osakaćen krug dvojke (pored pravnog)
Ако већ сматрају да зглобови не требају или боље рећи, не желе да стављају зглобове на постојеће линије кроз Миљаковац и Канарево брдо, макар не би било лоше да се уведе нова линија са зглобовима од Миљаковца 1 до неког дела центра, који није ка Славији и Правном факултету.
Због удаљености гаража и нулте километраже.Jedino što može da se desi je da ti uvedu solo liniju koju bi držao privatnik. Sa druge strane, nije mi jasno zašto se linije 48 i 59, nevezano za dužinu, isplate privatniku, kada su one dosta opterećene i vrlo često toliko pune da je upitan ulazak u Borskoj ulici u solo vozilo. I tako prepuni veći deo trase voze.
Cilj im je da imaju ceo potez kod Slavije očiglednoЧуди ме да је 30 неко хтео да узме.
Što će na kraju verovatno uključivati i 19, 21, 22 i 29.Cilj im je da imaju ceo potez kod Slavije očigledno
danas govnavin liaz na 94 , 41641, sa drvetom ograničenim jednim krilom srednjih vrata i prednjim vratima koja su toliko iskrivljena da sredina izlazi izvan ravni vozila.Dao bih bubreg da Cvrčimir i Tamnava napuste 33.
Nece, mislim na okretnicu u Katićevoj gde okreću 30,39,47,401 i 402Što će na kraju verovatno uključivati i 19, 21, 22 i 29.