Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Malo me jeza hvata od privatne 56-ice. Valjda će je održavati pristojno, ko god da bude radio. Da je ne viđam po raznim portalima kao 511-icu. GSP je sasvim pristojno održava, iako bi mogla ići i malo češće nekad, al ajde ima i više čepova na trasi.
 
Bar da bude BMC, jer onda bar po tom pitanju neće biti razlike, jer se i GSP-u smeši kompletan BMC zglobni park. E sad, kakvi će biti vozači i da li će poštovati red vožnje, nadam se da hoće.
 
Nije bas najbolje definisano jer ja jednoj stranici stoji da je rok 90 dana od potpisivanja ugovora, a na drugoj stoji da je rok 1.9. Ali logično je da to bude 1.9. samo mi nije jasno kako će privatnici stvoriti tolika vozila do tada i sa ovim se stavlja tačka na priče da će Arriva napustiti gradski prevoz u Beogradu, sigurno će ostati jer imaju skoro 90 vozila u svojoj floti i teško bi to neko nadoknadio.
Vozila već uveliko stižu, puni su Mašinopromet, SDT i Starimport Otokara, Akia, Cobri i BMC, a neki mudro čuvaju nove autobuse u garaži do tendera. Ubeđen sam da su privatnici itekako znali za ovo mesecima unazad, čim im stiže toliko prinova i čim Dumeco zna tačno gde će voziti pre nego što im se linije uopšte i uruče. Ovo sve podseća na Strelu.
 
@1111
Pa i mene taj red vožnje najviše brine, pogotovo prvi jutarnji i poslednji polazak sa Venca. Kreće se sa Venca već od 4h ujutru. Poslednji pokazak je najčešće krcat. Nije 56 uopšte naivna linija. Znači dosta za nemali broj naselja. 88 isto tako, al nju ne koristim često. Duža je malo, interval je uglavnom sličan, a redovnost, bar koliko vidim na Brdu, sasvim ok. Čudno mi je da se takve linije daju privatnicima. Bitne su, čisto zglobne, duge, a opet nisu baš jako zahtevne po pitanju trasa. Za te dve linije mi je najžalije da idu privatnicima. 53 i 89 su i sad solo, pa ajde neće se izgubiti ne znam šta u odnosu na GSP. Slična će i vozila tu biti. Turci ovamo, Turci onamo. Doduše, ako mi dobijemo dobre solaće, mislim na Solaris CNG, pa i Otokar, ako ništa drugo, e onda će mi biti i te kako krivo što GSP ne uze bar 42. 59 sam se nadao zglobu, al dobiće bar neko pojačanje, pogotovo nedeljom kad je kritična sa taktom na 15 minuta. Doduše, i 42 dobija dobro pojačanje, koliko videh čak i jedno vozilo radnim danom, ako ih je do sad bilo osam po nekoj mojoj računici. A ima i jedna isto tako pozitivna stvar. 37 koristim baš mnogo, kao i 23, pa eto tu ću bar imati i dalje GSP😁
 
Od Baneta nema goreg. Lui je bar pristojan od kako je uzeo nove Otokare, iako je i dalje sve samo ne uzoran prevoznik. Održavanje mu je ispod svakog nivoa.
 
@1111
Pa i mene taj red vožnje najviše brine, pogotovo prvi jutarnji i poslednji polazak sa Venca. Kreće se sa Venca već od 4h ujutru. Poslednji pokazak je najčešće krcat. Nije 56 uopšte naivna linija. Znači dosta za nemali broj naselja. 88 isto tako, al nju ne koristim često. Duža je malo, interval je uglavnom sličan, a redovnost, bar koliko vidim na Brdu, sasvim ok. Čudno mi je da se takve linije daju privatnicima. Bitne su, čisto zglobne, duge, a opet nisu baš jako zahtevne po pitanju trasa. Za te dve linije mi je najžalije da idu privatnicima. 53 i 89 su i sad solo, pa ajde neće se izgubiti ne znam šta u odnosu na GSP. Slična će i vozila tu biti. Turci ovamo, Turci onamo. Doduše, ako mi dobijemo dobre solaće, mislim na Solaris CNG, pa i Otokar, ako ništa drugo, e onda će mi biti i te kako krivo što GSP ne uze bar 42. 59 sam se nadao zglobu, al dobiće bar neko pojačanje, pogotovo nedeljom kad je kritična sa taktom na 15 minuta. Doduše, i 42 dobija dobro pojačanje, koliko videh čak i jedno vozilo radnim danom, ako ih je do sad bilo osam po nekoj mojoj računici. A ima i jedna isto tako pozitivna stvar. 37 koristim baš mnogo, kao i 23, pa eto tu ću bar imati i dalje GSP😁
Што се 56 тиче надам се да нећемо гледати Цврчак. Очекујем Беобус и Думеко нажалост са BMC-ом. Шта год буде дошло битно је да препун са укљученом климом без муке извуче успон код Ђелмаша као што Соларис лепо извуче са својих 310 коња. На поштовање реда вожње немам замерке стварно су тачни.

На 42 остаје 9 возила радним даном што је мало али је добра ствар је да ће коначно имати нормалан интервал викендом са 6 возила. С обзиром да се Лудака нећемо отарасити и ове ретардиране тураже из које намерно испадају неће бити озбиљног побољшања.

И ја сам се надао зглобу на 59. Квазигоспода не познаје терен и мисле да је цела Раковица препуна уских улица начичканим дивљом градњом као Калуђерица. Зглоб мора проћи кроз Миљаковац и Канарево брдо где живи немали број становника.
Ако гледамо са ведрије стране, биће 18 возила на 59 радним даном, 13 суботом и 10 викендом. Таман да се исправи срамота од 7 возила недељом на 15 минута као да смо грађани трећег света (што и јесмо у неким другим стварима нпр. немамо књижару). Јако бих волео је да Транспродукт узме целу што и могу без проблема јер би имали 19 возила односно 18+1 у резерви

Да се дотакнем 37. Она је до скоро имала 28 возила од чега је било 7 или 8 шихти нисам сигуран. Раковица и Жарково су се поприлично изградили претходних 8 година и треба да иде зглоб али да нема испод 22 возила ако већ мора да се редукује. Најидеалније 24 јер ће људи испадати из аутобуса ма колико год зглобова радило. Не знам колико су се бахатили приватници ту али сад очекујем да ће ситуација бити боља по питању поштовања реда вожње.

И морам да поменем: Срамота је да Раковица има две зглобне линије које окрећу јако близу и обе саобраћају на самом крају општине. Добродошли у црну рупу урбанијег дела Београда.

Лудак напоље колико год да је пристојан.
 
Ако већ сматрају да зглобови не требају или боље рећи, не желе да стављају зглобове на постојеће линије кроз Миљаковац и Канарево брдо, макар не би било лоше да се уведе нова линија са зглобовима од Миљаковца 1 до неког дела центра, који није ка Славији и Правном факултету.

Иначе, верујући списку који је изашао, Гсп-у би требало да су додељене следеће аутобуске линије:
15, 16, 17, 18, 23, 24, 25, 26, 27, 27Е, 31, 32, 35, 36, 37, 38, 38Л, 43, 44, 58, 60, 65, 67, 68, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 82, 83, 84, 85, 87, 87А, 95, плус 3 и 21
Каква је Ваша претпоставка, везана за расподелу возила на наведеним линијама?
 
Ако већ сматрају да зглобови не требају или боље рећи, не желе да стављају зглобове на постојеће линије кроз Миљаковац и Канарево брдо, макар не би било лоше да се уведе нова линија са зглобовима од Миљаковца 1 до неког дела центра, који није ка Славији и Правном факултету.​
Jedino što može da se desi je da ti uvedu solo liniju koju bi držao privatnik. Sa druge strane, nije mi jasno zašto se linije 48 i 59, nevezano za dužinu, isplate privatniku, kada su one dosta opterećene i vrlo često toliko pune da je upitan ulazak u Borskoj ulici u solo vozilo. I tako prepuni veći deo trase voze.​
 
939 4.png
939 2.png

#939 na svojoj poslednjoj voznji, #937 iskljucen u isto vreme, shodno tome danas je zadnji dan srednjepodnih Ikarbusa u Gsp- u. Pogon Karaburma, pohvale vozacu i hvala mu.
 
Jedino što može da se desi je da ti uvedu solo liniju koju bi držao privatnik. Sa druge strane, nije mi jasno zašto se linije 48 i 59, nevezano za dužinu, isplate privatniku, kada su one dosta opterećene i vrlo često toliko pune da je upitan ulazak u Borskoj ulici u solo vozilo. I tako prepuni veći deo trase voze.​
Због удаљености гаража и нулте километраже.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh